Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 19 113 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| slånbär | 2010-06-29 11:13 | |
![]() | Superdonnan-det räcker väl att du skriver ett inlägg en gång i tråden? Eller kommer du kopiera och upprepa ditt inlägg med jämna mellanrum framöver? | |
| SUPERDONNAN1 | 2010-06-29 11:15 | |
![]() | tråden var väl om Anna Odell, vara eller inte vara som sommarpratare? | |
| SUPERDONNAN1 | 2010-06-29 11:15 | |
![]() | mina inlägg är så bra att de tål att upprepas | |
| SUPERDONNAN1 | 2010-06-29 11:16 | |
![]() | mina inlägg är så bra att de tål att upprepas | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-29 11:59 | |
![]() | Slånbär: Du missförstår mig. Jag deltar i både denna och andra debatter på exakt den nivå jag finner passar mig för tillfället. Jag har oftast en del annat att göra än att svara på frågor från dig och andra personer vars åsikter inte intresserar mig. Jag har deklarerat min åsikt och har dragit slutsatsen att jag faktiskt inte är intresserad av andras infallsvinklar eller åsikter. | |
| ingson | 2010-06-29 12:06 | |
![]() | MånsE. Vi är överens om att UD här agerat föredömligt och det var som du vet inte "tycka-synd-om-delen" jag ville diskutera. Jag menar att påståendet att intressegraden av programmet är det enda avgörande är rent trams. T.o.m ElectricEye sid 8 28/6 20:47 har moraliska krav på sommarpratarna: "Om AÖ gick ut i pressen och sade att hon tycker att det är okej att knäppa poliser tycker jag inte att hon skulle få sommarprata " | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-06-29 12:11 | |
![]() | Har någon påstått att intressegraden är det ENDA avgörande? | |
| Minta | 2010-06-29 12:14 | |
![]() | Vem som har svårt att tala utanför lådan låter jag vara osagt, men moral, etik, budskap har fler dimensioner än att offren drabbades. | |
| Minta | 2010-06-29 12:33 | |
![]() | Jag tycker att det verkar vara flera olika frågor som tas upp. Det är opassande att en dömd brottsling får sommarprata. Det är olämpligt att en brottsling som inte avtjänat sitt straff ännu får sommarprata. Det är olämpligt att just AÖ får sommarprata eftersom det varit en snyfthistoria i media som framställer henne som praktiskt taget ett oskyldigt offer oaktat att hon avtjänat 30 år. Det finns personer som det är olämpligt att låta sommarprata, alla dömda för brott hör dit och även andra fast det inte är riktigt klart vilka. | |
| ingson | 2010-06-29 12:37 | |
![]() | Kanske inte explicit EE, men det har varit ett väldigt koncentrerande på att vem som pratar är oviktigt, det viktiga är att det är intressant. Vi kan konstatera att både ElectricEye och le-lou har moraliska krav på önskvärda sommarpratare, ehuru olika | |
| Minta | 2010-06-29 12:39 | |
![]() | Nej, inte alla dömda för brott är olämpliga t.ex. inte Anna Odell. | |
| Minta | 2010-06-29 12:41 | |
![]() | Någon som är dömd för mord kanske man kan tillägga. | |
| slånbär | 2010-06-29 12:54 | |
![]() | Minta och electric-vi som verkar tycka samma kanske ska skapa vår egen tråd där vi bara kan samtala så kan en del andra här slippa svara på jobbiga frågor angående deras åsikter. Jag fattar verkligen inte varför man överhuvudtaget skriver på ett forum som detta om man inte är intresserad av att diskuttera sina åsikter eller åtminstone stå för dom. Verkar ju jättekonstigt. Då kan man ju bara tycka som man vill, hålla det för sig själv och leva därefter. Tycker det är självklart att man blir ifrågasatt om man väljer att skriva sin åsikt att sedan inte orka eller bry sig om att bemöta det andra skriver är ju så himla enkelspårigt att man faktiskt häpnar. Men som sagt det kanske ska finnas trådar där bara dom som tycker samma sitter och klappar varandra på ryggen istället. | |
| SUPERDONNAN1 | 2010-06-29 13:06 | |
![]() | anna odell är olämplig för att hon är så obegåvad | |
| SUPERDONNAN1 | 2010-06-29 13:08 | |
![]() | sjuka människor behöver inte tid som sommarpratare, sjuka människor behöver vård. | |
| SUPERDONNAN1 | 2010-06-29 13:10 | |
![]() | hon upplyste inte något om sitt dårskap på Västerlångbron eller vilken bro det nu var, utan hon upptog en ambulans så kunde ha gjort en viktigare insats någon annanstans. | |
| proMiLLan | 2010-06-29 13:18 | |
![]() | spontant tror jag hon e mer sympatisk än du! | |
| SUPERDONNAN1 | 2010-06-29 13:19 | |
![]() | må så vara men hon behöver vård för det. | |
| Örn-Björn - Ej medlem längre | 2010-06-29 13:24 | |
![]() | Det verkar ju som fröken Odell väcker känslor hos folket.. därför är hon enligt mig en lämplig sommarpratare. | |
| Minta | 2010-06-29 13:25 | |
![]() | Slånbär, jag håller med dig. En del kan inte diskutera utan påhopp. | |