Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Snoosy | 2011-02-24 20:11 | |
![]() | Kan vi i nästa varv diskutera om vad medlemmarna i huset pratar om, så kanske det blir mindre ytligt. För nog är det väl beteendena som är mest intressant med big brother? :) | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-02-24 20:13 | |
![]() | BB skulle möjligenmöjligenmöjligen vara liiiite intressant om det inte vore så konstruerat. Som det ser ut nu är det bojkott som gäller från min sida. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-02-24 20:47 | |
![]() | Vi har väl bara skrivit om Vanessa? Vilket jag inte tycker är så konstigt :P Sen skrev jag iofs att Rodney har underbett men han hade visst överbett. | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-24 20:53 | |
![]() | Ja Vanessa,hon har gått ut med att hon är transa och opererat sig,är de dumt av oss att nämna något om det?vad jag sett har ingen skrivit något dumt direkt Min favvo hittills är norrlänningen & den där tjejen Vanessa hänger med:) | |
| golden | 2011-02-24 20:54 | |
![]() | äntligen och äntligen.. tillbaka kan man säga | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-02-24 21:13 | |
![]() | Hej, golden. I mitt Big Brother-hus är du alltid välkommen. :) | |
| golden | 2011-02-24 21:20 | |
![]() | hej tillbaka.. det tycker jag var fint sagt av dig. jag har noterat att du varit försvunnen ett tag för att sedan dyka upp igen lagom till säsongsstarten av BB. välplanerat skulle jag säga. | |
| Gautama | 2011-02-24 21:28 | |
![]() | Jaha nu har jag nördad till det mycket. Beställde 24-7 idag:-) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-02-24 21:30 | |
![]() | Ja, jag lämnar inget åt slumpen. Sanningen är att jag försvann länge nog för att du skulle börja sakna mig. :) | |
| magnusito | 2011-02-24 21:34 | |
![]() | Skulle det vara ett kriterie att det inte är skit för att så många tittar på det? Det säger väl ingenting. Smaklösheten är ju det mest framträdande numera... Fast det kan ju bli spännade eller vad säger du Sylvia. De är ju bisexuella hela bunten i år verkar det som... | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-02-24 21:39 | |
![]() | Vem har sagt att det inte är skit? Jag har försvarat rätten att se skit utan att bli bedömd som skit. | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-24 21:40 | |
![]() | 20 minuter kvar till skiten :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-02-24 21:41 | |
![]() | Och varför du ställer frågan till mig förstår jag inte, magnusito. Har du lust att utveckla? Skulle jag vara särskilt lagd åt det smaklösa eller särskilt intresserad av bisexualitet? | |
| Gautama | 2011-02-24 21:41 | |
![]() | Ja, att programet är ett skitprogram tänker jag inte protesera emot. Klart som fan att det är. Men som Sylvia skriver så får man faktiskt se skit ibland också. Väldigt skönt att vila ögon och öron på skit ibland tycker jag. | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-24 21:43 | |
![]() | om det inte fanns skit hur skulle man då kunna veta vad ros var | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-24 21:44 | |
![]() | Eller hur Gautama! | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-24 22:22 | |
![]() | Men Rodney...skulle kört ner mina sockar i halsen på han | |
| TheFreeman | 2011-02-24 22:46 | |
![]() | Jag tänkte ge mig in i den här debatten med ett inlägg om BB. Det är verkligen sån skit som inte borde få sändas på tv. Det är så många unga tjejer o killar som kollar på det där o påverkas jävligt negativt. De ser upp till deltagarna som är med där o vill bli som dom. För er som inte tror att det är så kan jag bara säga att ni har ingen verklig kontakt med dagens unga. Sen så kommer ju argumentet att då får deras föräldrar se till att de inte kollar på det. Men de flesta vet att ungdomar gör mycket som de inte får eller som deras föräldrar inte vet om....och så finns det de föräldrar som inte bryr sig. Ska då alla andra bli lidande för det genom att BB inte ska sändas? Enligt mitt tycke, ja! Jag tror folk klarar av vardagen utan sådan skit. | |
| magnusito | 2011-02-24 22:48 | |
![]() | Jag tycker man ska hålla sig för god för skit! Bevaka era gränser! | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-24 22:48 | |
![]() | Ja så kanske det är,men jag kommer i alla fall kolla!för mig är det ingen fara!jag apar inte efter :) Det är mycket som är skadligt för våra ungdomar,verkligen... | |