Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 4 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 19 936 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| barbi | 2007-12-20 10:59 | |
![]() | håller tummarna så de inte strular till sig i musen:) | |
| mollya | 2007-12-20 10:59 | |
![]() | samma problem för mig idag. Har blivit nedkopplad från två spel, ett i giraffen o ett i krokodilen. TRIST! Ger upp nu, eftersom det inte går att ta sig tillbaka :S Får bara meddelandet: » Servern svarar inte. Prova ett annat spelrum, om det inte fungerar beror det förmodligen på att du sitter bakom en brandvägg. När jag försöker ta mig in i spelrummet igen. Suck | |
| KajsaFia - Ej medlem längre | 2007-12-20 11:02 | |
![]() | Jisses orchis...har du inte större problem i livet än så? Självklart är det trist när det strular men trots allt är det här en gratis-site som oftast fungerar alldeles utmärkt. Att det ibland blir problem som de ansvariga säkerligen gör allt för att rätta till så fort som möjligt får vi nog leva med. | |
| Eldkvinna | 2007-12-20 11:02 | |
![]() | Samma problem för mig, nerkopplad mitt i ett spel i giraffen, sen nerkopplad från krokodilen. Undrar om någon försökt kotakta admin för att se om dom jobbar på problemet? | |
| Fast_Eddie | 2007-12-20 11:05 | |
![]() | Eldkvinna. Jag har samma problem som dig. | |
| mammamu - Ej medlem längre | 2007-12-20 11:05 | |
![]() | När jag var inne tidigare i morse så tittade Monk in och sa att sidan skulle vara nere ett par timmar för underhåll så det är nog där skon klämmer. Vi får se det positiva i det hela å ta tag i allt julstök som vi försakar bara för att vi är fast i betaträsket:P Seså, sätt igång å greja nu gott folk, om några dagar är det julafton:) | |
| orchis | 2007-12-20 11:06 | |
![]() | den här sidan fungerar problemfritt i princip alltid. det här är första gången jag varit med om att den strular. det lustiga är att Beta strular samtidigt som Utopia (ett spel på nätet) är nere, vilket typ aldrig händer det heller | |
| Deltiolog - Ej medlem längre | 2007-12-20 11:07 | |
![]() | Håller med dig mammamu! Gör du din senap, så tar jag och bakar jullimpor...vem fixar skinkan så vi kan få oss en skinkmacka framåtkvällen? ;) Ha en bra dag! | |
| Bitte - Administratör | 2007-12-20 11:10 | |
![]() | Och jag åker till stan och fixar ögonbryn och lite annat Bitte | |
| barbi | 2007-12-20 11:16 | |
![]() | jaha.. nu funkar inte musen heller*gråter* (skoja) så nu får ja fixa lite här hemma iaf:) ha en bra dag alla så syns vi ikväll hihi | |
| mammamu - Ej medlem längre | 2007-12-20 11:21 | |
![]() | Perfekt, nu har jag både hunnit diska och hängt tvätt.. Kommer fortfarande inte in så jag drar å handlar. Ruska fram ett bra senapsrecept så länge:) | |
| tyra | 2007-12-20 11:28 | |
![]() | Jag har blivit utkastad både från giraffen och krokodilen. Vad ska man göra? | |
| Deltiolog - Ej medlem längre | 2007-12-20 11:31 | |
![]() | mammamu Dög inte Santa Marias påse? ;) Hade jag bott kvar där nere skulle du ha fått ett provsmak, och en jullimpa... | |
| nina1 | 2007-12-20 11:36 | |
![]() | det är ju bara giraffen och krokodilen som inte funkar att gå i på. de andra fungerar ju som det ska.....konstigt. kan det vara att det är just de två rummen som brukar ha flest inne samtidigt kanske. för hårt tryck på de två. undrar varför det har blivit så att de flesta vill in på just dessa och inte att man sprider ut sig mer. | |
| Stepe543 | 2007-12-20 13:17 | |
![]() | Precis som nina säger fungerar ALLA andra rum, alla utom Giraffen o krokodilen | |
| barbi | 2007-12-20 13:54 | |
![]() | näää musen funkar inte heller! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-12-20 13:55 | |
![]() | hos mig funkar alla spelrum utom giraffen och krokodilen... | |
| kartoffel | 2007-12-20 14:15 | |
![]() | Om det inte e försent å din senap redan kokt så har du ett recept här mammamu 1,5 dl senapspulver 1,5 dl socker (eller honung) 2 dl grädde 4 ägg 1 tsk majsmjöl 1 msk matolja 1 tsk ättika 1 msk whisky Alla ingredienserna blandas noga med varandra. Koka snabbt upp blandningen under ständig omrörning. Koka bara så senapen blir lagom tjock. Avkyl snabbt. | |
| Ceckes | 2007-12-20 14:38 | |
![]() | Först loggar jag in på min mail på en annan sajt än beta o då kan jag inte ens skicka iväg mitt mail, blir irreterad o det står att min internetuppkoppling inte kopplar. Kollar min tv som är bunden till viasat o bredbandsbolaget tillsammans... Tv-kanalerna funkar inte heller... När jag fattat att internet strular o nätet också antar jag att de jobbar på nåt problem med nätet idag men plötsligt hör jag tv:n gå igång igen... Jippy!, direkt in på datorn o internet igen o in på min mail o får mailet ivägsänt o sen in på beta o loggar in mig men kommer då inte in på ett enda spelrum.... Går in på forum istället för att se om nån skrivit nåt kul inlägg. Ja vad bra här skriver de om vilka problem de haft på beta idag ser jag o då är det flera av er som haft det alltså. Kan nog dra den slutsatsen att det handlar om nätproblem!!? | |
| Minta | 2007-12-20 15:09 | |
![]() | Jag kommer inte in på Giraffen och Krokodilen, jag sitter förmodligen bakom en brandvägg säger ett meddelande. Men jag kommer in på Valrossen. | |