Spelrum
Giraffen48
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
3
Grisen
Böjningslistan
29
Inloggade81
Mobilspel
Pågående19 578

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Tanten M - Ej medlem längre2010-04-25 10:32
Antal inlägg: 5126

:)

Drama, drama, drama *tröttsamt*... men kör på ni som vill.

Minta2010-04-25 10:36
Antal inlägg: 20042

Britt-Marie Mattsson skriver idag i GP att om inte förlovningen slagits upp nu, hade media mer i bakfickan om Jonas eskapader.

Meetwo - Ej medlem längre2010-04-25 10:42
Antal inlägg: 3

Ibland tror jag man ska ta media med en nypa salt,,tydligen så är det ju en fnurra på tråden....Ingen mer än Jonas vet varför det hände..kan vara mkt press på han el dåligt i relationen..Någon anledning finns det ju att det är slut...Tora kanske är rädd att det kan bli något mot henne eftersom Madde är en vacker kvinna och hon har säkert inga problem att finna någon ny....Och av kungligt blod...

ANDERStG2010-04-25 10:46
Antal inlägg: 7560

"...kanske är rädd att det kan bli något mot henne eftersom Madde är en vacker kvinna och hon har säkert inga problem att finna någon ny..."

Är det Hans Majestät som registrerat sig? :)

Minta2010-04-25 10:46

Det finns ju också män av Tiger Woods typ, det är inte relationen det är fel på utan en psykologisk orsak hos personen själv.

Meetwo - Ej medlem längre2010-04-25 10:53
Antal inlägg: 3

Och varför tror du det ANDERStG??? Jag kan väl precis som alla andra ah en åsikt ?? Utan att det kanske är "Hans Majestät "
Varken du el någon annan vet varför Tora tog tbx det,,,det var en gissning från min sida precis som alla andra spekulerar om Jonas o Tora........

Minta2010-04-25 11:06

Från början måste någon i M & J:s närhet ha läckt till pressen. Vem kan man lita på?

Mercedes2010-04-25 11:23
Antal inlägg: 728

Robbandido framförde precis min åsikt också. Om han gett upp falskt namn på sig, hur kunde Tora då veta vem han var upptagen med. Bra att det läckte ut. Folk skiljer sej pga otro, då finns det väl ingen orsak göra tvärtom och gifta sej med det i bagaget.

kajix2010-04-25 11:30
Antal inlägg: 7767

förresten, varför läser vi aftonhoran nu igen?

Binebone2010-04-25 12:34
Antal inlägg: 123

Jag hade oxå glappat till pressen för lite extra fickpengar

Tigera2010-04-25 15:01
Antal inlägg: 545

Hehe, Binebone, det är nog många som skulle glappat egentligen, även om vissa vill verka vara moralens väktare. Vissa skulle glappat till pressen för pengar och andra skulle glappat friskt inom bekantskapskretsen för att skryta.
Jag tycker att ansvaret för relationen ligger hos den som är i relationen, alltså dömer jag inte Tora. Men jag tycker att det är lite fjantigt när familjen nu går ut och säger att hon inte tagit emot mer pengar än de ca 15000 SEK som hon fick förra året. Hon sålde sig alldeles för billigt och stänger dessutom dörren för att kunna tjäna mer. DET kommer hon kanske att ångra. Skadan är ju ändå redan skedd.

Sona2010-04-25 16:05
Antal inlägg: 79

Jag jobbar på Vinge. Jonas är med i "festgänget" på jobbet. Förra året bastade Jonas och grabbarna med nakna tjejer, det tystades ned. Jag kanske borde tjänat en hacka på detta jag med?!

ArgsintEva2010-04-25 16:20
Antal inlägg: 248

Jag tycker att man ska inte lägga sig i andras förehavande när det gäller otrohet...
Det är ju upp till var och en ....eller hur...
Hade det varit en medelsvensson hade någon tagit upp det med i en tråd ?
Nääää då är det inte en sensation...
Låt dom va....inget att engagera sig i....inget man ens har att göra med...
Det är mest tidningarna som tjänar på det...det ökar försäljnings-siffrorna... ju mer skvaller ju mer pengar...sen är ändå inte ens hälften sant...

Tigera2010-04-25 16:25
Antal inlägg: 545

Vad jag menar är att när nu Tora ändå sålde storyn så kunde hon försökt få mer pengar. Skadan är redan skedd, det spelar liksom ingen större roll att hon nu vill framstå som att inte vara girig. Hon berättade om händelsen offentligt och jag tycker inte att den blir MER smutsig av att hon fick ersättning. Hon kommer alltid att vara kvinnan som kom emellan det svenska prinsessbröllopet - även att det alltså var JONAS som sket i det blå skåpet och sumpade bort sin flickvän.
Money rules the world, och "dicken" rules the man.

Sona, det kunde du försökt ifall du känner att du behövde pengarna.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?