Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 18 651 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pubbe | 2011-02-17 20:29 | |
![]() | På tal om digital färdskrivare, efter tömning av mitt kort registrerades att jag hade haft för lite veckovila vilket jag inte haft även om jag haft en sänkning. Jag dubbelkollade alla tider och allt var som det skulle, ärendet hamnade till slut hos tillverkaren som var förvånad men erkände att det var någon slags bugg i systemet. Känns sådär kul. Har nog blivit stoppad 4-5 ggr bara, vilket är rätt lite tycker jag med tanke på antal mil jag kört. | |
| YamahaJet | 2011-02-17 21:55 | |
![]() | Den digitala färdskrivaren är djävulens påfund. Jag svär vid mitt namn att jag aldrig mer ska ha en egen bil igen när jag lämnar tillbaka denna, vilket sker innan sommaren. Det digitala eländet fullkomligt slukar körtid på min typ av körning, och omöjliggör normalt arbete. Idag fick jag stå på rast i TRE 45-perioder för det saknades alltid en kvart, tio minuter tills jag skulle komma fram till kund där lossningen ändå tar 1-2h och inte ombesörjs av mig. Så fruktansvärt löjligt att stanna, rulla tummarna i 45 min och sedan köra 15 minuter till för att återigen rulla tummarna i två timmar. Slutade med ett arbetspass på 14 timmar som jag inte fick ett skit gjort på. Kopplade annars på ett släp och körde iväg det sisådär 700 meter i ett industriområde, efter min rast. För det registrerade den digitala skiten TIO MINUTERS KÖRTID. Jag har ingen aning om hur det är möjligt eftersom hela manövern inte ens tog så lång tid. När jag är färdig den här gången så ska jag skriva en lapp på mitt kylskåp som varje dag ska påminna mig om att aldrig mer bli nostalgisk över detta yrke och återvända till det. | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-17 21:58 | |
![]() | I dont give a fuck!om dina kläder pengar status osv Slå ner arslet,räcker om du har ett sånt! | |
| ingson | 2011-02-17 23:06 | |
![]() | YJ,du tycks vara kunnig inom transportbranschen. Men du gillar inte tåg och som serb tål du inte sjön. Och nu gillar du inte lastbilar heller! Flakmoped kanske är ett alternativ för dig!? | |
| pichipichi - Ej medlem längre | 2011-02-17 23:20 | |
![]() | Vad du har lyckats ställa till det för dig Yama. Hur vore det om du bara tog och levde på räntorna istället? Gick på gym och stekte lyxbiffar. - Och ägnade dig åt dina serb-brudar så klart. Och jag går fortfarande och väntar på ett nytt, färskt foto på arbetar-Yama- När, när? Säg, säg. I morgon? :) *håller tummarna och tårna och hoppas, hoppas, hoppas....* | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-17 23:22 | |
![]() | hihi | |