Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 18 918 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Basta - Ej medlem längre | 2008-02-03 23:35 | |
![]() | Telia-aktien var kanske i den bästa investeringen i ekonomihistorien, men jag var inte ensam i alla fall. | |
| sakoline | 2008-02-04 00:26 | |
![]() | Bokprenumeration på Harlequin-böcker som är så dåliga. Det var ett billigt kul lock-erbjudande som jag glömde säga ifrån, och fick fler böcker än jag ville för ett pris jag inte ville ge. | |
| Pim_ | 2008-02-04 00:37 | |
![]() | En fritös, skulle ju givetvis ha den dyraste finaste oxå...använde den två gånger, det blev ju väldigt gott får jag säga, men sen använde jag den aldrig mer o oljan som låg i var inget vidare o bli av med. Dyra frittes. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-02-04 03:51 | |
![]() | Förmodligen är det ljudkortet+64 MB inbyggt RAM som jag köpte för 3000+1000 kr när jag var 15 år. Det ligger i en låda någonstans i mitt förråd. ST Audio 16CH tror jag att det hette. | |
| lellemor | 2008-02-04 08:30 | |
![]() | Lökhackaren det bara fastnar ju hur jag än lägger bitarna. | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-02-04 09:47 | |
![]() | En HP compaq nx 9030. . | |
| Lillråttan | 2008-02-04 09:57 | |
![]() | Inga dyra saker tack och lov, men ibland får jag för mej att jag ska liksom byta klädstil och köper konstiga klänningar som jag tror att jag kommer att använda men som bara blir hängande i garderoben tills jag ger dem till Myrorna. | |
| hm liza | 2008-02-04 11:16 | |
![]() | Jag köpte en unghäst ( 2 år) lite impulsivt som sällskap till den andre som verkligen ville ha. Nu 8 månader senare sitter jag här med krossad underkäke och flera sprickor på revbenen. Hon har sprungit över mig och sparkat mig. | |
| Mercedes | 2008-02-04 11:36 | |
![]() | Som sagt lökhackare av T.......re, skitdyr, måste hacka löken innan den fördelar den och bara en halv lök ryms i. Värdelös i mina händer iaf. | |
| emmylicious | 2008-02-04 13:40 | |
![]() | vi har samma problem med våran lökhackare som vi köpte för 1½ vecka sen. | |
| Kasta_Sten - Ej medlem längre | 2008-02-04 18:42 | |
![]() | Måste vart min moped..körde max en mil och sen sålde jag den.. | |
| mandelmussla | 2008-02-04 18:51 | |
![]() | det verkar som att du skulle ha läst den hära tråden innan köpet... | |
| Ceckes | 2008-02-04 18:53 | |
![]() | Kläder: En vit skjorta för över ett år sen som jag ALDRIG använt, en ful silverglänsade bolero som jag ALDRIG använt o av sidentyg o dessutom axelvaddar i o inte särskilt tight sittande heller. Har dock gett bort den sistnämnda nu. Alla skjortor överhuvudtaget. Trodde jag skulle finna en mer vuxen o proper stil men har kommit på att jag är ju för 17 inte en blus/skjortamänniska så jag kör med tröjor igen som jag alltid gjort. Byxor från postorder dessutom, sitter alltid fel o istället för att ha jobb o skicka tillbaka dom så försöker jag justera dom i min symaskin men det föds ännu mer missnöje över plagget istället o kvaliten är aldrig densamma som man väntat sig. Ska aldrig mera beställa jeans på postorder. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-02-04 20:28 | |
![]() | Nej ceckes, jag fattar inte hur dom syr byxor.. dom sitter alltid konstigt och jag har för länge sedan slutat beställa de, då jag inser att det är billigare att köpa ett par lite dyrare byxor här hemma... Vill också påpeka att lökhackaren är fruktansvärt dyr, men min kompis tycker den är underbar.... har ingen själv dock... | |
| Herdestav - Ej medlem längre | 2008-02-04 21:26 | |
![]() | Det måste vara Eldorados läsk med smak av passionsfrukt. En gång, aldrig mer. | |
| slarrebarre | 2008-02-04 21:27 | |
![]() | Jag vaknade en gång hemma på polarens soffa efter en blöt kväll/natt. När jag började prata om bakfyllemat så sa han att jag hade mat i kylen som jag hade köpt på vägen hem. Jag öppnade kylen och hittade 36 hamburgare från McD... Kan säga att det köptet hamnar på på min 10-i-topp-lista över mina sämsta investeringar... | |
| emmylicious | 2008-02-04 23:25 | |
![]() | Våran lökhackare kostade 149kr på COOP Forum. Mammas & pappas lökhackare är superbra =\ | |
| barbi | 2008-02-04 23:43 | |
![]() | hahahahaha slarrebarre:=)) du måste ha vart super hungrig | |
| Iamx | 2008-02-05 00:08 | |
![]() | en MD-spelare 2005 eller en mp3 på 1,5 gig 2006...man känner sig lite blåst när samma sak fast med tjugo gånger mer plats kommer på marknaden ca. 1 vecka senare till samma pris | |
| uberbacon | 2008-02-05 04:54 | |
![]() | "Jag köpte en unghäst ( 2 år) lite impulsivt som sällskap till den andre som verkligen ville ha. Nu 8 månader senare sitter jag här med krossad underkäke och flera sprickor på revbenen. Hon har sprungit över mig och sparkat mig." "vi har samma problem med våran lökhackare som vi köpte för 1½ vecka sen." Läste lite mellan raderna :x Jag minns ett dåligt köp som hände då jag bodde i korridor. Eftersom tomater är gott och passerade tomater är billigt, kanske det skulle vara gott att äta som det är.. som nåt mojsigt snacks! Nåja, jag slängde den efter en stund innan jag kom på att jag kan använda't till köttfärssås! 3 kr i diket :( | |