Spelrum
Giraffen28
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
30
Inloggade58
Mobilspel
Pågående19 987

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Teppy2008-05-27 23:34
Antal inlägg: 2314

oj.. ja jag insåg nu hur fel den var..ops :)

Jamo2008-05-27 23:37
Antal inlägg: 438

Har inte läst allt men såg att någon/några klagade på att man gnällde och tyckte illa om Linda, och att det inte är snällt att vara elak. Hittade ett inlägg på hennes sida.

" dagens Epxressen på sid 52 och 53 på Nöjet.
Har Annika Leone listat Sveriges sämsta bloggar.
Och som tur är tillhör jag inte någon av dom.

Men på den listan så finns namn som:

Carina Berg,Nanne Grönvall,E.M.D,Elin Lanto,
Babben Larsson,Andre Wickström och Brolle."

Skriver hon så om andra får hon faktiskt skylla sig själv att folk skriver vad dom tycker om henne.

OneW2008-05-27 23:37
Antal inlägg: 1207

nä du gled inte. du hade bara lite otur i tänket.

alapet_torsk - Ej medlem längre2008-05-27 23:39
Antal inlägg: 137

DEt är bara så att Linda Rosing kommer fortsätta vara känd för hon väcker stora debatter överallt. tråden har blitt lång för o handla om en B-kändis hehe:P

Jamo2008-05-27 23:39
Antal inlägg: 438

Oj, fick inte med mig hela stycket...men hon avslutade det med "Jag förstår att dom var med på listan" eller liknande.

le-lou2008-05-28 00:07
Antal inlägg: 17500

Hon framstår inte som speciellt sympatisk måste jag säga, när man läser bloggen...

"Här är jag med i Tv3 Insider för Unikapariet..

Dom på Strix ringde och tjatade på att jag skulle ställa upp.
Till slut gjorde jag det, men jag lovar att så svettig som jag var då under mina armar,det skulle ni inte vilja se...fy fan.

Ni ser inte det på mig hur nervös jag var,det är tur att jag ett grymt pokerfejs. Men snacka om att ta risker......

Eftersom jag inte kunde något om politik,så var jag livrädd att Robert skulle ställa en fråga till mig.
För jag kunde inte svara på en enda fråga...tror ni jag var nervös eller?
När det kom till Unikapartiets frågor visste jag heller inget,så seriöst var jag hahahahahahahahahahah

Och det roligaste av allt är att vissa trodde på allvar att jag trodde vi skulle komma in i riksdagen,eller tror att jag ville det?...eh...I dont think so....

Men titta på den här stackars tanten som försöker få fram sitt budskap,så söööt(här lackar jag ur)."

Taget ur hennes blogg och är ett ypperligt exempel hur hon tar till vilka medel som helst för att hamna i tidningen och hur hon själv ser på saken...suck.
Allt handlar om att få bild och text i tidningen, och få lite meningslös tv-tid : inget annat.

hungerstrejk2008-05-28 00:21
Antal inlägg: 524

Jag tror i alla fall att Linda Rosing lider av anorexi.

Maninskij2008-05-28 00:26
Antal inlägg: 77

trashone: Vissa gör det, andra inte.
Jag hoppas på det sista ;)

Hon verkar för cool för det.
Linda är bara trasig.

Personligen tror jag inte att man gör allt det hon gör för att man mår bra. Hon fick väl för lite uppmärksamhet när hon var liten, blev mobbad, vad vet jag? Men hur som helt är det synd om hennes barn, och synd om henne själv. Man vet inte om man ska skratta eller gråta.
Jag behövde dock bara scrolla ner till första bilden för att inte vilja se mer. Jag blir bara förbannad och ledsen när jag ser hur hon ser ut.
Min syster har varit på liknande vis, så jag vet hur illa det kan gå när man är liten och formas som mest av sin omgivning.....

bobo flux2008-05-28 00:27
Antal inlägg: 11371

Jamo: Så om någon beter sig illa så är det fritt fram för alla andra att bete sig likadant?

emman2008-05-28 00:31
Antal inlägg: 1630

bete sig likadant?

Helena792008-05-28 08:03
Antal inlägg: 739

Gariam: Ursäkta ett väldigt sent inlägg..
Jag tycker inte man kan jämföra någon som lägger upp en bild på en spelsida med Linda Rosing som vill vara känd och omtalad.. Att du ens säger så är ju bara löjligt..

Jag tror nog att Linda var ganska medveten när hon la upp sin blogg att folk skulle ha åsikter.. Sen är det inget annat än tragiskt att folk skriver elaka kommentarer om varje inlägg hon skriver, men hon väljer ändå själv att skriva vidare..

Miljöbil - Ej medlem längre2008-05-28 08:26
Antal inlägg: 107

Miljölbil tycker att Teppy är betapets svar på fröken Rosing.

Snoosy2008-05-28 08:55
Antal inlägg: 4273

En grej som är jäkligt intressant är att hon är en mediamagnet. Det märker man inte minst här :)
Sen vad jag tycker om henne. Tycker det är tråkigt att hon förstört sina gulliga drag genom att lägga in fett i läpparna.
Det tycker jag är konstigt med alla som gör. Det har blivit en så stor grej av just det. Det ser ju bara konstigt óch onaturligt ut.
Det är taskigt att kalla både henne och Charlotte Perrelli för en massa saker. Dem har behov att hela tiden bygga på sitt utseende, så dem märker inte när det gått för långt. Man kan bara hoppas att dem får hjälp, för båda två är ju hur söta som helst i grund och botten. Dem behöver bara inse det själva också.

Miss_jk2008-05-28 08:58
Antal inlägg: 8941

Snoosy, ett litet tips: "Dem" ersätter inte "dom", så skriv hellre "dom" om du inte vet om det ska vara "de" eller "dem"... =)

zimba - Ej medlem längre2008-05-28 09:00
Antal inlägg: 2256

Sen är det en viss skillnad, tycker jag, på en känd person som blir det för sin sång eller annat och får ta baksidan av kändisskapet på köpet och en känd person som är känd för.. ja vaddå egentligen?
Enbart känd för att den vill synas och då får den personen inte baksidan av kändiskapet på köpet utan väljer det av fri vilja..

zimba - Ej medlem längre2008-05-28 09:01

missjk, du är jobbig när du leker forumpolis och rättstavningspolis!

zimba - Ej medlem längre2008-05-28 09:02

oj jag glömde =)

Snoosy2008-05-28 09:02
Antal inlägg: 4273

Miss_jk, lärde mig dessvärre att skriva ''dem'' istället för dom, i skolan. Men ska tänka på det,,,

bobo flux2008-05-28 09:51
Antal inlägg: 11371

Emman: jag kanske ska förtydliga mig. Om någon beter sig illa, låt oss rent hypotetiskt säga genom att prata skit om en annan person och kanske sprida ut falska rykten, betyder det per automatik att det är fritt fram för alla andra att prata skit och sprida ut falska rykten om den som beter sig illa? Det blir ju en ond cirkel. Om någon beter sig illa, så har man faktiskt själv valet att inte sänka sig till samma nivå som denna individ. Att hävda det motsatta är ju en form av sandlåde-resonemang, "han raserade mitt sandslott, så nu kan jag förstöra hans".

Miss_jk2008-05-28 10:13
Antal inlägg: 8941

Åh nej, vad tråkigt att du tycker det!

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?