Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 24 |
Mobilspel
| Pågående | 19 357 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lightningpaw | 2010-09-21 22:32 | |
![]() | den var obegriplig | |
| remvanrijn | 2010-09-21 22:33 | |
![]() | Seth Gecko, Kd och C otroligt mycket makt jmfr med antal röstar de fick??? Samma gäller för V ifall det rödgröna blocket hade fått majoritet. Sen får du inse att inom alliansen - och antar att inom röd/grön gäller samma- det största partiet tingar fler och tyngre ministerposter samt får igenom fler av sina hjärtefrågor. Ett problem i parlementarisk demokrati? nej tycker jag inte alls. Lika bra har tydligen gått i retorik kurs med Jimmy Å.. | |
| SethGecko | 2010-09-21 22:37 | |
![]() | remvanrijn: ja, jag tycker att det skulle varit problematiskt om V hade suttit i samma sits. | |
| SethGecko | 2010-09-21 22:39 | |
![]() | ramsay är väl allt annat än kommunist, dessutom. visar återigen hur bra koll spermamästaren har. | |
| milly25 | 2010-09-21 22:40 | |
![]() | politisktinkorrekt.i...r- karaktar bara en länk, kanske har de blivit totalt felbedömda av media och andra? Jag tar inte ställning till varken bu eller bä här, tycker man kan hålla sina politiska åsikter för sig själv som privatperson om man inte kan acceptera andras politiska val och bli totalt hetsig över att vissa faktiskt tycker annorlunda.. men det är ju bara lilla jag det :) | |
| Satyra | 2010-09-21 22:41 | |
![]() | Vi har ju helt klart bättre humor än du tycks ha i alla fall, JiZzMaSTeR89 och ja Grattis Tokstollan, till ditt nyvunna kommunistskap! hahaha Förövrigt är jag rätt säker på att ramsay inte är vare sig kommunist eller V-anhängare. ;-) | |
| YamahaJet | 2010-09-21 22:45 | |
![]() | lol, forumets torraste person anklagar någon annan för bristande humor. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-09-21 22:48 | |
![]() | Håller inte nivån i tråden på att sjunka långt under seriösgränsen? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-21 22:57 | |
![]() | politiskt inkorrekt minsann. kanske "bara lilla jag" ska kolla upp sina källor. | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-09-21 23:00 | |
![]() | milly: Det HAR blivit det, det är helt sant. | |
| JiZzMaSTeR89 | 2010-09-21 23:02 | |
![]() | @ zlipzten Jo den verkar ju tyvärr göra det. Du kan tacka Satyra samt ramsay för det. | |
| Nackakillen | 2010-09-21 23:04 | |
![]() | Varför inte bara ge dom en chans och visa vad dom går för???? | |
| milly25 | 2010-09-21 23:06 | |
![]() | Ramsay- menar du att det inte var en rättvis intervju? Att PI är partiska? Läs hans egna blogg fanns länkar där med. Tycker bara att de är värda en chans att visa att de inte är rasuster eller nazister som alla påstår, även om de kommer ta upp invandrar frågor kommer de inte att godkännas utan att disskuteras och gå igenom. Om man tror M, S V och alla andra är så starka så kommer de väl rösta ner deras frågor? Bara för de sitter med i riksdagen behöver de inte få igenom allt... lixom S M MP V inte får? Tycker själv att det är viktigt att vi i sverige vågar diskutera invandrar politiken utan att man ska bli kallad rasist. Jag har många invandrar vänner och alla är vi mer eller mindre överens om att vi måste ta hand om de vi har här först och sen kan hjälpa andra. Finland och Norge har en sådan politik och deras arb löshet och brott osv är mkt lägre än sveriges... Och för övrigt går det INTE att lita på vad som skriv i Aftonbladet heller det är ju rena rama skvaller tidningen som de vinklar alla sanningar som de anser bäst för att sälja.... | |
| Nackakillen | 2010-09-21 23:07 | |
![]() | Vad jag vet så är det en demokrati vi lever i? Tydligen vill 5,6 % av sveriges befolkning ha dom i riksdagen....Fast undrar varför det inte blir samma snack om vänsterpartiet? Är inte dom lite lika? | |
| JiZzMaSTeR89 | 2010-09-21 23:08 | |
![]() | Håller med milly25. Bra sammanfattat | |
| bove | 2010-09-21 23:11 | |
![]() | Fan va mycket fascister det är på det här forumet helt plötsligt då. | |
| le-lou | 2010-09-21 23:12 | |
![]() | ""Ställ upp invandrarna här på filmen o sätt en kula mitt mellan ögonen, lägg dom sen i en påse o sätt frimärke o skicka dom dit där dom hör hemma." Det skrev Sverigedemokraternas kandidat Marie-Louise Enderleit på sin Facebook-sida, uppger Trelleborgs Allehanda. " kvp.expressen.se/nyh...la n-ogonen Vilket pack det här partiet drar till sig. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-21 23:13 | |
![]() | "Ramsay- menar du att det inte var en rättvis intervju? Att PI är partiska?" partiska? haha. ja. | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-09-21 23:13 | |
![]() | Nackakillen: Ja, det är det som är det sjuka. De blir aldrig ifrågasatta. Men så växer de ju inte som parti heller direkt.. | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-09-21 23:14 | |
![]() | le-lou: du vet mycket väl, precis som jag, att det inte är någon som försvarat hennes ord. | |