Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bizzzy - Ej medlem längre | 2011-02-25 12:54 | |
![]() | 18 åringar har väl alltid både knullat och supit, är väl inget konstigt med det.. Sen att vissa väljer att göra det på tv inför en massa tittare har väl med deras exhibitionistiska sida att göra och knappast något som gemene man väljer att göra. Löjligt att tro att alla yngre skulle vilja vara som de i huset och vilja bete sig som dem, snacka om att iq befria en hel kategori människor.. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-02-25 12:55 | |
![]() | Dom hade fest igår...innan har dom väl inte varit packade? :S Låter som att det enda dom gör är att supa. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-02-25 12:57 | |
![]() | Alltså igår irl, inte igår på tv utan ikväll :P | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-25 13:00 | |
![]() | MEN!Om man nu ska se det!!är allt så svart eller vitt för dig?? Ni dömer ut unga rätt bra genom att tro dom är så jävla dum så dom apar efter allt som kanske inte hör till de bästa av beteenden! Jävligt illa må jag säga! Trött jag blir,lägger ner den här diskussionen PUNKT SLUT | |
| Gautama | 2011-02-25 13:03 | |
![]() | Pottränad, vackra kanske de inte är men nog är de lustfyllda i alla fall. Det är väl därför de knullar antar jag. Men seriöst hur farligt kan det vara för en 18-åring att se ett guppande täcke? Chatten på tv11 skrämmer bra mycket mera kan jag säga. Där visar en del ungdomar upp en avskyvärd människosyn. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-02-25 13:04 | |
![]() | Lugna ner dig nu, jag har inte sagt ett pip om att någon skulle efterapa. | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-25 13:04 | |
![]() | Eller att bara se hur VUXNA människor skriver till varann här på beta? suck... | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-02-25 13:05 | |
![]() | Gautama, de verkar snarast desperata att göra "bra teve". Nåväl, de får sina femton minuter och sedan är det bra med det, får man väl hoppas. | |
| Gautama | 2011-02-25 13:07 | |
![]() | Ja, jag vet inte varför de gökar men vilket fall så tycker jag inte att det är speciellt "farligt" för en 18-åring. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-02-25 13:07 | |
![]() | Nä, jag har heller inte påstått det, Gua :) | |
| Gautama | 2011-02-25 13:09 | |
![]() | Det har du inte:-) Det var med till magnusito som påstod det innan. Jag var kvar i den diskussionen delvis:-) | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2011-02-25 13:15 | |
![]() | Är också kvar i den diskussionen. Jag hoppas ju på att det blir mindre sprit och mindre gökande än de andra bb omgångarna för det är inte intressant att se. Än så länge har det varit bra tycker jag men idag ska tydligen spriten flöda och om det innebär sex till höger och vänster så är inte jag intresserad. Jag är intresserad av människoöden, hur de connectar, vem som tycker illa om vem osv. | |
| magnusito | 2011-02-25 13:26 | |
![]() | Det är klart att jag fattar att 18 åringar har både sex och dricker, MEN jag tycker inte det är särskilt lämpligt faktiskt att sitta och titta på detta med mamma eller pappa. Det är skillnad på att vara öppen för att tala om dessa saker och att ta sådant på allvar. Men att sitta i nån slags skitunderhållning men en lite lagom kåt känsla ihop det reserverar jag mig för å det bestämdaste. Det tycker jag inte låter så bra för någon. | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-25 13:28 | |
![]() | Om Gautama skulle se de far illa av de på något sätt,så tror jag inte hon skulle sitta & kolla på skiten med dom. Nä,hon verkar för vettig för det Tror inte att föräldrar i överlag skulle det faktiskt. | |
| magnusito | 2011-02-25 13:33 | |
![]() | Far illa. Jag tycker att man som vuxen ska värna om att det finns en naturlig blygsel i dessa frågor. Att det är sunt med ett visst avsatånd i vissa frågor. Att egera vuxen och visa att man kan anförtro sig till en som förälder när det kommer till sex är något helt annat än att sitta på det viser och titta tillsammans. Jag blir chockad över att ni verkar vara så totalt oreflekterande i frågan. | |
| Gautama | 2011-02-25 13:34 | |
![]() | Lite lagom kåt känsla??? Vad menar du? Detta uttalande får stå för dig. Blir man kåt till detta program så har man nog en väldigt udda läggning. | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-25 13:35 | |
![]() | hihihi,ja jag tror att de själva lägger in sina egna KÄNSLOR i detta för mycket hoho^^ | |
| Gautama | 2011-02-25 13:37 | |
![]() | Blygsel?? Aldrig i livet! Ska man smyga med sin sexualitet? Nix, inte i min familj i alla fall. jag vill att mina barn ska vara öppna och våga ta för sig när det gäller det sexuella. Sen så knullar vi inte framför ögonen på varann men nog pratar vi om det. Sex är naturligt och jag vill att mina barn ska ha ett aktivt och tillfredställande sexliv, inte blygsel och hämningar. Men vi pratar ju inte om det över en familjemiddag direkt. Mina barn kan prata med mig om det är något de undrar över eller vill ha råd om. | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-25 13:37 | |
![]() | Det jag retade upp mig på från början var att vi som är vuxna fick pekpinnar om vad vi kollar på & inte,och att vi skulle skämmas! de vi diskuterar nu hör egentligen inte till bara BB utan isf vääääldigt mycket annat som visas här & där som är betydligt mycket värre. Det blir så stort runt ämnet | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-25 13:38 | |
![]() | Gautama,du verkar vara en kanon fin mamma!! <3 | |