Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 2 |
Mobilspel
Pågående | 19 474 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
totravel - Ej medlem längre | 2015-11-01 12:07 | |
![]() | Det är ingen skillnad. | |
kryddeluntan | 2015-11-01 12:15 | |
![]() | Jag vet totravel, menat som ironi, | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2015-11-01 12:23 | |
![]() | Rotera,jag tycker ensamkommande flycktingbarn ska få komma ,men den som lät dessa män komma där ingen är under 25 var förmodligen blind. | |
janne121212 | 2015-11-01 13:15 | |
![]() | Jag tror vi alla vet att det inte är någon skillnad på att skriva 100000 tals eller hundratusentals. Nu var det ju inte det som var problemet kryddeluntan utan att det ingenstans stod 100000tals IS-krigare som du påstod. Det var alltså inte dina mattekunskaper det var fel på utan din läsförståelse. | |
Rhotheta | 2015-11-01 13:20 | |
![]() | ttiittii Jaha? Och vad tycker du om dessa? www.google.se/search...By Ch3XjgQI Och vad menar du att handläggaren på migrationsverket skall göra när en farbror säger att han är 17 år? | |
kryddeluntan | 2015-11-01 13:28 | |
![]() | Ok Janne, är väl okunnig i det svenska språket och lade in en egen värdering i Rhothetas inlägg. ( fast han skrev själv "hundratusentals per år"i ett senare inlägg).. | |
totravel - Ej medlem längre | 2015-11-01 13:48 | |
![]() | Rhotheta, Jag antar att du har kollat vilka hemsidor som står bakom väldigt många av de bilder som du länkar till. Jag märker att du i vanlig ordning förlitar dig på säkra källor och vad det nu var du nämnde i en annan tråd för en tid sedan. | |
punatulkku | 2015-11-01 13:50 | |
![]() | Ttiittii, dom är inte blinda. www.svd.se/hur-manga...n- ar-vuxna Men det är ingen ide och skrika om ingen hör. | |
Rhotheta | 2015-11-01 13:51 | |
![]() | Kryddeluntan "Vad är det för skillnad på att skriva 100000 tals eller hundratusentals? Förklara för en som inte fattar." "Det är ingen skillnad." "Jag vet totravel, menat som ironi," Jag gör ingen skillnad på betapet, så jag förstår inte varför du frågar. Men skyll dig själv. Din fråga visar att ni båda är obildade i svenska språket. Jag hade annars tolkat det som att du slant på tangentbordet. Det heter 100000-tals eller ännu hellre 100.000-tals. Men allra helst hundratusentals. Jätte kul ironi. <------ ironi, både innehållsmässigt och språkligt. Så. Försök att inte göra om det. Prata sakfrågor. Läs ttittiis många inlägg och notera hur ofta jag mästrar hennes språk. Aldrig. Jag utnyttjar inte svagheter som inte hör till sammanhanget. Här svingades ju själva svagheten som vapen, så... www.youtube.com/watc...Em Ck6Gt7Og När det gäller gränsskydd/bevakning finns det en känd svaghet hos någon som är förbannat relevant för ens trovärdighet i sammanhanget. Räkna med att den levereras om jag blir tillräckligt less. | |
kryddeluntan | 2015-11-01 13:52 | |
![]() | Rhotheta, vem som helst kan lägga ut bilder och påstå vad som helst och jag vill också veta hur säker din källa är. | |
Rhotheta | 2015-11-01 13:58 | |
![]() | "Jag utnyttjar inte svagheter som inte hör till sammanhanget." Jag borde nog tillägga när det rör sig om äkta svagheter. Ett tillfälligt misstag kan jag utnyttja om jag tror att den andre egentligen kan bättre. Jag är inte pacifist. (vilket de flesta vet) Helst diskuterar jag dock sakfrågor utan utnyttjande av ditten eller datten. Tyck eller tro gärna helt annorlunda, men tolka din motståndare efter bästa förmåga. Man kan vara oense ändå. | |
Rhotheta | 2015-11-01 14:01 | |
![]() | Krydd. Google tar inte politisk ställning i denna fråga. Bilderna är relevanta till frågeställningen i fallande ordning. Jämför sökningen www.google.se/search...9y Ch0yxwS1 | |
Rhotheta | 2015-11-01 14:11 | |
![]() | ... och jag tror inte riktigt att du vet vad en källa är om du formulerar dig så... Jag förmodar att du inte undrar vad google är? En källa är en uppgiftslämnare. Google är ett index över websidor. Varje sådan kan ses som en källa om man så vill. På dessa sidor, t.ex. wikipedia, finns ofta vidare referenser till källor, varifrån uppgifterna är hämtade. Bara en fråga. Du jobbar inte som lärare, va? Du visste mycket om deras villkor, men tyckte att de var dåliga och att ditt välavlönade jobb var bra. Då antar jag att du är statlig tjänsteman. Stämmer det? | |
Rhotheta | 2015-11-01 14:12 | |
![]() | Att villkoren var dåliga, inte lärarna. | |
Rhotheta | 2015-11-01 14:19 | |
![]() | "Ok Janne, är väl okunnig i det svenska språket och lade in en egen värdering i Rhothetas inlägg." Vi tar det igen då. Jag skriver ofta helt felaktigt. Stavar fel, särskriver, kass meningsbyggnad. Speciellt på telefon. Det säger ingenting om mina språkkunskaper. Det är först när man anmärker på andras språk som ens dåliga bildning visar sig. Och man får lov att ha dålig bildning. Utom just när man undervisar andra. Har du någon synpunkt på Jannes uppgifter föreslår jag att du skriver just det och inte diskuterar språk. | |
kryddeluntan | 2015-11-01 14:32 | |
![]() | Det var inte dig jag syftade på Rotheta, utan mig själv då jag inte är svensk. Jag ser att jag också gör syftningsfel, glömmer ord, kommatering och då blir det helt fel. Skulle stå"Ok Janne, jag är väl".. | |
Rhotheta | 2015-11-01 14:33 | |
![]() | totravel Jag har koll på det, ja. Är det någon specifik utsaga du undrar över? En googlesökning är som jag för klarade för kryddeluntan en övergripande bild. Inte en utsaga. Men det vet du säkert. | |
totravel - Ej medlem längre | 2015-11-01 14:37 | |
![]() | R, Övergripande bild över verkligheten eller övergripande bild över vilka som är intresserade av att föra fram en viss åsikt eller bild av en företeelse. Bara en av dessa två har relevans i diskussionen. Du kan säkert lista ut vilken. | |
Bitte - Administratör | 2015-11-01 14:37 | |
![]() | Nu är jag förbaskat less på gliringar och elakheter , hur man skriver eller om man är bildad eller ej. Skrev under veckan et pinnat inlägg om vad som gäller vid diskussioner . Vad är det som är oklart med det ? Bitte | |
totravel - Ej medlem längre | 2015-11-01 14:37 | |
![]() | R, Nyckelordet var för övrigt "ligger bakom". | |