Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 18 651 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-02-11 13:14 | |
![]() | Ja, utser denna tråd till officiella kulttråden. :) Tycker bara att YJ ska byta bild nu. Kan ju inte sitta med slips, skjorta och kostym när det är rediga truckerkläder som gäller. Byt, byt, byt! Kommer gärna att acceptera en ny profilbild. :) | |
| Mouche - Administratör | 2011-02-11 14:52 | |
![]() | Mitt råd till nästa resa är: Snökedjor på bil och släp/trailer. Hjälpförare med. (för att skotta etc) Mat & Dryck i bilens kylskåp. Lyft på arslet och hjälp till att lossa lasten så går det fortare än att sitta och slappa i hytten. Numret till Assistance-service bör sitta uppsatt i förarhytten. Ta en extra liten lektion i vinterkörning för du verkar onekligen inte ha riktig pejl på hur du ska fixa till det. Tänk på att trycka på "vila" när du sitter och väntar för annars blir det 3000 i böter direkt om sheriffen dyker upp när du börjat köra igen. De älskar att kolla färdskrivare nämligen. Mouche | |
| pichipichi - Ej medlem längre | 2011-02-11 15:10 | |
![]() | Mm....bildbytet har jag tjatat om länge, så jag instämmer. Yama, ge oss en ny bild! Och hur förhåller du dig till kafountine's fina idé? Du har väl PM:at och skyndsamt tackat ja, antar jag. - Allt annat vore ju...hm...bara så fegt...och sån är ju inte du. Tuffast av alla tuffa serber. <3 En riktig man. <3 Med massa muckler. | |
| pichipichi - Ej medlem längre | 2011-02-11 15:13 | |
![]() | - Och i den bilden ska du helst LE. *förväntansfull till max* | |
| ingson | 2011-02-11 16:31 | |
![]() | Tänk vad förutfattade meningar kan ställa till det för en. Det framgår ju av inläggen att Mouche är en tvättäkta trucker medans Yamaha Jet egentligen är en känslig poet i neo-realistisk postmodern anda | |
| pichipichi - Ej medlem längre | 2011-02-11 16:38 | |
![]() | 2011-02-11 16:31 *fniss* Jo, just. :) | |
| Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2011-02-11 16:46 | |
![]() | Det här är verkligen sann underhållning. :-) YJ - du borde ge ut dina samlade inlägg i en bok. Då kan du säkert kompensera för inkomstbortfallet också... | |
| YamahaJet | 2011-02-15 20:12 | |
![]() | Ja, den här svennen "Foppa" verkar ha haft en mer lyckosam comeback än mig. Idag satt man fast ytterligare tre timmar efter ett försök att koppla ett lastat släp som hade frusit fast i marken. På grund av andra mindre lyckliga omständigheter så lyckades jag idag inte ens täcka mina kostnader, och dagens förlust summeras till ca 500 kr för 12 timmars arbete. Detta var tills jag blev stoppad av polisen också. Minns ni när jag berättade att jag i Göteborg råkade parkera för nattvilan bredvid järnvägen och blev väckt mest hela natten av förbipasserande godståg, men inte kunde flytta bilen på grund av kör- och vilotidsregleringar? Tydligen hade jag lyckats bryta mot dessa ändå, genom att åka iväg 7 minuter för tidigt. Denna kriminella gärning kostade mig 3000 kr i böter. Det värsta av allt är att jag började med allt detta igen för att återuppleva lite ungdomliga minnen och under villfarelsen att det skulle bli ett "kul" tidsfördriv fram till sommaren. Är istället kraftigt påmind om varför jag slutade en gång i tiden. | |
| slånbär | 2011-02-15 20:17 | |
![]() | Yamaha-du får inte sluta nu!! Det här är ju underhållning på hög nivå!! Du kan trots alla dina vedermödor eller kanske tack vare dem ändå lysa upp vår tillvaro i vintermörkret. Du vet att vi älskar dig för det. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-02-16 16:51 | |
![]() | det är alltid bäst att följa lagen YJ | |
| dinodog | 2011-02-16 18:48 | |
![]() | Hm undrar var någonstans du parkerade i Gbg. Om du blev störd av godstågen menar jag? ( ett tips skaffa öronproppar :) Blev nyfiken för jag bor ju i Gbg, och har inte så långt till närmsta tågbana. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-16 22:11 | |
![]() | SJ är djävulens påfund. | |
| Tinna | 2011-02-16 22:14 | |
![]() | Satans Järnvägar? :) | |
| Dyslekso | 2011-02-16 22:38 | |
![]() | Haha. Railway to hell. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-02-16 22:40 | |
![]() | YJ, skapa en blogg! JAg lovar att följa dej! | |
| Tinna | 2011-02-16 22:42 | |
![]() | Haha, blogg.. Så kan han tjäna lite pengar och hänga med Kissie och allt vad de heter. :P | |
| mrperfect | 2011-02-16 22:44 | |
![]() | denna tråd belyser verkligen uttrycket "dummare än tåget".... | |
| Mouche - Administratör | 2011-02-16 22:53 | |
![]() | Du skulle ha skyllt på nåt så klart. "Fan också...ett gäng busar dök upp och jag vågade inte stå kvar"! Nåt sånt...läs och lär alltså! Intressant är varför du körde iväg? Färdskrivaren talar ju om för dig när du kan köra. Sov du fortfarande? För jag förmodar att du har en digital FS och inte en analog? Det finns många bra grabbar som kan lära dig lite om vinterkörning. Leta reda på någon av dem. Du kan ju omöjligt fortsätta att sätta dig i varenda liten snödriva du stöter på. Here´s one for the road buddy: www.youtube.com/watc...of oYb6k3gE Mouche | |
| Mouche - Administratör | 2011-02-16 22:57 | |
![]() | PS: Var glad att du inte torskade i Spanien. Där hade 7 minuter gett dig ca 40 000 kronor i böter. | |
| flamsjo | 2011-02-17 12:10 | |
![]() | Varför är det aldrig nån polis som stoppar mig när jag är ute och åker? Livet är bra orättvist ibland | |