Spelrum
Giraffen23
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
26
Inloggade51
Mobilspel
Pågående19 519

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Barr-Anders - Ej medlem längre2008-05-26 23:37
Antal inlägg: 12

En dam ska inte avslöja sin ålder.

Mvh Anders

Pontif2008-05-27 00:00
Antal inlägg: 10

' Ditt Fultal är: 1
Du tillhör Fultalsgrupp 1

Ditt Fultal är under Socialstyrelsens
rekommenderationer.

Du är frikyrklig.'

Oj, det där var det roligaste jag varit med om på länge. Mycket har jag blivit kallad, men frikyrklig... det hade jag nog verkligen inte kunnat drömma om :)

J_M - Ej medlem längre2008-05-27 00:18
Antal inlägg: 29

Ditt Fultal är: 0
Du tillhör Fultalsgrupp 1

rekommenderationer.

Analys:

Även om du inte känner till det, eller helt enkelt inte velat erkänna det för dig själv så talar ditt resultat sitt tydliga språk:

Du är frikyrklig.

Vi ber dig därför söka upp närmaste pingstförsamlig omedelbums! Där är det enda kreativa orala arbete du behöver utföra att tala i tungor, vilket borde lindra din prestationsångest.

Om du skulle råka befinna dig i trakten kring Knutby avråder vi dock från detta och ber dig istället att:

a) om du är kvinna, snarast inställa dig på närmaste ROKS-kvinnojour där du kan träffa jämlika och diskutera er livssituation över ett glas vin.

b) om du mot all förmodan skulle vara man kan du istället söka dig till något svenskhak på Mallis eller Rhodos där du tar anställning som DJ. Har du inte höjt ditt fultal efter en säsong ber vi dig vänligen men bestämt att följa Socialstyrelsens handlingsplan 3:16 och snarast flytta till Holland där männen, sedan länge, är erkänt fula.

Tinna2008-08-26 23:02
Antal inlägg: 20250

Nån som höjt sitt fultal i sommar då? ;)

illiterate - Ej medlem längre2008-08-26 23:57
Antal inlägg: 6521

Inte jag i alla fall.

Stilig_karl - Ej medlem längre2008-08-27 00:07
Antal inlägg: 4127

Tror mitt fultal egentligen är 2084, då jag råkade skriva in det som födelsår och var därmed inte byxmyndig och fick inte fullfölja testet :p

bobo flux2008-08-27 00:14
Antal inlägg: 11371

jag fick 10, hamnade i grupp två, tillsammans med Dick Harryson!!!!!!!!!!!
jag tyckte han var asjobbig i "På spåret" :(

d--b2008-08-27 00:35
Antal inlägg: 63

åh vad jobbigt det här var :S

GalnaAlexiz2008-08-27 00:49
Antal inlägg: 169

Hahha skäms, vet ej om sista frågan var exakt, eller nästan chansade på alla, men men nu har jag ett fultal iallafall, titta skratta och mobba mig ni.Men klart jag fick grupp 8a är ju mitt lycko nummer haha

Ditt Fultal är: 1430
Du tillhör Fultalsgrupp 8

Ditt Fultal är skyhögt över Socialstyrelsens
rekommendationer.

Analys:

FY!

Du är en synnerligen dekadent och dålig människa! På fultalsskalan slår du i taket. Beräkningar visar att, vore det inte för sådana som dig, skulle Landstingen kunna lägga ner var tredje venerisk mottagning.

Därmed är du och ett fåtal andra snuskhumrar direkt ansvariga för den dåliga standarden inom skola och äldrevård.

Antagligen är du känd från TV med alkoholproblem och/eller allvarliga problem med synen. Alternativt är du entusiastisk redaktör för en Swinger-spalt på en herrtidning som reser land och rike runt för att betygsätta olika klubbar.

Även om du för länge sedan gått förlorad i fulträsket, finns det fortfarande en chans för dig att betala tillbaka lite av det ditt fula leverne kostat samhället:

Ditt höga fultal kan fungera som varnande exempel för andra. Anmäl dig omedelbums som fultals-ambassadör och res runt och berätta avskräckande om dina erfarenheter i svenska skolor!

