Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 411 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| apbur | 2010-01-02 22:12 | |
![]() | Tur_tomten, jag vet inte om jag är helt bekväm med att Ranelid och mattpiska nämns i samma tråd. Även jag har gränser. | |
| Satyra | 2010-01-02 22:15 | |
![]() | Miss Yoco - tyckte du att Kjell gjorde det idag, småpikade Björn? Själv tänkte jag faktiskt tvärtom, att han verkade väldigt imponerad av honom. Och det var nog det som gjorde att jag i min tur såg på Kjell med lite blidare ögon än annars idag. ;-) | |
| Rob Gubbrock - Ej medlem längre | 2010-01-02 22:15 | |
![]() | Siwan är het. Hon är välplanerad på övervåningen. :-) | |
| Rob Gubbrock - Ej medlem längre | 2010-01-02 22:18 | |
![]() | Kjell pikar Björn med glimten i ögat, tycker jag. När han är mer allvarlig säger han ju att han gillar Ranelid. | |
| Satyra | 2010-01-02 22:19 | |
![]() | Ja Rob och idag uppfattade jag det dessutom som att han verkligen gillade Ranelid, på riktigt. ______________________ "Sockiplast matchar såväl långklänning som smoking på ett alldeles förträffligt sätt. :-)" HAHAHA, garvar fortfarande .... tsss ... Du är rolig du! ;-) | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2010-01-02 22:21 | |
![]() | Satyra Missade du det? Det var nånstans på vägen när de skulle till frukosten. Då gjorde han återigen sig lustig över att han tycker att Ranelid babblar så mycket, och jiises så gott de skrattade åt det (R vad ju inte närvarande). - Och R tar nog åt sig tycker jag mig märka. Jag tror han har fått en överdos av mobbing under åren - mild sagt. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-01-02 22:23 | |
![]() | Siwan är het? Robbanovinoch? | |
| Lurvsvansa | 2010-01-02 22:24 | |
![]() | Har vi sett samma program? Att Kjell B pikade Ranelid märkte jag inte. Tvärtom var Kjell väldigt allvarlig och focuserad på R:s sorgliga berättelse om barndomens lidanden. Denna gång är programmet riktigt bra!!!! Gott nytt år till alla betapetare! | |
| Rob Gubbrock - Ej medlem längre | 2010-01-02 22:24 | |
![]() | Är det mobbing om avsikten inte är att mobba? Ranelilid torde vara fullt medveten om sin svada, och tar nog inte illa upp av kärleksfulla pikar av sina vänner (som han själv kallar dem). | |
| Rob Gubbrock - Ej medlem längre | 2010-01-02 22:25 | |
![]() | Gott nytt år, Lurvsvansa! | |
| Satyra | 2010-01-02 22:35 | |
![]() | Miss Yoco - jaha, joo, men det såg jag ju. Något i stil med "nä nu får vi skynda oss, han lär ha börjat prata redan". Men eftersom Kjell, varteftersom programmet gick, verkade få upp ögonen för att Björn nog hade en hel del att komma med ändå, så hade tydligen min skalle valt att bortse med den startmeningen, hehe. Kändes, tyckte jag, som att Kjell inte riktigt förstått sig på Björn förrän idag, utan enbart gått efter mängden ord han får ur sig, kombinerat med den till ytan antagna kaxigheten, i sina tidigare pikar. Så uppfattar jag det i alla fall. | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2010-01-02 22:38 | |
![]() | Det ena förtar ju inte det andra. Visst visade Kjell sin sympati _också_ för Ranelid i detta program, men att han inte kunde låta bli pikandet det förvånar mig att inte flera märkte... | |
| Rob Gubbrock - Ej medlem längre | 2010-01-02 22:40 | |
![]() | Jag hörde pikarna, men uppfattade dem inte som illvilliga. | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2010-01-02 22:41 | |
![]() | Ojsan, såg inte ditt sista inlägg förrän nu, Satyra. Ja, var precis den frekvensen jag menade. Och för övrigt så tror jag att du har gjort en riktigt bra tolkning av det hela. | |
| Rob Gubbrock - Ej medlem längre | 2010-01-02 22:42 | |
![]() | ;-) | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2010-01-02 22:46 | |
![]() | - Och för övrigt så tycker jag att Ranelid har en fascinerande hjärna och om Kjell håller på med sina pikar i ett program till, då kräks jag. :P | |
| Satyra | 2010-01-02 22:46 | |
![]() | Och alla måste ju ha rätt att ha fel och göra nya bedömningar, till och med förvuxna bebisar som Kjell. ;-) hehe | |
| felix-w - Ej medlem längre | 2010-01-02 22:47 | |
![]() | Ranelid är ju bara för bra. | |
| Satyra | 2010-01-02 22:47 | |
![]() | Tror inte han kommer att göra det, Miss Yoco. Tror som sagt att han fick en ny syn på Ranelid och den håller nog i sig. Får man hoppas och tro i alla fall. :-) | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2010-01-02 22:50 | |
![]() | Håller tummarna för det. :) | |