Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 636 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trashone - Ej medlem längre | 2008-04-23 18:58 | |
![]() | Rakning har väl visst njutningsmässiga effekter? Eller så inbillar jag mig det hela. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-04-23 18:58 | |
![]() | Gör man något enbart av njutningssjäl kan man säga att man gör det för sin egen skull. Däremot om man har fåfänga motiv till en handling så gör man det inte för sin egen skull eftersom fåfängan i sig är beroende av att andra betraktar en. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-04-23 18:58 | |
![]() | Njutningsskäl, min själ. | |
| emman | 2008-04-23 19:04 | |
![]() | man kan väl ha fåfänga motiv trots att man aldrig vill att någon annan ska se ens utsmyckning? Då måste det väl ändå ses som egoistiska skäl | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-04-23 19:06 | |
![]() | Vill man inte att någon ska se ens utsmyckningar har man andra motiv än fåfänga. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-04-23 19:08 | |
![]() | Ja, såvida man inte tycker smyckena av estetiska skäl är fula, så man fåfäng vill dölja dem. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-04-23 19:08 | |
![]() | And on and on kommer det fortgå... *tar sin rakade underdel och vandrar till dusch ist* | |
| cowboy | 2008-04-23 19:12 | |
![]() | Tacka vet jag håriga handflator, det är ett riktigt äkta sundhetstecken. | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-04-23 19:13 | |
![]() | Jag rakar mig för jag hatar hår helt enkelt. Känner mig ofräsch och skitig. Enda stället där jag har hår i överflöd e på huvudet. Om min pojkvän hade olika önskningar vad det gäller rakning skulle jag gärna tillgodose dem om jag kände mig bekväm med det. Jag ställer själv krav vad det gäller behåringen på min partner, annars blir det ingen rajtantajtan;-)) | |
| lisatheman | 2008-04-23 19:19 | |
![]() | då vill din kille att du gör det antar jag... | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-04-23 19:20 | |
![]() | Ja din gubbe har du ju tom rakat på hövvet så där är väl rajtantajtan om nåt..=)) | |
| bove | 2008-04-23 19:34 | |
![]() | Min teori är att dom flesta tjejer som rakar sig gör det varken för sin egen eller för killars skull främst, utan för andra tjejers skull. Jag har sällan hört någon kille beklaga sig över att tjejen han följde med hem från krogen inte var välansad, däremot har jag flera gånger hört tjejer beklaga sig över hur vissa kan med att använda offentliga duschar utan att ha ansat busken. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-04-23 19:36 | |
![]() | Undrar hur populär man blir om man ansar busken i offentliga duschar? | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-04-23 19:44 | |
![]() | Lisatheman: "...att det säkert finns enstaka individer som går igång på att känna sig fula och osexiga.." Jag sminkar mig inte, rakar mig inte mer än under armarna (av hygienskäl), klär mig bekvämt hellre än moderiktigt. Ändå känner jag mig både sexig och attraktiv, dock inte modellsnygg vilket jag ändå inte har någon önskan om att vara. Var passar jag in i din världsbild? | |
| BugBig - Ej medlem längre | 2008-04-23 19:50 | |
![]() | Jag är iallafall nöjd med min frisyr :-) | |
| 1asnöflingan | 2008-04-23 19:55 | |
![]() | raka benen igår skärde mig rejält! sak börja använda vax ist! | |
| Miss_jk | 2008-04-23 20:00 | |
![]() | *skar | |
| lisatheman | 2008-04-23 20:05 | |
![]() | katalias: förstås är du en av de som tycker om att känna sig fina. menade absolut inte att alla som inte rakar sig är fula och osexiga. det var ett svar på en helt annan sak. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-04-23 20:10 | |
![]() | lisatheman, okej, jag tolkade det du skrev lite fel då. för jo, jag gillar att känna mig fin. tycker bara inte att jag är någe finare bara för att jag rakar mig, sminkar mig och försöker klä mig fint. vad andra sen tycker om mig tycks inte spela någon större roll för mig. mina systrar har alltid tjatat på mig "gör si, gör så, för då blir du så fin". men näää... ids inte. gillar det jag ser i spegeln nu. | |
| lisatheman | 2008-04-23 20:17 | |
![]() | bra att låta bli då. ville bara poängtera att jag tror man lurar sig själv lite grann om man tror att man rakar sig under armarna och mellan benen enbart för sin egen skull.. | |