Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 20 |
Mobilspel
| Pågående | 19 596 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| stonehuggery | 2008-04-07 17:52 | |
![]() | förmodligen ^^ | |
| Cait | 2008-04-07 17:52 | |
![]() | Ni är alla objektivt fulare än jag iaf. Enligt gyllene snittet. Men om ni blir attraherade av varandra så kanske genetiken spelar alla ett spratt och då kanske ni kan få ett någorlunda okej barn. | |
| Cinematek - Ej medlem längre | 2008-04-07 17:56 | |
![]() | Måste vara skönt att vara så perfekt. Att du inte krönts till drottningen över jorden än är ett mysterium. | |
| love_ya - Ej medlem längre | 2008-04-07 18:14 | |
![]() | Så du begär Cinematek; _minst_ D-kupa och dessutom hålla reda på en tredje boll... Själv faller jag för ett par vackra ögon, ett par lagom muskulösa o håriga underarmar samt humor och vänlighet. Nån toffel vill jag dock inte ha. Dessutom ska både han och jag ska ha egna intressen som inte behöver korsas. | |
| Cinematek - Ej medlem längre | 2008-04-07 18:17 | |
![]() | Fast mitt inlägg var en ironisering över Caits inlägg om att man skulle ha minst 1.9 på högskoleprovet för att duga. Mina preferensramar är inte speciellt höga, humor och empati räcker långt. | |
| Cait | 2008-04-07 18:18 | |
![]() | haha det var roligt love_ya med bollen vad tycker du förresten om betapetforumskribenter som dissar i grupp? är det attraktivt? ärligt Cinematek, har du problem med undertryckt aggressivitet som du försöker få ur dig på det här sättet? lite pinsamt, att bli så provocerad | |
| Cait | 2008-04-07 18:19 | |
![]() | jaha, du hade 1.7 | |
| Cinematek - Ej medlem längre | 2008-04-07 18:21 | |
![]() | Jag skäms inte över något jag skrivit i denna tråden. Jag är i alla fall inte en liten översittartyp som du. Sen när är högskoleprovet någon mall för någons intelligens och duglighet i livet? för övrigt så har jag aldrig gjort högskoleprovet. | |
| Cait | 2008-04-07 18:23 | |
![]() | det pinsamma med att försöka döma ut någon annan för vad de tycker är attraktivt genom att påstå att det visar på elitistism osv är att det är ni själva som agerar på ett dömande sätt ni dömer mig för att jag vill vara någorlunda intellektuellt jämlik med min partner fast det förstås, begåvningskurvan är ju exponentiell, ni som befinner er i mitten har ju aldrig upplevt det existentiella gap man kan falla ner i när ens älskling inte hänger med i svängen hur bra de än är i sängen | |
| Cait | 2008-04-07 18:25 | |
![]() | lönt att hänga upp sig på högskoleprovet, la du märke till att det kom i ett extra-inlägg, färgat av humor (hur seriös tror du att jag var med Rubiks kub t. ex.) Det var ungefär 25 kriterier innan det, med matlagningskonst, drogfrihet och musikalitet som några av dem. | |
| Cinematek - Ej medlem längre | 2008-04-07 18:26 | |
![]() | Klart man vill ha någon någorlunda jämnintelligent partner. Men att sätta hur fort man löser en rubikskub eller vad man fick på högskoleprovet som preferenser är patetiskt. Jag ska klassa alla med under 4000 i rating på betapet som ointelligenta från och med nu. | |
| Cait | 2008-04-07 18:27 | |
![]() | det är exakt du som är översittartypen, som försöker trycka ner mig gå tillbaka och läs tråden kronologiskt (från Kronos) lägg märke till var gliringarna startar och vem som är seriös med dem och vem som inte är det | |
| Cinematek - Ej medlem längre | 2008-04-07 18:27 | |
![]() | Svårt att veta när du skämtar när du kommer med det ena dumma påståendet efter det andra. | |
| DuLevande - Ej medlem längre | 2008-04-07 18:28 | |
![]() | Tja. Intelligens och humor är de stora drivkrafterna. F.ö. håller jag med om i en del Cait skriver - speciellt i de senare inläggen. | |
| Cait | 2008-04-07 18:34 | |
![]() | Åh tack DuLevande! Detta är första gången jag skriver i ett forum här på Betapet och jag är förvånad över hur lågt det var i tak... Jag har menat allvar och skämtat lite blandat och det är ju svårt att plocka upp när man inte har förkunskap om varandra. | |
| stonehuggery | 2008-04-07 18:39 | |
![]() | get a room. | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-04-07 19:16 | |
![]() | kan det vara så att dina ansatser till humor trillade ner i det "existentiella gapet"? om de inte redan drunknat kanske det går att fiska upp dem med en krokig smiley eller två. | |
| temperance | 2008-04-07 19:26 | |
![]() | Eller så kan din gode vän Narcissus kanske simma upp med dem igen? | |
| apekattan - Ej medlem längre | 2008-04-07 19:44 | |
![]() | Ibland är det bra att sikta mot stjärnorna, för att nå till trädtoppen. | |
| Jamo | 2008-04-07 19:44 | |
![]() | Lätt att prata med, ögonen, leendet, veta vad hon vill, humor När man ska tänka ut vad som är attraktivt kommer man på hur svårt det är att komma på. :) | |