Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 18 642 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LisaLong | 2010-08-09 23:21 | |
![]() | tvålis var har du fått den informationen?:) | |
| bostonchick | 2010-08-10 00:06 | |
![]() | Varför inte förbjuda feta? Eller människor över 60? Eller varför inte de som snarkar eller luktar svett? Tjockisar är ju inte så roligt att trängas med när man ska köa och tänk att dessutom behöva sitta bredvid en som kanske väller ut över sitt eget säte in på ens eget. Att slippa 60+are vore ju skönt också. De är ju så griniga och torra. Luktar ofta lite unket också. Snarkarna är ju asjobbiga att sitta intill. De kan ju snarka sönder hela flygresan om man har otur. För att inte tala om de sär svettluktande jävlarna som bara får en att vilja spy... Tänk att sitta bredvid en sån stinkbomb i 10 timmar. Tacka vet ja förbud! Förbjud allt som stör, låter, luktar och ser fult ut. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-08-10 00:19 | |
![]() | Jag gör grova antaganden baserat på vad det kostar att sätta in extraflyg i kombination med att ha pluggat hospitality management i några år toppat med några poäng nationalekonomi. Det kan säkert vara så att det blir billigare att resa med en ökad produktionskostnad och/eller ökad efterfrågan men det är hyfsat osannolikt enligt historien. | |
| le-lou | 2010-08-10 00:28 | |
![]() | www.dn.se/resor/span...-1 .1023933 Här diskrimineras det för fulla muggar! Anmäl! (Var gör man det förresten?) | |
| le-lou | 2010-08-10 00:29 | |
![]() | Haha , bästa citatet ever : " De gillar barn – men inte barnfamiljer." Klockrent. | |
| le-lou | 2010-08-10 00:33 | |
![]() | På Sveriges största internet forum för just barn & föräldrar är folk positiva till iden i alla fall. www.familjeliv.se/He...14 6-4.html Det känns tryggt att veta att jag och grönöga inte är de enda mammorna som tydligen hatar barn :D | |
| Granis123 | 2010-08-10 00:54 | |
![]() | tycker barnfria flyg är en bra ide, men barnfria hotell och framförallt pooler är ännu bättre | |
| Twaz | 2010-08-10 00:59 | |
![]() | Finns det efterfrågan så varför inte? Kanske borde göra som tågen istället och ha tysta avdelningar. Eller rent av ha "tysta flygningar" ;) | |
| LisaLong | 2010-08-10 09:03 | |
![]() | bostonchick nu är det ju fortfarande inte frågan om att förbjuda nåt, utan ha olika altenativ | |
| gottmix71 - Ej medlem längre | 2010-08-10 10:14 | |
![]() | "Förbjud allt som stör, låter, luktar och ser fult ut." Skulle det gälla inrikes och tåget också i så fall??? För då skulle jag aldrig kunna åka någonstans :( | |
| slånbär | 2010-08-10 11:13 | |
![]() | Jo du skulle kunna åka med dom flygen där såna som du får åka eftersom vi pratar om att dom som vill och kan betala extra för att slippa i den här frågan just barnfamiljer är dom som får åka med ett annat flyg än dom.Precis som att man kanåka med en singelbåt och ragga istället för att göra det på familjeturen. | |
| slånbär | 2010-08-10 11:14 | |
![]() | Inlägget riktat till gottmix och självklart skämtsamt menat i inledningen. Bäst att vara tydlig då precis allt övertolkas här. | |
| gottmix71 - Ej medlem längre | 2010-08-10 11:47 | |
![]() | haha, slånbär. JAG förstod att det var skämtsamt, precis som mitt inlägg var.. :) | |
| mackz_ | 2010-08-10 11:49 | |
![]() | barnfria flyg skulle ju vara himmelriket för en flygplansstädare =) | |
| lycopersicon | 2010-08-10 13:59 | |
![]() | le-lou: Även jag hatar barn. På onsdagar släpps det inte in någon under 18 år efter klockan 18 på badhuset i Landskrona. Jag brukar åka dit och simma då. Tänk vad hemsk man är som inte uppskattar småbarn i alla situationer. De är ju trots allt vår framtid. www.landskrona.se/In...ri ser.aspx | |
| MayBley | 2010-08-10 15:57 | |
![]() | Varför ska man ut och resa med småbarn? De verkar ju avsky det och kommer inte heller minnas så pass tidiga resor. Ta med barn när de är gamla nog att uppskatta det. Skrik=missnöje. | |
| lycopersicon | 2010-08-10 18:51 | |
![]() | Man reser inte med små barn för att de ska minnas det när de blir stora utan för att man själv gärna vill åka på semester fast att man skaffat barn. Att de är kinkiga på planet betyder inte att de är missnöjda hela semestern. De flesta barn gillar att plaska i poolen eller gräva i sanden så det brukar inte vara några som helst problem. På vad sätt menar du att de verkar avsky det? Grundar du det på att du sett något barn gråta på planet eller? | |
| Megaherz | 2010-08-10 20:43 | |
![]() | När jag åkte tåg fanns det platser som var avsedda för barnfamiljer. Kom och tänka på den här tråden. Ska jag mig då, som icke-barn-havande, känna mig bortträngd och orättvist behandlad och börja snacka om nazism och koncentrationsläger - eller bara gilla läget? | |
| Guanyin - Ej medlem längre | 2010-08-10 20:54 | |
![]() | mackz_; "barnfria flyg skulle ju vara himmelriket för en flygplansstädare =)" Jag har alltid slagits av hur fruktansvärt mycket stökigare det är i första klass när jag gått igenom där på väg ur planet. Kanske för att det suttit många barn där..? | |
| munsterfrass | 2010-08-10 22:06 | |
![]() | Det kanske inte är själva semestern barnen är missnöjda med :) ..De kanske blir kinkiga av samma anledning som ni surnar till över barn ombord :) .. de kanske vill ha "vuxenfriaavgångar" .. FF liksom :) .. men är smarta nog att protestera högljutt på plats och ställe :) ... Och Guanyin har en poäng där :) stillsamma familjemiddagar är mindre stökiga än 3-rättersmiddagar med fri sprit :) :) .. Även i luften , Iaf är det min erfarenhet | |