Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 4 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 20 159 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-12-02 13:10 | |
![]() | *gymt* =) | |
| temperance | 2007-12-02 14:17 | |
![]() | Jag kan vara war pig. | |
| EddieTheHead - Ej medlem längre | 2007-12-02 14:27 | |
![]() | Skrik som en gris, skrik som en gris!! | |
| maaats | 2007-12-02 20:44 | |
![]() | Skärpning i denna tråd. Tråden är främst skapar för internt snack inom GRISKLUBBEN!! Svammel undanbedes. | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2007-12-02 22:15 | |
![]() | Jag kan vara med i klubben!! jag vill vara... kycklinGRISotto!! Är det Ok med ledningen? | |
| puuliima | 2007-12-02 23:52 | |
![]() | Jag, mongogrisen, håller helt med maaats (Storgrisen, ordförande). Alldeles för mycket svammel! Vi i grisklubben tolererar inte flummerier, respektera detta. Trevlig söndagkväll! MVH /Mongogrisen | |
| maaats | 2007-12-03 13:10 | |
![]() | Måste tyvärr meddela att p.g.a. stort tryck kan inte GRISKLUBBEN för närvarande ta emot fler medlemmar. Jag förstår att många vill vara med och att besvikelsen är mycket stor hos er just nu men tyvärr, regler är regler. Självklart kommer dock undantag göras om medlemsansökaren har blivit rekommenderad av en redan medlem. Under årsmötet kommer beslut tas om vi efter årsskiftet kommer öppna klubben för nya medlemmar igen. Håll ut mina grisvänner! | |
| y0y0 | 2007-12-03 21:48 | |
![]() | Medlemmar just nu i sveriges ENDA, största och förmodligen BÄSTA dock fetaste GRISKLUBB: Observera Nya medlemmar är rekomenderade av andra, dvs har speciell Dispens ! Så respektera detta, och nej E.....head. Du får inte vara medlem, så anta dig inte som medlem i fortsättningen innan du fått klartecken. (Räkna inte med ett heller) ps. fula glasögon. Medlemmar hittils. känn er hedrade: Storgrisen Julgrisen Mongogrisen Fettogrisen Gris-grisen Godisgrisen Minigrisen (ny medlem) Glasögongrisen (ny medlem) En medlem på Gång: Svettgrisen. (Inte fått klartecken från styrelsen) Vill bara än en gång poängtera att detta är en seriös klubb. Så skitiga kommentarer från blandannat E.....the head, kommer få oväntade konsekvenser. Vi i grisklubben vårdar vårat språk, detta betyder inte att humor är uteslutet. Vi har med ledningen kommit fram till att vi kommer anordna en Julgristurneringen (ansvarig: Julgrisen, därav namnet). Datum inte ännu bestämt, men håll utkik! En annan sak jag vill ta upp. Varför finns inte GRISEN representerad bland spelrummen? Detta ser vi i GRISKLUBBEN som mycket nervärderade. Sen när var tvättbjörnen mer värd än grisen? mvh. Julgrisen | |
| puuliima | 2007-12-03 22:40 | |
![]() | Julgrisen! Bra observation! Jag tror faktiskt att jag ska skriva till de ansvariga på betapet och ifrågasätta varför det inte finns något spelrum vid namn GRISEN.. HEJJA GRISKLUBBEN, vi ska slå tillbaka mot dem som nedvärderar grisar! Tillsammans är vi starka (och feta). Hjärtliga hälsningar Mongogrisen | |
| emjun | 2007-12-04 10:42 | |
![]() | Hej! Vad ska jag bli för gris????? | |
| maaats | 2007-12-04 13:08 | |
![]() | Emma du är ju Svettgrisen!! | |
| emjun | 2007-12-04 22:03 | |
![]() | Övriga grismedlemmar tyckte att svettgrisen inte passade mig, utan någon annan *host marika host*, fast jag är glad bara jag får ett namn :) | |
| olisia | 2007-12-04 22:59 | |
![]() | jag får ju inte ens vara med. tack för att man blir mobbad även utanför basketen :( | |
| puuliima | 2007-12-04 23:08 | |
![]() | Mongogrisen här! Suggor (flickgrisar), var lite ledsna. Hitta bara på ett funktionellt och passande grisnamn så får ni vara med! Det måste passa in på eran person. Ex. som mongogrisen passar in på mig :) | |
| Mick E - Ej medlem längre | 2007-12-05 09:46 | |
![]() | Och vad exakt går den här klubben ut på? Är det månne samma typ av verklighetsfrånvända, lätt bisarra lektråd som "luciatråden" eller "betarobinson"?? | |
| maaats | 2007-12-05 09:50 | |
![]() | Grisklubben bedriver en seriös verksamhet som ej bör förväxlas med lekar och svammel som t.ex. luciatråden och betarobinson. | |
| y0y0 | 2007-12-05 12:40 | |
![]() | Stor skara medlemmar ur grisklubben befinner sig just nu i datasalen på GÄG. God gris! | |
| puuliima | 2007-12-05 12:41 | |
![]() | Vilket hån, Mick E, att förväxla våran klubb med dessa svammeltrådar. Jag hoppas att du nu kommer till insikt med vilken sorts verksamhet Grisklubben egentligen är - här har jag, mongogrisen, min trygghet och mina grisvänner. TÄNK EFTER INNAN DU KALLAR OSS OSERIÖSA! | |
| y0y0 | 2007-12-05 21:41 | |
![]() | Per Fosshaug är i blåsväder. Igen. Den nyblivne tränaren dömdes i dag till tre matchers avstängning efter att ha kallat en elitseriedomare för "julgris". - Ångesten för julstöket du vet. Eller så tänkte jag väl på GRISKLUBBEN, säger Fosshaug. However. Julgristurnering (lan) under mellandagarna pga Bigpig goes Thai. | |
| maaats | 2007-12-05 22:43 | |
![]() | Jag, Storgrisen a.k.a. The Bigpig, kommer eventuellt att ansöka om namnbyte till Thaigrisen (The Thaipig). Detta ansökan kommer jag lämna in ifall Thailandsresan visar sig bli lyckad. Om så är fallet hoppas jag kunna få igenom mitt namnbyte innan Julgristurneringen så jag får spela turneringen med mitt nya namn. Kan också från styrelsens håll meddela att vi för första gång i klubbens anrika historia eventuellt kommer utdela ett så kallat tvångsmedlemskap, alltså ett medlemsskap till någon som egentligen inte vill vara medlem. I detta fall handlar det som många säkert förstår om Optimistgrisen. | |