Spelrum
| Giraffen | 59 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 35 |
| Inloggade | 96 |
Mobilspel
| Pågående | 19 629 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bobo flux | 2012-07-01 11:53 | |
![]() | Säg till golfarna att det nog är mer lönsamt för dem att satsa på konventionellt jordbruk. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2012-07-01 11:58 | |
![]() | =) | |
| jaws68 - Ej medlem längre | 2012-07-01 12:05 | |
![]() | Retar mig på nagelbitare...Man hittar såna här ( () )( ( () )( i bilen. Även hemma i soffan, fåtöljen.. Det sticker till i rumpan och fan så äckligt! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-07-01 12:05 | |
![]() | huva vad äckligt | |
| blue_moon | 2012-07-01 12:28 | |
![]() | ttiittii: "Blue moon vad har du gjort i tädgården förutom och klippt?" Räfsat och sopat. Men det som frestade på ryggen var att gå böjd i 2 timmar och kantklippa gräsmattorna samt klippa ner alla långa strån som inte cylindergräsklipparen tagit. Vi är tre grannar som kommit överens - Åke klipper våra gräsmattor och jag kantskär, räfsar och sopar. Så slipper vår 93-åriga granne som lider av yrsel och dålig syn. Men jag har dragit det kortaste strået, eftersom mitt arbete tar mycket längre tid! Åke tycker inte att det är så noga, men Signe och jag vill ha det prydligt omkring oss. :) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-07-01 12:47 | |
![]() | Blue moon vad roligt att ni sammarbetar och vad bra att Signe har er,jag var mäst nyfiken på om det var några nyplanteringar eller förändringar,trädgård är så roligt och jag fixar och donar hela tiden när det inte regnar | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-07-01 12:49 | |
![]() | tidigt i går morse såg jag ett Norskt trädgårdsprogram som var totalt smaklöst,och förvånane var det någon mer som såg det? | |
| blue_moon | 2012-07-01 12:53 | |
![]() | Det blev inga nyplanteringar i år, bara skötsel av de redan etablerade. Smulgubbarna har kommit starkt, blåbärsbuskarna dignar av kart och fjolårets stockrosor kommer snart att slå ut. Ska bli spännande att se färgerna på dem! | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-07-01 12:53 | |
![]() | Retar mig på den där jävla datorn jag köpte till dottern igår. | |
| blue_moon | 2012-07-01 12:55 | |
![]() | Vad är det för fel på den? Windows 7? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-07-01 13:11 | |
![]() | recidi,be en tonåring om hjälp dom kan allt om datorer det är typ imbyggt hos dom.Blue moon,jag har inga stockrosor i år dom brukar komma av sig själv och fröa av sig, men jag har gått med frön i jackfickan från stockrosor jag hittat på Djurgården men dom har inte kommit i jorden än | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-07-01 13:17 | |
![]() | Retar mig på att det är så lagligt att spy skit på dom som har många barn,har man bara lyckas knulla till en unge får man spy hur mycket som helst,ingen skulle komma på tanken att spy på dom barnlösa | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-07-01 13:40 | |
![]() | retar mig på att det är 1juli tiden går för fort,retar mig på att jag var lite hård mot sonen,men han måste lära sig att planera bättre | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-07-01 16:11 | |
![]() | Felet är att den är skitdyr och att hon borde ha nöjt sig med ngt enklare. Det är en MacBook PRO och allt är krångligt. | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-07-01 16:11 | |
![]() | Hade jag inte fått mens i butiken hade det blivit något annat! | |
| blue_moon | 2012-07-01 16:17 | |
![]() | Det är väl inte för sent att byta den mot en billigare och bättre, åtminstone mer praktisk? Det finns ju så oändligt många laptops och notebooks att välja på. | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-07-01 17:31 | |
![]() | Orkar inte byta, det som följer med mig hem stannar. Hyr inte ens film för jag kan inte lämna tillbaka dem. Hon får lära sig den själv. | |
| blue_moon | 2012-07-01 17:42 | |
![]() | Dottern ville förstås väldigt gärna ha just den, förstår jag? Ja då får hon väl ta konsekvenserna av sitt val. Jag är likadan när det gäller film och böcker. Vill äga hellre än låna. Vill inte känna mig bunden av att se/läsa på viss tid. | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-07-01 17:46 | |
![]() | Precis, sen är den rena koncentrationssvårigheter för min del också. Orka hålla reda på oviktiga saker! Fö är mina dyraste böcker låne böcker. | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-07-01 17:47 | |
![]() | Ja det ville hon och den här gången hade hon cykeln på sin sida:) | |