GalnaAlexiz2008-08-27 00:52
Antal inlägg: 169

Hahhaha denna va bäst, dessa är i min grupp, nu skäms jag och ska aldrig mer ha sex tror jag hihi
Andra i samma situation:
MadonnaUppskattat fultal: 2134
Robinson-RobbanUppskattat fultal: 1700
Hans ScheikeUppskattat fultal: 8445

sjutusan2008-08-27 07:55
Antal inlägg: 824

Japp, man är i grupp åtta, bortom all räddning. Varför gjorde jag mej själv detta så här på morgonkröken? Hur ska resten av min dag bli? Finns det månne nåt test jag kan göra för att få reda på det?

Sexmachine2008-08-27 10:04
Antal inlägg: 18

Jaha så då e man med i grupp 8 då :)

ryssbrud - Ej medlem längre2008-08-27 10:33
Antal inlägg: 1972

jag fick 2160
jag vinner

einsturz2008-08-27 10:37
Antal inlägg: 149

Ditt Fultal är: 18
Du tillhör Fultalsgrupp 2

rekommenderationer.

:D

Mimsan19862008-08-27 10:51
Antal inlägg: 555

Ditt Fultal är: 480
Du tillhör Fultalsgrupp 6

Ditt Fultal är över Socialstyrelsens
rekommendationer.

oj då.....

Amiable2008-08-27 10:58
Antal inlägg: 1365

"villa volvo vovve"
Fultal: 28%
Grupp: 3
Jaha jaa...*suck*

ferlaine2008-08-27 10:58
Antal inlägg: 134

12900...

Framtung2008-08-27 11:02
Antal inlägg: 90

Dina testresultat är klara

Ditt Fultal är skyhögt över Socialstyrelsens rekommendationer. Ditt Fultal är: 2990
Du tillhör Fultalsgrupp 8

Ditt Fultal är skyhögt över Socialstyrelsens
rekommendationer.

Analys:

FY!

Du är en synnerligen dekadent och dålig människa! På fultalsskalan slår du i taket. Beräkningar visar att, vore det inte för sådana som dig, skulle Landstingen kunna lägga ner var tredje venerisk mottagning.

Därmed är du och ett fåtal andra snuskhumrar direkt ansvariga för den dåliga standarden inom skola och äldrevård.

Antagligen är du känd från TV med alkoholproblem och/eller allvarliga problem med synen. Alternativt är du entusiastisk redaktör för en Swinger-spalt på en herrtidning som reser land och rike runt för att betygsätta olika klubbar.

Även om du för länge sedan gått förlorad i fulträsket, finns det fortfarande en chans för dig att betala tillbaka lite av det ditt fula leverne kostat samhället:

Ditt höga fultal kan fungera som varnande exempel för andra. Anmäl dig omedelbums som fultals-ambassadör och res runt och berätta avskräckande om dina erfarenheter i svenska skolor!

bluebite2008-08-27 11:17
Antal inlägg: 502

fultal 192
samma grupp som Paris Hilton. wow, då har man nåt gemensamt med henne och Jonas Gardell :)

Angel_eyes2008-08-27 11:32
Antal inlägg: 7

Ditt Fultal är: 870
Du tillhör Fultalsgrupp 7

Ditt Fultal är duktigt över Socialstyrelsens
rekommendationer.

Analys:

Hmmmm…för att komma upp i fultal av denna dimensionen har du antingen haft en herrans massa partners eller en intim relation med någon av dina vänners farföräldrar.

Troligtvis har du en knullgunga monterad i ditt vardagsrum och ditt beteende bottnar inte i något annat än dålig karaktär.

Vårt råd till dig är att snarast gå i kloster. Eller åtminstone bikta dig. Om inte du och tillräckligt många av din sort lyder detta råd har den socialdemokratiska regeringen aviserat att det kan det bli aktuellt med skatt på samlag. Kondomer kommer dock att vara avdragsgilla. På detta sätt hålls det nationella fultalsindexet i schack, samtidigt som säkert sex blir mer lönsamt.

I värsta fall kan det bli aktuellt att utdela spöstraff. Detta gäller dock inte medlemmar av S/M-klubbar som istället kommer att utvisas på obestämd tid.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?