Spelrum
Giraffen | 25 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 14 |
Inloggade | 40 |
Mobilspel
Pågående | 20 451 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-24 01:11 | |
![]() | Ja,robert,det blir nog bra. | |
Rob_Cooper - Ej medlem längre | 2009-05-24 01:13 | |
![]() | Flourtanten var nice. Sen sparade man alla muggar. Ljuva minnen. | |
ynnest | 2009-05-24 01:14 | |
![]() | På tal om schampoo - vad tror ni om att tvätta håret med tvål? | |
Rob_Cooper - Ej medlem längre | 2009-05-24 01:15 | |
![]() | Jag tvättar håret med Lactacyd-tvål ibland. Men jag är ju snaggad nuförtiden, så det funkar bra. | |
anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-24 01:16 | |
![]() | For i helvete,använd schampoooo" | |
Rob_Cooper - Ej medlem längre | 2009-05-24 01:16 | |
![]() | Nej, nej, det ska man inte göra. | |
Rob_Cooper - Ej medlem längre | 2009-05-24 01:17 | |
![]() | För då kukar hårbotten ur. | |
kissed - Ej medlem längre | 2009-05-24 01:18 | |
![]() | Hahahahahahah:-)) | |
anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-24 01:20 | |
![]() | Byt ditt fucking schampoo då. PUSS | |
Rob_Cooper - Ej medlem längre | 2009-05-24 01:21 | |
![]() | Jag får väl göra det. :-) Take care, goder natter! | |
Sotfinger | 2009-05-24 09:20 | |
![]() | Vill man ta tvål till hårbotten och hår så är det bra att använda riktig olivtvål typ Aleppotvål som finns i stora klossar. Den lär också ska vara bra mot mjäll. | |
uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-05-24 10:18 | |
![]() | Jag har provat en knapp vecka nu, med att göra avkok på brännässlor och honung. Skölja ur med ÄCV och skrubba hårbotten med havregryn. Resultatet är tamejfaaan galet! Min gamla fårastjärt GLÄNSER :) Jag har aldrig varit med om maken till så snabb förändring - och har jag tur så blir det ännu bättre med tiden. Nu har jag dock tagit det till hard core-metoder - och beställt grejor för tillverkning av eget schampo. Det finurliga är att balsam är helt överflödigt (trots att mitt hår är väldigt, väldigt lockigt). Jag är som ni hör frälst och tänker aldrig mer använda 1000 kronors schampo/balsam/glansdropp ar från frisören. Jag har tvättat det ganska ofta för att jag upplever att håret inte håller sig rent lika länge som med vanligt schampo. Kanske kan detta avhjälpas av att göra eget schampo med lite fler innehåll än de ursköljningar jag gör nu. Återkommer med rapport om mitt trasiga hår uppnår nya höjder senare :) Coolt. | |
BorderBeta | 2009-05-24 10:23 | |
![]() | usige beatha Grattis till upptäckten och vilket engagemang! Tufft med havregrynsskrubb, måste jag också testa. Det där att det känns som att håret behöver tvätt oftare är nu i övergångsperioden. Första veckorna kan bli lite utmanande medkänslan av att håret blir fett eller smutsigt. Men det kommer att bli bättre. *lovar* | |
Pappas Docka - Ej medlem längre | 2009-05-24 10:35 | |
![]() | Jag tycker ditt hår ser lite mörkt ut beatha, det kan ge en dyster sinnesstämning. Dagens tips är att gå en stärkande promenad till en kohage: "Kourin har använts till hårtvätt i hela världen; det innehåller avfettande och blekande ammoniak." | |
Sotfinger | 2009-05-24 10:39 | |
![]() | Men Pappas Docka, du kanske har överdoserat? :-) | |
Pappas Docka - Ej medlem längre | 2009-05-24 10:41 | |
![]() | Ja, jag misstog mig, trodde man skulle dricka det. Nu tror folk att jag har asiatiskt påbrå. | |
Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-05-24 11:12 | |
![]() | beata: vart hämtade du nässlorna? eller köper man på hälsokost? | |
Yinyanggurl - Ej medlem längre | 2009-05-24 12:05 | |
![]() | Inget schampoo?! Blä! :-/ | |
uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-05-24 14:34 | |
![]() | Man kan säkert absolut plocka nässlor från vilken husgrund som helst - men jag gick helt enkelt till hälsokost och köpte färdigtorkade nässlor. Jag har inte kommit till det stadiet än, att jag känner mig redo för att leta ringblommor, åkerfräken och brännässlor i naturen. Övergången till fullkomlig grottmänniska får ske stegvis :) Pappas docka: Håret på bilden har ingenting med personen som skriver inläggen att göra. Det är nämligen skapat med plattång och hårfärg. | |
uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-05-24 14:44 | |
![]() | ..Och eftersom jag har synnerligen lite att göra, därför att skolarbetet är över för denna terminen - så ska jag alltså göra mitt eget schampo. svenska.yle.fi/matoc...hp ?id=2237 Nu kan jag äntligen skriva in "pysslig vegetarian" i min framtida kontaktannons :( | |