Spelrum
Giraffen | 48 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 32 |
Inloggade | 83 |
Mobilspel
Pågående | 20 280 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Resurrection - Ej medlem längre | 2011-11-04 00:29 | |
![]() | bra, då får jag lite ved så jag kan hålla värmen när vintermörkret och -kylan smyger sig på :) | |
Incidental - Ej medlem längre | 2011-11-04 00:30 | |
![]() | Mmm... tänkte just det, är omtänksam av mig. | |
y not | 2011-11-06 14:11 | |
![]() | nä | |
icy | 2011-11-08 10:02 | |
![]() | Är avis på Res för han rimmar så bra har alla de saker en man helst ska ha. Lockar till sig kvinnor som faller så hårt på sköna små rim som blivit en sport Har väl dock sökt, precis som just Res att någon som kanske nångång vill ses En nål i en höstack, med mina mått mätt Att hitta den som passar är inte så lätt Humor, smarthet, skönhet och charm, medkänsla, en blick som gör mig så varm En kvinna som tänder min kropp såsom själ och tänker på mig och som bara vill väl... Jag sökte mig fram och har hittat till slut "Någon" jag väntat på och saknat förut En som till synes för mig är perfekt som hjärtat i mig och själen har väckt "Någon" jag älskar för allt som jag vet "Någon" jag träffat på Betapet....;) Därför jag svarar och så gärna nu vill att säga till alla (särskilt Res) "Ett stort lycka till" | |
Dumle86 | 2011-11-08 10:04 | |
![]() | Hade jag varit gay hade jag gått på dajt med dig. Blir tårögd så vackert! | |
numsan | 2011-11-08 10:31 | |
![]() | Jag skriver under på inlägget över. Kärlek är ju precis vad människan behöver! Ditt rimmande rör vem som helst till tårar. De som inte blir rörda måste va dårar. Men så väcks nyfikenheten också till liv. Vem är det som fått dig att ta detta kliv? Och är det genom singeltråden ni fått kontakt mån tro? Det här kan vi ju inte bara låta bero! Så berätta gärna mer om din fantastiska tjej, Oavsett säger jag högt: HEJA DIG! | |
Dumle86 | 2011-11-08 11:16 | |
![]() | ;...-) | |
icy | 2011-11-08 22:06 | |
![]() | Ha,ha,ha tack... Ett pm i början, en rätt så bra start Ett blev till flera, sen tog det fart Ett samtal en natt när modet var stärkt något blev bekräftat som redan var märkt. Ett datum blev satt och då träffades vi En helg här tillsammans så va´ tvivlen förbi En känsla som knöt våra hjärtan till ett En känsla av kärlek som kändes så rätt Att prata i timmar och sen lägga på Men känna att man vill ha mera ändå En kvinna att beundra, med en styrka som få Charmig och smart med smilgropar små Vacker och sexig med verbalt intellekt Knasig och knäpp och en frisk rolig fläkt Farlig och festlig med ett härligt fränt "tugg" Klär sig så coolt, har en underlig lugg.... Att vi känner sen samma är otroligt bra där finns ingen annan som vi istället vill ha Två själar i ett som kärleken väckt För mig är denna tjejen helt enkelt perfekt. | |
Resurrection - Ej medlem längre | 2011-11-08 22:44 | |
![]() | jag tror att jag kastar in diktarhandduken i detta gebit har du största ... talangen grattis som fan, icy, och lycka till! | |
nikotinkick | 2011-11-08 22:47 | |
![]() | ah håller med er andra Icy har talang :P =) | |
numsan | 2011-11-08 23:36 | |
![]() | Alltså. Wow. Jag blir alldeles stum. Ett svar på det där får en ju bara att låta dum. Därför säger jag bara som så, Att livet är finare när man är två. Så grattis till er och låt kärleken spira. Ta hand om varandra och se till att fira! | |
Ruhrområdet | 2011-11-08 23:46 | |
![]() | Jag tror mer på Dalai Lama, han är en klok man som fångat insiktens skatt, könslig kärlek tenderar att falna, istället du ska klappa din katt. | |
Aquila1 | 2011-11-08 23:56 | |
![]() | icy- Underbart.......... | |
icy | 2011-11-10 19:11 | |
![]() | Tack Res och ni andra, men det är lätt att skriva vackert när man har vackra tankar...:) Numsan, du kan ju också....;) | |
sessan2011 - Ej medlem längre | 2011-11-10 19:24 | |
![]() | Trevligt med trådar, som kärleken skådar. En flirt och en puss och alla blir glada, dom över kärlekens flod ska vada. Med bumpande hjärta och en smilgrop så rar, kanske någon träffar kärleken så underbar. Lycka till från en kärleksbacill...fniss :) | |
Paradispesso | 2011-11-10 19:41 | |
![]() | raggen går? | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-11-10 19:42 | |
![]() | Mindre verkstad än snack, gissar jag. | |
Paradispesso | 2011-11-10 21:22 | |
![]() | "Här blir inga barn gjorda" | |
Lindqvist_ | 2011-11-18 23:14 | |
![]() | Över en vecka sedan senaste inlägget här, har alla lyckats hitta en partner i höstmörkret nu? | |
lindgreno - Ej medlem längre | 2011-11-18 23:32 | |
![]() | "Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl iaf snubbla lite?" | |