Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 986 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sheryl | 2008-05-13 23:39 | |
![]() | måste hoppa i säng. de va trevligt att talas vid! | |
| LadyZara | 2008-05-13 23:41 | |
![]() | Efter en genomgång av hela tråden (blev lite ställd över påståendet att jag är fixerad vid ordet död) kom jag fram till resultatet: jag använde ordet död: 1 gång och dött: 1 gång. Extremt fixerad? Känner mig lite påhoppad nu... | |
| Ceckes | 2008-05-13 23:41 | |
![]() | Tack för informationen från Fiskguiden ciana! Jag ska ta mig en titt där så jag får veta lite mera! Vetgirig som jag är! :-) | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-05-13 23:42 | |
![]() | Haha, LadyZara. Tror du är mer fixerad vid liv faktiskt. Det är väl sådant du vill upprätthålla? :) | |
| LadyZara | 2008-05-13 23:44 | |
![]() | Jag trodde det ;). Nu ska jag för tredje gången försöka återskapa mig ett liv utanför forumet... i sängen. | |
| Nemi | 2008-05-13 23:50 | |
![]() | Whoa vilken diskussion det blev :) Och dessutom en sansad och trevlig en :) Kan det ha nåt med vad de sjunger i denna sång att göra? "Men den som äter palsternackor den går inte av för hackor. Morot, selleri och dill är inte heller illa. Man blir så glad och mätt i magen, glad och munter hela dagen. Och får sån spänst i bena att man inte kan stå stilla." ;) För övrigt tror jag att en gris effektivare skulle hitta mat åt sig än vad jag skulle om både denne och jag helt plöltsligt befann oss i vildmarken utan vapen eller verktyg :) så jag är inte så orolig för att grisarna och korna skulle fara illa av att inte vara inhägnade rent mat-, boplats- mässigt. (Det är ingen som tagit upp boskapens fisande och därmed bidragande till växthusgaserna verkar det som, det kan ju vara klimatvänligare att välja att äta mindre kött.Men det är kanske en diskussion vi kan ha i "seriöst" om det finns önskan om fortsättning, för att den inte ska drunkna i alla godnatt-,sport-,filmtips- trådar här i snack.) /Nemi | |
| impala-58 | 2008-05-14 00:01 | |
![]() | En stor saftig köttbit ska det va med sås och potatis och en god sallad med italiensk dressing.....MUMS | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-05-14 00:03 | |
![]() | Vad som bidrar miljön med deras fisande är ett bevis på att miljödebatten gått över styr. | |
| DennisPlz | 2008-05-14 00:29 | |
![]() | Jag är vegetarian by proxy. Jag äter bara växtätare. | |