Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 20 041 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nicktroll - Ej medlem längre | 2008-09-07 08:32 | |
![]() | Bästa svenska bandet genom tiderna torde vara detta: www.youtube.com/watc...re =related Gunnar Michaeli på keyboards of course. :-D | |
| cutie8 - Ej medlem längre | 2008-09-07 15:12 | |
![]() | Vet inte om det har nämnts tidigare (orkade inte läsa alla sidorna :) ) Men bandit.se är kanon. En radiokanal som spelar allt man vill höra när det gäller hårdrock etc. | |
| grisseknorr | 2008-09-07 16:00 | |
![]() | Nordenator: Förstår inte hur ni kan dissa The day, den e ju riktigt skön men en lugn inledning för att sen bryta ut.. Deras klassiska stil och med det menar du alltså att allt ska låta som det gjort förr!? Man får väl ändo tänka på att om man ska jämföra med plattorna Kill - TBA så kommer alltid folk att bli besvikna. Tycker det e bra att Tallica utvecklar och gör nya sound på varje platta istället för att som vissa band köra samma stuk på alla plattor för det säljer bra... | |
| skogstorparn | 2008-09-07 21:56 | |
![]() | www.youtube.com/watc...g4 MTBCIW8A | |
| Loppan65 | 2008-09-07 22:18 | |
![]() | Seether och Type o negative. | |
| Nordenator | 2008-09-08 00:32 | |
![]() | Nu har jag gått igenom hela nya plattan. Anser att den är i stort sett genomtråkig. Är en äcklig känsla av mild irritation som konstant infinner sig medan jag lyssnar på detta.. Unforgiven III kan man kanske lyssna på stundvis, första minuterna av the day the never comes är helt ok samt att mittenpartiet av suicide & redemption är småskönt. I övrigt inte det minsta imponerad. Sämsta plattan so far tycker jag. Death Magnetic < St.Anger < * | |
| grisseknorr | 2008-09-08 13:14 | |
![]() | Nordenator: Vilken sorts rock är bra enligt dig då?? Gillar man Metallicas stuk så kan man inte påstå att skivan är väredelös, känns som om många tycker så bara för att skivan inte riktigt är vad man förväntar sig.. Som du ser så är jag inte ensam om att gilla plattan... musiklivet.blogg.se/ | |
| Nordenator | 2008-09-10 11:00 | |
![]() | Jag lyssnar på i stort sett all rock och metal - egentligen all musik. Jag kan lika gärna hittas på ett Winnerbäck-gig som Metallica. Min brist på stimulans inom rockgenren är knappast besväret. Metallicas nya är helt enkelt en halvdan platta. Värdelös är den inte, men varför ska jag försöka älska något som jag personligen inte tycker är speciellt bra bara för att jag tycker om bandet för det de gjort tidigare? Förväntningar spelar ju självklart in, men det har helt enkelt att göra med en kvalitetsstämpel i mitt fall. De levererar inte det som krävs för Metallica-stämpeln, tycker jag. Om de ska göra något halvskumt försök till att återuppliva sitt gamla thrashstuk lyssnar jag istället hellre på vettig thrash. Megadeth har bland annat klarat åren mycket bättre tycker jag, om man nu inte ska traska bort från bay area. | |
| OneW | 2008-09-20 00:10 | |
![]() | har du MTV2?? SLIPKNOT kväll och snart head bangers ball och i morgon Metallica.. kommer inte lämna soffan förrän på måndag tror jag! | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2008-09-20 00:22 | |
![]() | vad som helst släppt före 1985......... | |