Spelrum
Giraffen | 14 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 13 |
Inloggade | 27 |
Mobilspel
Pågående | 19 790 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
anneli72 - Ej medlem längre | 2009-09-23 23:56 | |
![]() | Nej,det förstår jag. | |
Jaynee | 2009-09-24 01:16 | |
![]() | Jag retar mig på alla som har fått för sig att det är bättre att skriva "dem" än "dom"... men som glömt bort att det även finns ett "de", så de skriver "dem" i tid och otid. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-09-24 01:17 | |
![]() | Jag retar mig på att sitta lutad över datorn som en ostbåge. | |
caughtbock | 2009-09-24 01:24 | |
![]() | I second that Sylvia! | |
caughtbock | 2009-09-24 01:28 | |
![]() | Dem kanske tycker det är kul Jaynee? Äh, jag driver bara med dig ;) | |
kajix | 2009-09-24 05:03 | |
![]() | "Tänk er Johan Norberg i tillsammans-kollektivet." jag retar mig på blue screen i hjärnan | |
Bitte - Administratör | 2009-09-24 07:18 | |
![]() | Att jag vaknat trött och sur Bitte | |
mark69 - Ej medlem längre | 2009-09-24 07:43 | |
![]() | att jag inte har en kvinna bredvid mig | |
Dyslekso | 2009-09-24 08:54 | |
![]() | Pressbyrårånet i Östberga. Hur kunde det vara så lätt för rånarna att få tag på en trehjuling? | |
Yinyanggurl - Ej medlem längre | 2009-09-24 10:44 | |
![]() | Anna Anka | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-24 11:53 | |
![]() | folk som ska vara så dödsallvarlig jämt | |
Vit_Granit - Ej medlem längre | 2009-09-24 11:57 | |
![]() | Samt folk som aldrig kan vara allvarliga. När allt man försöker säga skämtas bort. Gravt irriterande. | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-24 12:00 | |
![]() | vit:haha,ja det kan vara riktigt irriterande de oxå!det har man ju oxå råkat ut för :S frustruerande då man inte blir tagen på allvar en balans är ju det bästa om man kan ha! | |
Vit_Granit - Ej medlem längre | 2009-09-24 12:03 | |
![]() | Helt klart :) Men det där ständiga skämtandet brukar dölja konflikträdsla och ganska mycket osäkerhet tror jag... så jag antar att det är värre för Narren än för mig :) | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-24 12:08 | |
![]() | ja den teorin stödjer jag=) men just i stridens hetta så kan det vara minst lika jobbigt om man tex mår dåligt över ngt å vill prata om det elr då man försöker säga ngt,å de tas inte på allvar,då känns de som om den personen trampar på ens känslor =/ men i längden så har nog narren de värst,jag väljer bara att prata med ngn annan nästa gång*S* | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-24 12:11 | |
![]() | jag kan tycka det är jobbigt då man sitter några stycken å pratar å skrattar,man skämtar å har sig!ja så ska en komma med jordens utlägg å förklaring till de vi skämtar om,å tar död på hela stämningen,så är det alltid samma person! typ,var man inte deppig innan så vart man ju=/ | |
Vit_Granit - Ej medlem längre | 2009-09-24 12:20 | |
![]() | hahaha...Ja, man omger sig med original ibland :) Kanske för att man själv är ett? Men nu när jag tänker efter retar jag nog mig mer på personer som lägger sordin på en festlig stämning - det är trots allt lite roligare med humoristiska personer än dödgrävare. Retar mig på att jag just svalde en stor bit äpple som såg fin ut på utsidan - men visade tydliga tecken på nedbrytning av biologisk avfall på insidan :( | |
Dyslekso | 2009-09-24 12:22 | |
![]() | Humor och glatt humör är skilda saker. :) | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-24 12:25 | |
![]() | ja det är ju så!saken är den att jag ääääälskar den här personen på alla andra sätt å vis,så de är ingen som jag vill ta avstånd ifrån=/ alla har ju fel å brister,men vi tycker det banne mig har blivit värre å har försökt att prata med henne om det haha,man får försöka tänka på att man kunnat fått ngt värre i munnen då sånt händer jag fick i mig ngt sjukt äckligt för några år sedan men jag vill faktiskt inte skriva det här tror jag,för äckligt :S retar mig på att det är så jäkla ont om tvättider!!varför har vissa såna problem med att ta bort sin kloss då de inte ska tvätta? | |
Dyslekso | 2009-09-24 12:27 | |
![]() | "jag fick i mig ngt sjukt äckligt för några år sedan men jag vill faktiskt inte skriva det här tror jag,för äckligt" Kan inte vara värre än vad Anna Anka har till morgonmål varje dag. :) | |