Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 19 746 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2008-05-01 19:10 | |
![]() | Lyssnar oftast på P3star, via datorn. Bra blandad musik... | |
| Ceckes | 2008-05-01 19:18 | |
![]() | Jag sitter vid mitt pyttelilla datorbord där jag har glas framme som inte kommit till diskbänken ännu, i ett finns gammalt te o i ett annat en skvätt av gammalt kaffe o så en LOKA-flaska med kranvatten som jag alltid har bredvid. Blir törstig av att spela. Snusar samtidigt oavbrutet. Väldigt stökigt databord med min miniMac på o en sked o en handkrämstub o hårspännen... Så lyssnar jag på låg musik.. Just nu Paul Simon.. Bor i en etta själv o har lugn o ro.. Men när jag spelar oftast så ringer telefonen o jag kan inte låta bli att låta stressad på rösten för är jag mitt uppe i ett spel så är det så typiskt att nån ringer o då oftast mamma eller pojkvännen.. Suck! TV:n har jag nästan aldrig på. Då blir jag okoncentrerad. | |
| Suds McDuff | 2008-05-01 19:36 | |
![]() | Jag sitter antingen vid skrivbordet, eller i sängen. Sitter jag i sängen har jag datorn i knät på en liten plastlåsa som det har varit frukt i, för att datorn ska få andas. Ofta har jag täcket på mig också, eller i alla fall på fötterna. Jag brukar oftast lyssna på nån webradio med musik hela tiden. Ibland spelar jag naken där under täcket också, det är om man spelar före man gått upp eller efter man gått i säng. | |
| Ceckes | 2008-05-01 19:41 | |
![]() | Naken????? Spelar du naken? Vad är det för spel? Nåt du vill lära mig? Eller är du naken?? | |
| Suds McDuff | 2008-05-01 19:41 | |
![]() | Hahaa... nä jag är naken | |
| Ceckes | 2008-05-01 19:45 | |
![]() | ;-) det är inte jag, jag är bara vaken..! | |
| Suds McDuff | 2008-05-01 19:53 | |
![]() | asså inte nu... om nån nu trodde det. bara vid läggningstid | |
| blue_moon | 2008-05-02 19:26 | |
![]() | Jag varken hinner, kan eller vill spela på jobbet (nattsjuksköterska). Har massor att göra och risken att bli avbruten är överhängande! Lediga dagar kombinerar jag frukost och eftermiddagsfika med solospel vid skrivbordet i arbetsrummet. Kanske blir det någon match också. I så fall stänger jag radion (P1), vill ha det lugnt och tyst så jag kan koncentrera mig. Har heller aldrig förstått vitsen med att spela hets och stress - eller att slänga i sig maten... =D | |