Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 19 700 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-17 00:46 | |
![]() | Jo, precis. Jag hade önskat att han var mer som den oemotståndlige charmknutten Hugh Hefner. :) | |
| Satyra | 2010-12-17 00:48 | |
![]() | Måhända hade jag haft svårare att se det om det handlat om en person utanför just det musikaliska fältet, inte en aning? MEN - jag antar att jag ändå är mer tolerant och vidseende med just musikers beteenden, eftersom jag levt tätt inpå den sfären hela mitt liv. ;-) | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-12-17 00:50 | |
![]() | var det inte det han anspelade på? Lite mansion, lite wet look på kostymen... möblemanget? Alltså - ni menar helt enkelt att det inte fanns en gnutta ironi i hela hans upplägg? Det är ju i så fall helt sagolikt :) Vilken kille! Han kan rimligen inte ha snackat in sin bok på det där sättet på fullaste allvar. I så fall skrattretar det mig å det grövsta! | |
| waliop | 2010-12-17 01:11 | |
![]() | Moderater. egoistiska moderater. Vår regering och hur landet ska styras. Regeringens syn på människors avsikter. satans jävla högertomtar. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-17 01:13 | |
![]() | Uisge, han är helt humorbefriad. | |
| Satyra | 2010-12-17 01:24 | |
![]() | Tror du underskattar honom faktiskt, Sylvia. ;-) | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-12-17 08:20 | |
![]() | Brist på sömn... nån som har lust att hoppa in o ta mitt jobb idag. På eftermiddagen ingår julbord med arbetskamraterna. | |
| Bitte - Administratör | 2010-12-17 08:24 | |
![]() | Retar mig på julbord med jobbet i kväll och att jag egentligen INTE alls vill,, =( Måste man ?? Bitte | |
| Lillstölla | 2010-12-17 14:15 | |
![]() | Självklart måste man inte, du är väl vuxen och kan bestämma det själv eller? | |
| Handy Man - Ej medlem längre | 2010-12-17 14:26 | |
![]() | Dagens I-landsproblem: Jag har ett arbete. Ett arbete där det dessutom bjuds på julbord och jag vill inte gå. Lite perspektiv på tillvaron skadar inte ibland. | |
| Lillstölla | 2010-12-17 14:32 | |
![]() | Sen retar jag mig på att bara för att man inte instämmer i att en "kändis" är såå duktig och därmed självklart förtjänar allt h*n må få sig tilldelat, ge ut böcker, skivor whatever, ja då är man avundsjuk! Är faktiskt fullt möjligt att anse en person helt ovärdig och alldeles överskattad oavsett vem h*n må vara utan att vara det minsta avundsjuk. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-12-17 14:38 | |
![]() | Då föreslår jag att Handy man sitter hemma och lyssnar på Per Gessle istället. :) | |
| nystan1 | 2010-12-17 14:43 | |
![]() | Min veliga familj! Helt plötsligt SKA vi fira jul på söndag iallafall. Jag har inte köpt en enda julklapp än, plus att min syrra glömt att hon skulle fixa ett kort så nu får jag lösa det. Dessutom är jag sjuk. Jag är så stressad så jag snart börjar gråta.. | |
| Lillstölla | 2010-12-17 14:48 | |
![]() | Stackars dig nystan1!! Hoppas det blir bra i slutändan ändå:) | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-12-17 15:19 | |
![]() | Tomtar, troll, larvpottor och insinuationer om avundsjuka. Varför vill man inte äta julmat som man blir bjuden på? (Julbord) Ta det lugnt, Nystan, det blir nog bra till slut. Man kan leverera julklappar och julkort i mellandagarna också, huvudsaken att man inte blir sjuk av måsten. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-17 15:54 | |
![]() | Att jag har en potatis för lite och ingen dill. Måste alltså ta på mig kläderna igen och gå ut och handla (igen). | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-17 15:57 | |
![]() | Att bli bjuden på julbord hade verkligen inte skadat. Jag längtar ihjäl mig efter grönkål! | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-12-17 16:02 | |
![]() | Samma här nystan. Dock mitt eget fel eftersom jag är lat. :) Har köpt två julklappar av ca 24522 känns det som. Får börja på måndag för i helgen hinner jag inte. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-17 17:06 | |
![]() | Jag har köpt EN julklapp - till ett spädbarn, dvs den enda som inte skulle märka om hon inte fick någon... Retar mig på att alltid hamna i den här larviga julklappsstressen, varje år samma visa pga min egen usla framförhållning. | |
| Rooibos-Rob - Ej medlem längre | 2010-12-17 17:09 | |
![]() | Retar mig på röd- och grönkål. Fullständigt onödigt inslag på julbordet. Ge mig sill, potatis, prinskorv, köttbullar, rödbetssallad och en liten bit skinka och jag reder mig gott. | |