Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mollee - Ej medlem längre | 2009-10-31 14:28 | |
![]() | Ja, replay är bäst. Och miss sixty! Dom får man smickrande figur i. | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-10-31 14:29 | |
![]() | apbur, du får dejta en konservator som kan restaurera eftersom :) En del av kändisarna har förmodligen större behov än andra att operera sig eftersom de sliter på sina kroppar och ansikten med droger och jojo-bantande. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-10-31 14:30 | |
![]() | btw är jag 35 och visar leg på systemet ungefär varannan gång. har in har inte gjort någonting alls har bara väääldigt bra gener. ser dock inte det minsta ner på mina väninnor som sprutat in lite i näsvecken tex, dom ser lite piggare och gladare ut än innan och det glädjer mig. tycker det är trevligt att hålla sig snygg jag. förutom bröst har jag blekt tänderna. kan tänka mig att göra en laserpeeling när jag passerat 40 för att behålla mina toppen förutsättningar så länge det går. kanske fylla ut ngt litet surveck om jag skulle få det. att hålla efter, färga lite grått hår, göra manikyr, göra leendet snyggt (blekning etc) är ett sätt att må bra och respektera sig själv. var gränsen går får var och en bedömma. det är kul att vara snygg ju!:) | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-10-31 14:33 | |
![]() | Ja, ramsay. Som sagt, så länge man mår bra och det ej stiger en åt huvudet så är det helt OK tycker jag :) | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-10-31 14:40 | |
![]() | Håller givetvi smed om att det är upp till var och en, och var man drar gränsen är individuell. Kan regera på de personer som ser ut som platsdockor eller skräcködlor, men vem är jag att döma. Det enda jag ibland kan tänka på är att det saknas kirurger i många delar av världen - för att utföra livsräddande ingrepp, medan vi i väst har råd att ha kirurger som gör oss vackra. Nu inser jag såklart att alla plastikkirurger inte skulle jobba ideelt i Afrika bara för att vi slutade operera oss, men det är en sådan tydlig bild av världen orättvisor. | |
| apbur | 2009-10-31 14:50 | |
![]() | Jag tycker det är lite märkligt att man reagerar så mycket på dagens skönhetsideal. Ideal har väl alltid varit svåra att uppnå. Förr i tiden skulle man ha en getingmidja. Försök hitta modebilder från 50-60-talet där man inte ska vara slank som en gasell. Idealet har inte ändrats nämnvärt. Fler kunde nå upp till idealen förr. Problemet är att folk idag glider ifrån idealet mer och mer vilket är osunt. Klart folk mår dåligt när de placerar sig på hästlängders avstånd från idealet. | |
| Plåtnicklas | 2009-10-31 15:03 | |
![]() | eller tar fel vägar för att nå idealet | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-10-31 15:12 | |
![]() | Om det är något som är annorlunda nu är det kanske att fler håller på med sitt utseende och det finns allt fler skönhetsprodukter. Det känns såklart tryggare om det är en handfull excentriska divor och kungligheter som opererar sig än att varannan grå hemmafru ska hålla på. För jämställdheten är det bra att företagen utökar sitt sortiment för män :) | |
| apbur | 2009-10-31 16:12 | |
![]() | Ja, svenska män hamnar riktigt, riktigt lågt på snygghetsskalan. Jag skäms å deras vägnar när jag rör mig bland folk. Något hyfs har de inte heller. Män är fullkomligt tafatta när det kommer till att behandla en kvinna på rätt sätt. Funderar på att flytta utomlands eller börja ragga på pensionärer. | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-10-31 16:17 | |
![]() | Mm, tacka vet jag ryska maffian :) | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-10-31 16:25 | |
![]() | Haha :) | |
| Yinyanggurl - Ej medlem längre | 2009-10-31 16:28 | |
![]() | Jag kan inte säga att jag är emot skönhetsingrepp, faktiskt. Det är inte helt omöjligt att jag fixar till lite här och där när jag blir äldre. | |
| Bitte - Administratör | 2009-10-31 16:32 | |
![]() | Som jag skrev tess så fick jag problem av att ha hud mot hud, eksem, svamp,, klåda,, vet inte men jag anser det mera ok i det läget än att förstora brösten eller opa sig pga bara missnöjdhet Bitte | |
| apbur | 2009-10-31 16:36 | |
![]() | Plums, jag bildgooglade "Anders" och "Ivan" för att se om jag såg någon uppenbar skillnad. Hittade nåt mellanting i Sveg :) ranningsvallen.se/20...g_ stor.jpg | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-10-31 16:45 | |
![]() | Oj, det kunde varit min förre chef :) Vi kallade honom Storviltet. | |
| Tess 08 | 2009-10-31 16:47 | |
![]() | Fasen!! Skrev ett fint svar till dig, Bitte... men det försvann. Kontentan var dock att det är förståeligt att man opererar bort överflödig hud pga problem men alla som opererar bort överflödig hud har inte problem med det annat än utseendemässigt. Hur snyggt är det att ha extrahud hängandes, typ? Samma med bysten. Att operera bort och lyfta byst pga ryggproblem eller hudproblem under, men många opererar ju bort och lyfter för att det ska vara snyggare... | |
| Bitte - Administratör | 2009-10-31 16:52 | |
![]() | Sen så visst ska jag erkänna att jag är fåfängd,, annars hade jag inte tagit bort kärlekshandtagen i höst =) Som säger det själv så att ingen annan behöver säga nått Bitte | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-10-31 17:00 | |
![]() | Bitte ja, det finns olika skäl till plastikoperationer. Finns det möjligheter, så fördömer jag ingen heller. Ett hårt stramat ansikte på en gammal kropp, ser väldigt konstigt ut (ex Tom Jones). Vid stor viktförlust och brännskador är det väl bra med plasticop, för att förhindra hudproblem och ingen vill väl se vanställd ut heller. Jag tycker att alla ska ha realistiska förväntningar, på vad en skönhetsop kan göra för dem på lång sikt. Man ska nog inte drömma om att alla problem löser sig och man blir lycklig av att vara vacker heller (många kändisar och fotomodeller är mänskliga och psykiska katastrofer). Om en kille vill ha mig först med opererade bröst, så är det ju inte mig han vill ha, utan ett par stora bröst. Man ska aldrig operera sig för någon annan, utan för sitt eget välbefinnande. De flesta plastikkirurger i Sverige är nog seriösa på de punkterna också. Om man är olycklig och missnöjd med sig själv, kan man ibland behöva "operera" sin själ först. | |
| Fluktsoda - Ej medlem längre | 2009-10-31 17:24 | |
![]() | Inte så mycket att tillägga. Mommes skrev precis det jag anser om saken. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-10-31 17:26 | |
![]() | Du är så diplomatisk Fluktsoda :) | |