Spelrum
Giraffen46
Krokodilen2
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
39
Inloggade87
Mobilspel
Pågående19 887

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Vigdir2008-01-02 11:54
Antal inlägg: 3722

Jag har en gammal klassiker som brukar funka: Synda riktigt mycket nästa år också. Numera består "synderna" mest av choklad och annat tuggbart, men ändå... ;-)

I övrigt lovar jag att förlora riktigt duktigt här på Betapet - och att i övrigt fortsätta vara den charmanta och trevliga person jag alltid varit. Hmmm...

vulcan2008-01-02 12:01
Antal inlägg: 7666

Jag tror jag hakar på Hugos löfte. Nu återstår bara att fundera över frågan "Men va i h-e är då kärlek?" :)

Sen kör jag ett lite mer handfast också för säkerhets skull: Hitta någon sjysst fritidsaktivitet (ej alltför tids- och kostnadskrävande, men stimulerande) åt ungarna.

KingKong2008-01-02 12:20
Antal inlägg: 109

1. Sluta röka hasch (Dag två, känns ok).

2. Sluta äta sötningsmedel (Har inte ätit "vanligt" socker i över ett år nu, lika bra att skippa kemikalier också)

3. Börja träna igen

4. Ta plugget seriöst så jag kan ta över världen sen.

Dyslekso2008-01-02 13:47
Antal inlägg: 8945

KingKong: ja, en ren, sockerfri, tränad och spränglärd jätteapa skulle nog kunna erbjuda det ledarskap världen behöver.

KingKong2008-01-02 15:54

Dyslekso: Alltså, när jag säger ta över världen menar jag inte att jag ska leda resten av folket, utan utnyttja min position som härskare för min egen vinning.

Och ta över världen kanske var en överdrift. Siktet är inställt på Stockholm, sen får vi se vad som händer efter det.

Sturgis2008-01-02 16:44
Antal inlägg: 110

Hasch aka loser knarket borde inte vara allt försvårt att göra sig av med.

Jag tog som löfte att hitta ett nytt jobb lr att börja plugga igen, får se vad som faller mig in.

Ceckes2008-01-02 16:48
Antal inlägg: 3734

Jag ska bli en bättre människa får bli mitt löfte.

Se om mina kostvanor, aldrig äta på natten mera utan försöka få in 3 mål mat om dagen.

Jag tänkte lova att jag ska sluta snusa i år men tror inte det går i år heller..

Sätta upp en budget gällande ekonomin bör jag göra o tänkte så med.

Efterssom jag fick en sportbh i julklapp så tänkte jag börja använda mig av gymmet jag är inskriven på men som jag så sällan besöker. Försöka bli en fitnessbrud tills jag fyller 40 har jag lovat mig länge o därför kan man ju börja jobba på det nu..

KingKong2008-01-02 17:42

Sturgis: Problemet är att jag lyckats skaffa mig ett nikotinberoende på köpet, vilket är jobbigare att kicka. Men det löser sig nog det också.

butterkaka2008-01-02 18:13
Antal inlägg: 4185

1.Att inte låta vattnet rinna i onödan när jag borstar tänderna.
2. Dra ur mobilladdaren ur väggen när mobilen inte är på laddning - brandfarligt och tar ström.
3. Slösa mindre vatten, duscha kortare tid.

Min lärare fick(tvingade) alla i min klass att ge nyårslöften för att minska klimathotet.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?