Spelrum
Giraffen | 27 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 45 |
Mobilspel
Pågående | 20 046 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Svindruvan | 2011-04-01 19:31 | |
![]() | Magnus: Tycker Pudelrock är okej, men inte mitt förstahandsval. Jag gillar, precis som du skriver, alla som försöker göra fina saker för andra. Jag har studerat beteendevetenskap i Skövde, bott i sthlm efter det och är född och uppvuxen i Kungälv. :) Sen stämmer resten där också. :) | |
tinaol | 2011-04-01 19:32 | |
![]() | Svindruvan...många rätt är det :) Moi_magnus.... spelar WoW level 85!Är en ensamvarg...väljer sitt umgänge noga.....är en bra kille helt enkelt! | |
Svindruvan | 2011-04-01 19:39 | |
![]() | Magnus är en kille som hade en grupp kompisar han umgicks med under skoltiden, med vilka han fortfarande är vän med nu. De var inte poppis-gänget, men brydde sig föga. De skejtade en period och Magnus tycker fortfarande det är roligt att titta på både snowboarding och skejt-event på tv:n. Han är glad och lite uppsluppen till naturen, bekymrar sig inte över allt för mycket och kan uppskatta småsaker. Gillar att resa men har inte gjort det allt för mycket, och det bästa han vet är att vara med grabbarna en solig sommarkväll på nån klippa och grilla och ta en öl. :) Han spelar också några väl valda låtar på gitarr för att impa på damerna. :P | |
Svindruvan | 2011-04-01 19:42 | |
![]() | tinaol: :) Roligt! | |
Svindruvan | 2011-04-01 20:31 | |
![]() | Gissar även att mange gillar att surfa /b/. :) | |
dragon79 | 2011-04-01 21:03 | |
![]() | Tror svindruvan tycker om att gå ut med sina tjejkompisar. På Betapet så föredrar hon nog Böjningslistan! | |
Svindruvan | 2011-04-01 21:05 | |
![]() | Draken har så rätt. | |
dragon79 | 2011-04-01 21:06 | |
![]() | Yay! :) inte för det var så ingående. men min hjärna är lite slötänkt så här på kvällen | |
Svindruvan | 2011-04-01 21:10 | |
![]() | Draken är lite slötänkt på kvällarna, men försöker ändå sitt bästa! Gillar att göra miner på kort. | |
dragon79 | 2011-04-01 21:11 | |
![]() | Den var helt rätt, men inte så svår att se! :) | |
Svindruvan | 2011-04-01 21:11 | |
![]() | :P | |
LaShanti | 2011-04-01 21:18 | |
![]() | Svindruvan: för tuff för många | |
Yonderboy - Ej medlem längre | 2011-04-01 21:18 | |
![]() | Svindruvan är labberatorieassistent i Huddiksvall och gillar att åka skoter med sin pojkvän om vintrarna, favoritresmål är Thailand, ogillar suchi konstigt nog även om hon sällan eller aldrig ätit det. Gillar Heiniken därimot. | |
Svindruvan | 2011-04-01 21:22 | |
![]() | LaShanti: Det kan nog mycket väl stämma. I take som gettin used to. :) Yonder: Fel, fel, fel. Däremot är de sista två sant. :P | |
Svindruvan | 2011-04-01 21:25 | |
![]() | LaShanti är en varm kvinna som älskar att laga mat, hon lagar alltid mer än vad som behövs och bjuder gärna många på middagsfesterna. Hon är djupt älskad av sina vänner och sin familj. Folk som inte känner henne uppfattar henne ibland som ganska hård och barsk, men det är innan de inser att hon är skämtsam på ett sarkastiskt sätt. :) | |
Svindruvan | 2011-04-01 21:30 | |
![]() | Yonder: Gillar att vara värd på alla otaliga förfester med det goa gänget som han alltid brukar umgås med. Har ett ganska anspråkslöst och tystlåtet sätt men är väldigt djup och intelligent om man stannar länge nog att kraffsa på ytan. En vän som man ringer då man har råkat ut för livets skitighet men inte orkar prata om det, utan bara vill sitta och stirra ihop med någon. En kille som varit med om mycket men har vänt det till fördelar och både är och upplevs därför som en trygg och stabil kille. :) | |
moi_magnus | 2011-04-01 21:30 | |
![]() | Svar till tinaol: Spelar ABSOLUT inte wow, men är lite av en ensamvarg - en bra kille är jag däremot! Svindruvan: Njaa... För det första går jag fortfarande i skolan, och eftersom jag går på en liten, liten friskola med 5(!) elever i klassen så är det svårt att ha "poppisgäng".. ^^ Står jag på en skejtboard eller en snowboard så skulle jag bryta lårbenshalsen innan jag ens börjat rulla... Glad och uppsluppen är jag och småsaker är uppskattade! Resa älskar jag, men inte så himla frekvent; då och då händer det dock absolut! Grilla, öl och gitarr är väl kanske inte riktigt min sak.. ^^ | |
Svindruvan | 2011-04-01 21:33 | |
![]() | magnus: Haha. :D Ja man ska ju ha fel ibland också. :P | |
tinaol | 2011-04-01 21:44 | |
![]() | moi...5 elever, jag som tycker sonens friskola med 2oo elever är liten ;) Hade inte du långt hår nyligen? | |
moi_magnus | 2011-04-01 22:01 | |
![]() | Joodå, det hade jag. Blev trött på det, så det åkte av.. ^^ Allt som allt går det 62 elever från förskola till år 9... tinaol har två barn, tvillingar till på allt... Hon bor i ett radhus utanför Göteborg... Hon jobbar som förskolelärare och älskar te. Spelade fiol som liten, men började sedan på tennis och blev som fast! Att hon älskar lasange behöver vi väl inte ens nämna, men att hon pratar flytande italienska kan vara värt en applåd! | |