Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 173 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sote | 2013-06-08 12:48 | |
![]() | Stölla- håller med! Sjukt glad över att jag inte bor ellermåste vara i stan idag! | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-06-08 14:45 | |
![]() | Vuxna människor som lägger energi på ett för dom okänt pars bröllop; gnäll aldrig över att ni har för lite tid/energi om ni slösar den på sån't trams. | |
| Sote | 2013-06-08 15:21 | |
![]() | Hurmenar du då nulljt? Att man skriver i en retartråd att man stör sig på det? Då är det väl lika dumt att överhuvudtaget slösa tid och energi på att skriva i såna här trådar öht? För övrigt så tar det liksom varken särskilt mycket tid eller energi attskriva ett par rader här. Så för egen del ärdet lugnt, jag orkar både med att tycka det är jobbigt med bröllopstjat och fortsätta mitt liv opåverkad. | |
| gnagelram - Ej medlem längre | 2013-06-08 15:21 | |
![]() | Dåligt internet på tåget. Kan inte kolla på tennisen. Värdo. | |
| jaapmeister - Ej medlem längre | 2013-06-08 15:38 | |
![]() | Missfall. Ingen småsak iofs. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-06-08 15:52 | |
![]() | Sote, syftade inte en millimeter på dig. Jag gnällde ju själv? Siktar på den som ägnar tid åt att se skiten på tv (antar att det sänds?), gratulerar fast ingen bryr sig, konsumerar svensk damtidning och öht engagerar sig mer i det än sin egen mondäna vardag. | |
| Sote | 2013-06-08 16:00 | |
![]() | Ok Nulljt då är jag med. Håller dessutom med dig fullt ut. Jaap-ja det vet jag av egen upprepad erfarenhet att det verkligen inte är någon småsak även om man blir behandlad som om det vore en liten skitsak i vården.Konstigt det där förövrigt att om man ska göra abort vilket oftast är ett väldigt genomtänkt beslut så erbjuds man att prata med en kurator men får man missfall så är det ingen som frågar hur man mår i själen öht. jag såg en gång en tjej, som kom in mitt i natten på salen jag låg, med ett pågående missfall, fick en plastpåse i handen och blev uppmanad att gå in på toan när hon kände att det tryckte på och samla upp fostret i påsen. Sen gick dom. Och det är långt ifrån det enda märkliga och empatilösa jag har stött på i den svängen. | |
| gnagelram - Ej medlem längre | 2013-06-08 16:03 | |
![]() | Ingen småsak nej. Det var jädrigt tråkigt att höra :( | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-06-08 16:11 | |
![]() | Beklagar, jaap. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-06-08 16:36 | |
![]() | Ledsen för er skull, jaap. | |
| jaapmeister - Ej medlem längre | 2013-06-08 16:50 | |
![]() | tack för omtanken! | |
| drifting - Ej medlem längre | 2013-06-08 17:36 | |
![]() | Tråkigt jaap.. För övrigt är jag sjukt trött på fotboll och kungliga bröllop på tv:en | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-06-08 18:15 | |
![]() | Hittat jeansen som sitter som de ska, men finns inte i rätt stl. Haha, the irony. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-06-08 18:43 | |
![]() | retar mig på att han talar Mumiska,Mark Lewengod eller vad han heter finlands svenska är så fult,bara mumintroll år låta så | |
| piraja Maja - Ej medlem längre | 2013-06-08 18:58 | |
![]() | Finlandssvenska som är så vackert, Titti:) retar mig på att kolhydrater har slunkit ner i min mage igår och idag. Men imorgon är det en annan dag, en kolhydratfri söndag:) | |
| Lill-IT | 2013-06-08 19:08 | |
![]() | Kramar till Jaap. <3 | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-06-08 20:17 | |
![]() | ser reprisen och hör Marie fredriksson, och hon kan inte sjunga pinsamt | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-06-08 20:22 | |
![]() | Tillbringade några timmar vid stadens hamn, sett segelbåtar flyta fram i en skön harmoni. En familj kommer med två pojkar som ser ut att vara nio-tio år för att segla optimistjolle. Kul, tänker jag, det finns hopp om framtiden.......men det som utspelades tog bort min glädje. Barnen sprang ut på bryggan och runt i området vilt tjoande medan pappan riggade båtarna för att sedan ropa "Pojkar, nu är det klart för seglats", varpå barnen kom springande, hoppade i båtarna som sen pappan puttade ut från bryggan.... När jag började segla jolle som sjuåring fick man själv rigga och putta båten från bryggan, naturligtvis hade en vuxen koll. Man lärde sig något av det, tror curlandet går överstyr ibland. | |
| bobo flux | 2013-06-08 20:27 | |
![]() | Ledsamt att läsa, jaap. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-06-08 20:27 | |
![]() | ja det gör det inci curlandet går över styr ganska offta | |