Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 527 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| nina73 - Ej medlem längre | 2006-09-02 20:06 | |
![]() | det känns fräschare när man har gjort det.. å så känner man sej nöjd =) jag kan inte vara med på skaldjursafton ikväll, för jag har åkt på vinterkräksjukan... | |
| sakoline | 2006-09-02 20:24 | |
![]() | Tänk vilken tur att du blev sjuk på bara en skaldjursafton, och inte på ditt eget bröllop. Vad läskigt att gå på första seminariet påmåndag på högskolan, tänk vad alla kommer snacka bättre engelska än mig, jag kommer göra bort mig.... | |
| LadyZara | 2006-09-03 15:30 | |
![]() | Det är bra att inte briljera första gången, annars förväntar sig seminarieledaren alldeles för mycket nästa gång. Pga. att jag skjutit upp saker som jag måste göra idag, missar jag en jätterolig kurs... :( | |
| OneW | 2006-09-20 16:04 | |
![]() | Kursen var säkert inte 100% bra.. jag tror att den är bättre nästa gång du kan gå för då har dom haft en chans att utveckla den lite ! Jag är jättenervös inför derbyt DIF-AIK ikväll och kommer inte få i mig en matbit innan slutsignalen och må jättedåligt! | |
| Lyckokatten - Ej medlem längre | 2006-09-20 16:53 | |
![]() | Wohooo! Var glad att det är en MATCH som är anledningen till din nervösitet. Jag är dock jättenervös inför ett jätteviktigt samtal från en kille ikväll. Ska jag vara vän med honom eller ge honom en chans? Han är kortare än mig =/ | |
| kJonna | 2006-09-26 10:54 | |
![]() | Självklart ska du ge honom en chans. Du behöver ju inte se upp till honom och du behöver inte sträcka på dig när ni ska pussas. Är för lat för att städa huset idag fast det verkligen behövs. Råttorna hugger efter en... | |
| ankatanka - Ej medlem längre | 2006-09-26 11:08 | |
![]() | Städning är en värdslig sak. Gå ut och gläd dig åt höstfärgerna istället. På måndag är min sambo arbetslös igen. | |
| LillaJoh - Ej medlem längre | 2006-09-26 11:46 | |
![]() | Så bra! Då har ni ju mer tid tillsammans! Jag har en svårt stukad tumme. AAAAAJJJJJ! | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2006-09-26 12:50 | |
![]() | Då duger den inte att utsätta dig för risken med att lifta! Jag har inte en ledig kväll/helg (föräldramöten, APT, lokala skolråd, jobba "för" sonens hockeylag mm mm) på drygt en vecka... | |
| kJonna | 2006-09-26 12:53 | |
![]() | vad skönt att du har något att göra. Tänk på alla arbetslösa. Jag har ett i-landsproblem. Jag fixar inte internetrebusen (tjugo-rcp) på ordlekar på medlemsforum | |
| kJonna | 2006-09-26 12:57 | |
![]() | Denn låg visst under snack | |
| ankatanka - Ej medlem längre | 2006-09-26 13:02 | |
![]() | Så nu är den här tråden död...eller? | |
| kJonna | 2006-09-26 13:06 | |
![]() | Nä, absolut inte. Du ska vara glad att den här tråden inte är död. Då hade vi ju inget att göra ;) Har blivit biten av min papegoja. Aj! | |
| ankatanka - Ej medlem längre | 2006-09-26 13:14 | |
![]() | Vilken lycka att du inte har en krokodil som husdjur. (Jag har en liten undulat och det känns allt när den nyper till fast den är så liten, så jag lider verkligen med dig!) Varför går det inte att vara sams med sin tonårsdotter? | |
| nina73 - Ej medlem längre | 2006-09-26 17:42 | |
![]() | men vad bra...att hon visar att hon har en egen vilja... =) jag har gått upp 2.5 -3 kg i sommar =( | |
| bagerimarie | 2006-09-26 17:52 | |
![]() | Vad härligt att du har kunnat njuta av livets goda och unnat dig det du är värd! Tänk också på att med extrakilon blir man extra kramgo!!! Jag får inte ut min vänsterlins! :-( | |
| pelikanen - Ej medlem längre | 2006-09-27 00:57 | |
![]() | Var glad för att du inte tappat den i en swimmingpool, nu vet du ju i a f var den är. Så retfullt att försöka hitta en lins i 1 miljon liter vatten. Mitt kontantkort för mobilen är slut. Jag kan inte ringa och inte skicka sms...grrr. | |
| ankatanka - Ej medlem längre | 2006-09-27 08:19 | |
![]() | Det är bra. Lägg undan mobilen för gott vettja, släpp kravet att alltid vara tillgänglig, unna dej att vara ensam, det är en bristvara. Åh, vad kusligt, vad ska jag gnöla över.kan inte komma på nåt hmmm jo, nu vet jag; bara skit på TV:N! | |
| kJonna | 2006-09-27 09:10 | |
![]() | Det är väl jättebra att det är skit på tv-n så att vi kan sitta här och chatta med varandra. Det regnar idag och jag kan inte jobba i trädgården som det var tänkt. | |
| Wilma u-a | 2006-09-27 10:31 | |
![]() | Så gött att det regnar...Det är bra för svamparellerna... Ta tillvara på denna dag och ägna dej åt det som du tycker om...En bra film...fotbad..en fika med kompisar...välj själv... Jag har ett fördjupningsarbete som ska vara inlämnat imorgon...Har inte ens börjat på det..Suck!! | |