Spelrum
Giraffen | 17 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 15 |
Inloggade | 32 |
Mobilspel
Pågående | 20 273 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Bitte - Administratör | 2013-07-07 19:33 | |
![]() | Tycker denna är så bra . www.aftonbladet.se/d...76 66889.ab Och sedan nyss ställde jag en enkel från kan du svara på den ?? Bitte | |
kiwiskal | 2013-07-07 19:34 | |
![]() | Varför ska man sluta bidra till välfärden för att man når en viss ålder? Varför ska man få ta del av välfärdskakan fast man är så sjuk att man inte kan jobba? Usch. Den enda gång det är okej att vara sjuk är när man bryter benet i Chamonix. | |
PostumCred - Ej medlem längre | 2013-07-07 19:38 | |
![]() | Vi har noterat ditt rop på hjälp, kiwi så du kan lägga ner nu. | |
kiwiskal | 2013-07-07 19:43 | |
![]() | Rop på hjälp? | |
Sote | 2013-07-07 22:12 | |
![]() | Ingen ide att resonera med trollet. En sån fattar inte i alla fall. Svara på frågor verkar ju näst intill omöjligt och att förstå vad intelligenta människor här skriver verkar också väldigt besvärligt. Lättast är ju bara att upprepa sånt som man hört som liksom passar in i den vanföreställning som man valt att leva i. Tyvärr är det skrämmande många svaga krakar som hamnar där. Lätta offer för översitterifasoner. | |
Bitte - Administratör | 2013-07-07 22:14 | |
![]() | För övrig vad det gäller Almedalen har jag hört delar av Stefan Lövens tal i dag ,, riktigt riktigt bra måste jag säga och en tydligen het hur vi tänker i dessa frågor... Bitte | |
Sote | 2013-07-07 22:20 | |
![]() | Bitte vansinnigt bra det där i aftonbladet. Tyvärr tror jag inte att postum förstår poängen med det eller ens bryr sig om att läsa det. Alldeles för många ord på en gång skulle jag tro. | |
PostumCred - Ej medlem längre | 2013-07-07 22:33 | |
![]() | Svinhugg går igen=) | |
kiwiskal | 2013-07-07 22:38 | |
![]() | Jan Björklund var ett riktigt bottennapp. Han letade "ledtrådar" efter förre skolministern? (hörde jag fel?) Han gick nog i en flummigare skola än vad jag gjorde.. | |
jaapmeister - Ej medlem längre | 2013-07-07 22:52 | |
![]() | Om Löfven lanserar Ibrahim Baylan som skolminister -- eller någon annan sorts minister -- förlorar de valet. | |
PostumCred - Ej medlem längre | 2013-07-09 00:31 | |
![]() | SD verkar skrämma dom som snackar om främlingsfientlighet, men PK- maffian ska ju låtsas va tolerant... | |
Bitte - Administratör | 2013-07-09 08:04 | |
![]() | Dom här orden gillar jag i Löfvens tal i Almedalen "" Rasismen är beprövad som ideologi, och det är tidlös skit. Den ska inte kunna påverka i riksdagen – och framför allt: aldrig någonsin kunna minska människors livschanser."" Bitte | |
jaapmeister - Ej medlem längre | 2013-07-09 09:10 | |
![]() | Jag kan verkligen skriva under på mycket av Löfvens tankar och ambitioner! Så fort jag hört några förslag på lösningar från honom ska jag fundera ordentligt på om jag ska rösta på honom. | |
pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-07-09 16:11 | |
![]() | Det känns beklämmande om man blir imponerad av att höra Åkesson läsa upp ett tal som någon med lite fler hjärnceller har skrivit åt honom. Efter vad man kan se är det ju inte heller de skarpaste knivarna i lådan som röstar på SD. Åkesson själv ger ett retarderat, tragikomiskt intryck när han måste prata utan manuskript. Han saknar nästan helt kunskaper och bestämda åsikter om något som inte går att besvara med: "Vi har för mycket invandrare i Sverige". Den uppstylade f d ligisten är en galjonsfigur för ett främlingsfientligt parti med mycket skum agenda och nästan obefintlig politik. De _vill_ en hel del ja, och försöker nu flörta med unga kvinnor, men de har ingenting att backa upp t ex ekonomi och arbetsmarknad med. Via den här sidan (som är opolitisk och ger Reinfeldt och Sjöström samma utrymme) kan man lära känna Åkesson och hans vänner lite mera. Jag vill rekommendera de små videosnuttarna där Å. försöker debattera i riksdagen. interasistmen.se/you...pe n-video/ Som en extra hälsning till någon SD-vänlig ridfantast, kan jag posta även SD:s åsikter om ridsport som tydligen inte är någon idrott, eftersom det inte krävs någon fysisk aktivitet, och därför ska inte heller ridverksamheten få några bidrag som ishockeyn och andra riktiga idrotter. Vad ska man säga. Och hur främjar det jämlikheten och klyftor mellan könen? interasistmen.se/dum...sk -insats/ | |
PostumCred - Ej medlem längre | 2013-07-09 22:40 | |
![]() | Haha ett typiskt påhopp från en tragisk person. Som sagt, alla dessa påhopp och lögner har bara gynnat SD:) Eller tror du att någon ändrar sin åsikt bara för att du vill få ut ditt missnöje? | |
sjöstan | 2013-07-10 12:10 | |
![]() | Jag tycket det öät bra att Lövén lovade 5 barn färre per klass. Jättebra... Undrar var han hittar alla lärare som måste anställas för att leda alla dessa nya klasser. I en vanlig skola föråk 1-9 torde det bli minst en till lärate per årårskurs. 9 nya öärate per skola......... Undrar var alla dessa nya klasser och lärare ska vara någonstans? Tältskolor? Fler barackskolor? | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-10 12:34 | |
![]() | det är inte ett problem eftersom det går 5 barn på varje vuxen som jobbar i skolan,så det är bara att omprioritera.och 90% av alla som röstar på Sd har inte gått ut grundskolan och det kanske säger lite om vilka dom är 15%av sds anhängare har gått gymnasiet. | |
Gunilla _ | 2013-07-10 12:39 | |
![]() | Oj, fem barn per vuxen ttiittii? Samma uträkning som 90% + 15%=100%? ;) | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-10 12:44 | |
![]() | läs mitt inlägg igen gunnilla och igen | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-10 12:46 | |
![]() | tittar man på dom anställda i kunskapsnämden i den här komunen så är det så att det går 1 vuxen på 5 barn,sen vad exakt dom vuxna gör har jag ingen aning om,men det borde gå att omprioritera | |