Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 19 981 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| magga | 2010-10-30 21:01 | |
![]() | Tack Rhot:) Apbur, jag vet faktiskt inte vad det beror på, vet ingen i släkten som har samma. Mina nyckelben är väldigt synliga och utstående pga detta, och bröstkorgen är alltså insjunken i mitten precis mellan brösten som en grop och revbenen går in mer på höger sida än på vänster. Vet inte om jag ser det så ofta på andra. | |
| magga | 2010-10-30 21:04 | |
![]() | Tess får jag fråga varför du opererade dig?:) | |
| apbur | 2010-10-30 21:37 | |
![]() | Nu har jag googlat lite och det kallas tydligen för trattbröst eller pectus excavatum. Det är inte ovanligt om man räknar med dem som har en mild variant. Du säger att dina revben är mindre på ena sidan. Finns det nåt samband mellan detta och det underutvecklade bröstet? Nu vet jag ju inte hur stor differensen var mellan dina bröst. Kan ju hända att det inte alls var underutvecklat utan helt enkelt en normal storleksskillnad. | |
| magga | 2010-10-30 21:51 | |
![]() | Jag fick nyss också konstaterat att det är trattbröst.. Mindes inte vad läkaren kallade det när han sa det för flera år sedan. Jag har en mild variant, ungefär som killen i denna länk som jag fick av Rhototea: pectus.forumportal.s...-t 163.html mina bröst var storlek A och B, alltså en tydlig skillnad i storlek även bröstvårtan mindre, plus att det mindre bröstet låg mer insjunket Min lungkapacitet är ca 85% | |
| magga | 2010-10-30 21:51 | |
![]() | Haha, vad jag pratar öppet om mina tuttar. Skäms nästan:) | |
| magga | 2010-10-30 21:52 | |
![]() | Sorry Rotheta stavade fel | |
| magga | 2010-10-30 21:52 | |
![]() | igen.... :) | |
| apbur | 2010-10-30 21:59 | |
![]() | Fast nu talade du ju inte om dina tuttar utan om trattisen :) Man får väl vara glad att man kan dölja det lite med ett par större bröst. Det kan nog vara lite värre för killar. | |
| magga | 2010-10-30 21:59 | |
![]() | Haha, nämnde ju mina bröstvårtor:) | |
| Mimikryp | 2010-10-30 22:31 | |
![]() | Ja, hjälp, som om prat om bröstvårtorna skulle göra någon skillnad för resten av informationen/diskussione n..? ;-) | |
| Rhotheta | 2010-10-30 22:41 | |
![]() | "Sorry Rotheta stavade fel" Hehe! Shit happens när man väljer ett krångligt nick;) Tyckte länken var bra för där ser man att det är fler än du som tycker att det är hämmande även om vi andra inte ser det så länge man döljer det. Så tror jag det är för många av oss. Vi går med osynliga handikapp som vi döljer för omvärlden så gott det går;) | |
| Tess 08 | 2010-10-30 22:59 | |
![]() | PM till dig magga :) | |
| apbur | 2010-10-30 23:08 | |
![]() | Jag tycker inte trattbröst är uppseendeväckande. Kanske i extremfall. Själv betraktar jag det mer eller mindre som ett normaltillstånd. Precis som folk har olika stor bröst har folk också olika bröstben och bröstkorg. Personligen har jag alltid fascinerats av tjejer med obefintlig byst, smärt och nästan lite pojkaktig kropp. Det får mig liksom att tänka på smidiga gaseller. De ger intrycket av att vara sköra och väldigt starka samtidigt. Hade lätt offrat mina bröst och höfter för en perfekt gasellkropp :) | |
| Tess 08 | 2010-10-30 23:12 | |
![]() | www.google.co.uk/img...mp ;bih=615 | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-10-30 23:13 | |
![]() | Jag säger bara www.youtube.com/watc...6c WiWj--8E | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-31 00:59 | |
![]() | Så det var vi som betalade? Ja, grattis till oss alla då... | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-10-31 11:47 | |
![]() | Större delen av kosmetisk kirurgi betalas av patienten själv. Det täcker alla omkostnader och är ypperlig övning i plastikkirurgi för personal och studenter. Man kan bli opererad för normal sjukvårdstaxa om man har medfödda defekter som orsakar problem och naturligtvis efter förvärvade skador. Det föregås av noggranna utredningar av fysisk och psykisk hälsa. Magga: Bry dig inte om oförstående kommentarer och cred för att du så öppet vill dela med dig av dina erfarenheter. | |