Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 462 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Minta | 2009-04-30 14:58 | |
![]() | Katter går ju inte att dressera därför får hundarna (hundägarna) klä skott för all skit. Annan nedsmutsning anses tydligen kunna hänföras till vad vi får stå ut med. | |
| Minta | 2009-04-30 14:59 | |
![]() | De som inte tål skit ser nog helst att alla katter är innekatter. | |
| ppi | 2009-04-30 14:59 | |
![]() | -BAUDI, sätt på dem en mojäng vid bakdelen, när det sedan kommer ut något från katten.. som inte tillhör katten, då placeras det en liten antenn på dem.. som registrerar de platser där avföringen hamnat. Därefter söker du bara efter skiten med din sökare. | |
| ppi | 2009-04-30 15:01 | |
![]() | lilla busan, du är jättduktig och det är jättesynd om dig. | |
| ppi | 2009-04-30 15:12 | |
![]() | Kattproblemet var inget problem för mig, jag hade fyra utekatter. Alla bajsade i grannens rabatt, precis utom räckhåll för den lina deras katthatande hund satt fast i. Sen åt mina hundar upp det bajset. | |
| ppi | 2009-04-30 15:13 | |
![]() | ..och jag plockade upp mina hundars bajs, det gick från kattmaten och skatorna i trädet till MIN gröna sulotunna. | |
| Lilla Busan | 2009-04-30 15:28 | |
![]() | Men suck ... VART någonstans sa jag att det var synd om mig????? Till skillnad från föregående tjej som hade såååån värk o därmed inte kunde plocka upp efter sig så plockar jag upp o gör rätt för mig... Att jag berättade att jag själv hade värk var INTE för att ngn skulle irioniskt känna medlidande för mig, sånt betackar jag mig för till den milda grad.... O jag skrev ju KLART O TYDLIGT att jag talade om egen erfarenhet eller hur? Vart är vissas läsförståelse.. O japps, jag ÄR skitduktig på mycket här i världen PRECIS som ni alla andra har era bra saker eller hur... O japps jag är grymt mallig över att säga att jag always plockat upp mina hundars skit.. Just because så skall det vara ... Skaffar man hund så skaffar man ett stort ansvar oavsett ras .. O det är fortfarande lag på att ta upp efter sin hund... O visst , Trashie skriver mycket saker i många trådar o ses som en liten bråkstake... Men fortfarande hennes åsikt .. Personliga påhopp o angrepp om annat som ej gäller tråden kan man ju ta privat eller hur... O ni som tycker så ironiskt synd om mig.. VART någonstans bad jag om er medömkan oavsett den är äkta eller ej ?????? Det är nog mer synd om folk som inte kan ta andras åsikter anser jag.. Men klart, alla skall väl tycka lika här i världen o hålla käften om denm ej tycker som ni eller vad? Over and out... B-F is tha word som jag sa innan ... | |
| barbi | 2009-04-30 16:03 | |
![]() | hahaha... | |
| Lilla Busan | 2009-04-30 16:19 | |
![]() | ppi///// har du aldrig vart med om att skriva versaler på ord som du vill understryka lite mer ??? O jovisst var det ett påhopp o den ENDA som beter sig på Lunarstorm-nivå det är du själv.. Men okej, bara så att alla vet , hädanefter får INGEN tycka annorlunda än ppi.. För då är man en idiot o såna skall ju inte få finnas varken här på betapet eller i världen i övrigt.. O jag har aldrig ens träffat Trashie o är grymt förälskad i min grabb . Men det är klart , om man säger vad man tycker här så har man automatiskt crush på ngn.. betyder då det att jag är småkär i dig ppi eftersom jag säger till dig vad jag tycker o tänker? Jag menar eftersom det så uppenbart bara är du som har rätt här.. Sucka.. Frågan var inte min värk, min ev förälskelse eller så UTAN huruvida man skall plocka upp sin hundskit efter sig eller ej... Vill du starta en tråd om min värk eller mig så startar du välan en ny eller hur? För du som vet o kan allt o vet bäst borde väl veta att man skall hålla sig till tråden???? Så återigen PLOCKA UPP ER HUNDSKIT EFTER ER .. | |
| Ser bra ut | 2009-04-30 16:21 | |
![]() | plocka upp. punkt. | |
| Lilla Busan | 2009-04-30 16:22 | |
![]() | Ser bra ut.. jajamensan... Det skall man :-) | |
| barbi | 2009-04-30 16:36 | |
![]() | jag fråga inte om man ska plocka upp efter sig! Utan att jag har tröttnat på att det inte finns några korgar.. | |
| Ser bra ut | 2009-04-30 16:36 | |
![]() | plocka upp. punkt. bär med hem. punkt. | |
| ppi | 2009-04-30 16:38 | |
![]() | Jag föredrar ju att slänga påsarna i soptunnor hellre än att bära hem dem. | |
| Ser bra ut | 2009-04-30 16:39 | |
![]() | om problemet är att det inte finns några tunnor, då äre bara å bära med hem. duh | |
| vemvonhelst | 2009-04-30 16:46 | |
![]() | Den stora frågan är, hur löser vi detta I-landsproblem? Ring till Parkförvaltningen i din hemkommun och säg att du och många andra i ditt område önskar få en papperskorg avsedd för lilla Fidos kakkadoo utplacerad, eftersom ni inte vill kånka runt dessa bojsänken till påsar under hela er strapatsrika vandring genom naturen. Om detta till trots inget händer, köp en liten papperskorg, gör ett avdrag i din deklaration för denna med hänvisning till din lokala kommunchefs ovilja att värna om miljön i era parker... Skämt åsido Barbi...be kommunen fixa detta, rättfärdiga medborgare ska ju premieras... :-) | |
| ppi | 2009-04-30 16:48 | |
![]() | s.b.u, eller flytta till ett tunntätt område. | |
| Ser bra ut | 2009-04-30 16:57 | |
![]() | verkar jobbigt | |
| Lilla Busan | 2009-04-30 17:14 | |
![]() | Visst kan man tycka att kommunerna borde sätta upp fler sopptunnor , men faktum kvarstår... Är det deras val att folk skaffar hund? Fortfarande är det ju DU som hundägares ansvar att ta upp skiten. | |
| Lilla Busan | 2009-04-30 17:21 | |
![]() | Ppi//// eftersom du skall märka varenda satans sak jag skriver eller stavfel så anser jag att det blir personliga påhopp.. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag skriver lite stavfel här o där.. Du ser, jag var inte så perfekt fastan jag är superkvinnan.. usch, väx upp för fan... | |