Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 246 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SatanIGatan- | 2012-03-08 17:39 | |
![]() | Att lägga lök under någons kudde är faktiskt väldigt roligt. Precis som alla andras dagisfasoner där inne. Jag skrattade när jag såg det iallafall. Angående "eskort-Hannah" så jobbar hon ju faktiskt som Eskort. Hon vill ju gärna kallas för Blogg-Hannah så det borde ju inte vara någon skillnad eftersom det är dom två sakerna hon tjänar pengar på? (Hade man inte jobbat som eskort hade det absolut inte varit okej.) Marcels kommentar om att den andra Hanna hade varit man är helt idiotisk och elak. | |
| kiwiskal | 2012-03-08 17:48 | |
![]() | Skulle du tycka det var roligt att typ få en lök i din matlåda på jobbet när du visste att du var utanför och att folk störde sig på dig? | |
| le-lou | 2012-03-08 18:21 | |
![]() | tror knappast det är löken under kudden som är problemet dock. Inte handlingen i sig utan att de gör det . En ganska extrem situation att befinna sig i huset med ett gäng andra och känna sig utfryst. Har inte hänt en gång heller. | |
| le-lou | 2012-03-08 18:22 | |
![]() | Jag skulle bli skitledsen, till skillnad på rena gräl och konflikter som tas öppet. Men att få en hel skock på sig är regelrätt mobbing. | |
| Naity_ | 2012-03-08 18:27 | |
![]() | Satanigatan, det är skillnad på att göra det en gång och hela tiden -.- | |
| Gautama | 2012-03-08 18:30 | |
![]() | Det utför ren jävla mobbning där inne på Hanna W..., man kan tycka vad man vill om henne men inte gå på henne som de gör. Den där Sipan är ju som ett barn, står framför ögonen på henne och viftar med handen och för ett oväsen..., skriker "luften är fri"?? Hur gamma är man då? Likadant gjorde Marcelo eller vad han heter idag, Hanna låg och vilade och han kommer in med damsugaren och viftar med den över hennes huvud hela tiden, skrek också "luften är fri". Herregud, snorungar! Marcelo och Sipan blev i den vevan kallade till bikten, är övertygad om att de fick en tillsägelse. Gruppen går ju på henne hela tiden, tycker faktiskt synd om henne. | |
| Obstinat- | 2012-03-08 18:31 | |
![]() | Fast jag tycker ändå att man får anpassa sig lite om hon nu tycker att hon får ta mycket skit. Hon sitter själv och säger massa grejer för att provocera, och då ska inte de andra få ge tillbaka? Förstår inte hur ni kan tycka så synd om henne. | |
| Obstinat- | 2012-03-08 18:33 | |
![]() | Gautama: Payback is a bitch. | |
| le-lou | 2012-03-08 18:44 | |
![]() | är det inte skillnad tycker du på att vara flera mot en? | |
| Obstinat- | 2012-03-08 19:20 | |
![]() | Nope. Jag tycker utan tvekan hon förtjänar det. När hon slutar reta upp folk kommer folk sluta reta upp henne. Simple as that. Men sen är jag mycket för hårt mot hårt så det ligger nog hos mig. | |
| Gautama | 2012-03-08 19:27 | |
![]() | Sipan satt tätt intill Hanna W förut och härmade precis allt som hon sa, sådär som man gjorde i lågstadiet. Så barnsliga så man skäms. | |
| Obstinat- | 2012-03-08 19:32 | |
![]() | Fast jag tycker inte det. Nu provoceras jag inte av henne, men på insidan skulle jag med all säkerhet blivit galen. Och kanske gjort exakt som de andra i huset. Det är inte ett dugg synd om henne. Hon är en psykopat. | |
| kiwiskal | 2012-03-08 19:48 | |
![]() | Med andra ord tycker du att det är okej att mobba folk. Då vet vi. | |
| Obstinat- | 2012-03-08 20:00 | |
![]() | Du läser ju vad du vill läsa, tydligen. | |
| kiwiskal | 2012-03-08 20:12 | |
![]() | Jaha, jag tyckte du skrev att deras agerande var okej för att hon är "psykopat"? | |
| Obstinat- | 2012-03-08 20:22 | |
![]() | Var inte en sån jävla besserwisser. Du blir ju bara töntig. Du förstod mycket väl vad jag menade när jag skrev att jag också hade blivit galen med henne runt mig 24/7. Once again, payback's a bitch. Ingen hade varit så mot henne om hon inte kommit in med sin översittarattityd. Du måste lära dig att se från andras perspektiv och kanske fråga sig VARFÖR de jävlas med henne. | |
| kiwiskal | 2012-03-08 20:23 | |
![]() | -.- No comments | |
| Obstinat- | 2012-03-08 20:24 | |
![]() | Jag trodde väl det. | |
| dinodog | 2012-03-08 20:29 | |
![]() | Som man bäddar får man ligga.. | |
| kiwiskal | 2012-03-08 20:32 | |
![]() | Du är så himla tyff alltzå! | |