Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 18 865 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Larsha_ | 2009-06-06 00:16 | |
![]() | ja.. vadå då? | |
| VaKul | 2009-06-06 02:48 | |
![]() | Ond kanin.....har nog lite problem tror jag...faktiskt !! Heja Robin...what so ever... | |
| Yinyanggurl - Ej medlem längre | 2009-06-06 02:50 | |
![]() | De e jag som har lärt han att spela! | |
| VaKul | 2009-06-06 03:19 | |
![]() | Hmm....Yinyanggirl....har du några tips till mig?? har lite svårt med min fickpingis...Förstaserven vill inte gå in alls!!??? Nåja...Heja Robin imorgon/idag!! KÄÄÄÄÄÄÄMPA! Ehhh...är det mot Roger Federer?? hehe...why not? | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-06 03:55 | |
![]() | hmm, och jag har problem? | |
| VaKul | 2009-06-06 03:58 | |
![]() | Yepp...tycker jag ! | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-06 03:59 | |
![]() | var inte jag som babbla om fickpingis iaf... | |
| VaKul | 2009-06-06 04:00 | |
![]() | Men snacka om att tennis är en moderatsport tycker du är ok??? Herre jösses.... | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-06 04:01 | |
![]() | ja, det är väl skillnad. dina onanivanor kan du behålla för dig själv. | |
| VaKul | 2009-06-06 04:02 | |
![]() | Så tycker fickpingis är det samma som att onanera???? jaja...stackra lille pöjk....mycket kvar att lära !! | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-06 04:04 | |
![]() | ja, det betyder just det..vad skulle du få det till om jag får fråga fabbor? dessutom fattar jag inte va fan du ska ge dig på mig? håll dig till fickpingis. | |
| VaKul | 2009-06-06 04:05 | |
![]() | Denna tråden handlar om Robin Söderlings framgångar i Paris Open...så snacka för f-n inte om nåt jävla moderatsnack....Kan du hålla för dig själv!! | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-06 04:06 | |
![]() | glömde du bort pingisen, gubbe lilla? jag får tycka precis vad jag vill om tennis, och jag tycker det är en överklassport. | |
| VaKul | 2009-06-06 04:09 | |
![]() | Antaligen för att du aldrig själv har lyckats inom denna ädla sport!! Som sagt...den handlar om Robin Söderling...inte vilket parti då håller på, vilket visat sig ganska tydligt !! Och gubbe lilla??...hehehe...ja, hellre det än att bara klaga som du gjort på dom flesta trådar!! För att återgå till tråden!! Heja Robin....jag tror f-n du kan rubba Federer i dagens final!! Faktiskt!! Och" ond_kanin"..(bra nick...*gääääääsp*)....vi ll inte se att du skriver bra jobbat Robin imorgon/idag...när han vunnit! Gonatt! | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-06 04:11 | |
![]() | kan man få lite mer utropstecken? | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-06 04:11 | |
![]() | fickpingisen slår du mig nog i tror jag.. | |
| Jarnis86 | 2009-06-06 04:54 | |
![]() | tyvärr ungdomar men federer vinner med 3-0 så är det bara, hoppas dock att jag har fel men del har jag antagligen inte :) | |
| ---Robban--- - Ej medlem längre | 2009-06-06 06:52 | |
![]() | Lyssna inte på Jarnis. Det var han som var uppgiven i femte set igår. Robin har bättre självförtroende. :-) Men det är klart att det blir svårt. Fifty-fifty, barn. Fifty-fifty. | |
| ---Robban--- - Ej medlem längre | 2009-06-06 07:07 | |
![]() | Att tennis är en överklasssport är naturligtvis trams. Jag kan bara gå till mig själv. Pappa var sjukpensionerad verkstadsarbetare och mamma var hemsjukvårdare. Ett tennisracket av märket Donnay hade det dock råd att inhandla till mig på OBS Stormarknad i slutet av 70-talet. Sedan drog jag och en polarna till asfaltsbanan och stannade där hela dagen - och hela sommaren. När vintern kom fick vi lira tre gånger i veckan i skolans gymnastiksal, helt gratis förstås. Åren efter det skrapade vi ihop slantar för att betala planhyra i "riktiga" tennishallen. Tennis är en relativt billig sport att utöva, om man jämför med många andra idrotter. Så mycket utrustning behövs ju inte. Nåväl, nu har jag spelat i över 30 år, och det är fortfarande lika roligt. Jag ämnar fortsätta med mina patenterade kickservar tills den dag då liemannen kommer för att hämta mig. | |
| Difare | 2009-06-06 08:58 | |
![]() | Klart att man måste hålla på Robin. Negativt tänkande ska man inte ha i det här läget. Nu ska vi bara vara jäkligt positiva till att han gått så här långt och att han gör allt han kan för att vinna. Heja Robin. Klart du vinner. | |