Spelrum
Giraffen5
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
3
Inloggade8
Mobilspel
Pågående20 025

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Saxon_x2010-11-01 22:11
Antal inlägg: 306

Satyra är ledsen nu hon känner sig träffad, och jag står verkligen för det jag skriver. Nu är man ju ännumera säker på sin sak.

Tvålis - Ej medlem längre2010-11-01 22:15
Antal inlägg: 4429

Vad duktig du är som står för det du skriver... Starkt. Speciellt med tanke på hur du skriver det.

Satyra2010-11-01 22:41
Antal inlägg: 4561

Mer förbannad faktiskt. Gillar inte idioti och vill verkligen inte ha det i min PM-box heller, tack.

Saxon_x2010-11-01 22:44

Nä du har ju visat att du vill ha pajkastning i ett forum, det är inte jag som hoppat på dig utan du som hoppat på mig då får man stå sitt kasst, är man med i leken får man leken tåla så funkar det i Sverige. Så slappna av nu och andas lugnt så inte hela beteendet kommer fram här på detta fina forum. själv tycker jag att pm funkar bättre om man vill syssla med pajkastning.

kulspel22010-11-01 23:19
Antal inlägg: 132

Saxon_x, du har säkert dina upplevelser av missbrukare o de kanske inte är så trevliga. Men att därför utgå ifrån att alla missbrukare är "pack" tycker jag är att gå lite för långt. Jag har varit gift med en alkoholist och har 2 barn ihop med honom. Det gör mig till en tjej som levt nära missbruk och mina barn till "vuxna barn" till en alkoholist. Det är då inget fel på mina ungar och de är absolut inte sämre som livspartners till någon. Dessutom är min nuvarande sambo vuxet barn till en alkoholist. Han är mycket försiktig med alkohol och ett mycket "bra parti". Eftersom alkoholism är så vanligt och finns i alla samhällsklasser är dina beräkningar på 98-99% trist att läsa. Av alla de människor som inte är Pack i dina ögon så finns det säkert en hel del skräp också!

Cath892010-11-02 00:04
Antal inlägg: 14

Rhotheta
Ja se där vad mycket jag kan skapa :p TACK för att du tror på mig, du gjorde verkligen min kväll, trots att jag är magsjuk och inte kan åka hem just nu!

Saxon_x2010-11-02 00:06

ja kulspel det var väl intelligent att skaffa 2 barn med en missbrukare, folk är för härliga....det kommer mera

kulspel22010-11-02 22:23

Det hade inte med intelligens att göra. Men med facit i hand så kan jag inte vara annat än nöjd. För utöver att mina barn "duger" att ha en relation med,
så faller ju din teori...

Lillstölla2010-11-02 22:27
Antal inlägg: 23831

TS: Har du dumpat kräket ännu? Du förtjänar bättre, det hoppas jag du vet!

mistmaster2010-11-03 12:45
Antal inlägg: 4635

ni passar ju annars rätt bra ihop, han undanhåller å du snokar.

ylven722010-11-03 13:40
Antal inlägg: 60

Snokar man för att man känner på sig något. Är det bättre ocg tala om det utan och snoka eller göra slut på det hela själv. För du blir ju bara sårad och han arg.

HenryThoreau2010-11-03 14:11
Antal inlägg: 2

Cath89 och alla ni som gnäller på snokandet
Jag har inte orkat läsa igenom hela tråden men jag skulle vilja komma med ett svar där jag delar med mig av mina egna erfarenheter.

Jag var med om en liknande sak för en tid sedan, fast omvänt. Min nuvarande flickvän kände på sig att något inte stod rätt till. Hon snokade igenom min dator och hittade diverse tråkiga saker som inte var ämnade för henne att se. Jag hade under ca 6 månaders tid haft en "relation" vid sidan av. Det var en tjej som jag inte träffade fysiskt men som jag hade en slags sexuell relation med via internet. Min tjej blev så klart mycket uppriven av detta och jag ångrade/ångrar mig djupt.

Efter många och långa samtal gick hon så tillslut med på att förlåta mig för detta. Det har inte varit lätt och vi har båda haft svårt att lita på varandra under en längre tid. Nu, åtta månader senare, börjar vårt förhållande dock att normaliseras och vi börjar så smått våga lita på varandra igen.

Även fast jag är starkt emot all form av integritetskränkande spionage är jag så här i efterhand tacksam att hon gjorde det. Om inte hon hade konfronterat mig med bevis så hade jag aldrig vågat erkänna vad jag hade gjort. Jag hade ljugit och sedan avslutat min internetrealtion. Då hade jag fått leva med den lögnen resten av vårat förhållande. Nu ligger alla kort på borden och vi har det bättre än någonsin. Jag skulle aldrig någonsin kunna tänka mig att göra något liknande igen och jag är tacksam att hon kom på mig. Ibland är snokande rättfärdigat.

Jag vet inte riktigt varför jag betedde mig så illa mot henne, men antagligen berodde det till stor del på ren otänksamhet från min sida. Eftersom vi aldrig träffades fysiskt levde jag i livslögnen att det jag gjorde var helt okej, lite som att surfa porr typ. Efter att min flickvän konfronterade mig förstod jag dock vad fan jag hållt på med. Jag fick tänka till och fundera över vad jag gjort och insåg att det var minst lika illa som en fysisk relation.

Jag skulle aldrig någonsin göra något liknande igen och jag är väldigt glad och tacksam att min flickvän var stark nog att orka förlåta mig och gå vidare. Med detta inte sagt att alla killar reagerar lika dant, det finns säkert vissa idioter som fortsätter att vara otrogna. Det jag vill ha sagt är bara att man inte kan döma ut alla som är otrogna. Jag är realist och ibland så beter människor sig illa. Det går inte som utomstående att säga vad du ska göra Cath, bara du som är i förhållandet och känner din kille kan avgöra det. Ni andra som totalt dömer ut cath eller hennes kille bör tänka till lite innan ni uttalar er. Må den som är utan synd kasta första stenen...

Lycka till och hoppas att det löser sig för dig!

kulspel22010-11-03 20:56

HenryThoreau, vad fint skrivet! Önskar er lycka till i er fortsatta relation. Håller till 100% med dig. Det finns ingen utomstående som kan avgöra när man ska bryta upp. Det är ett beslut man fattar när man är mogen för det. Och när man väl tar det steget så känns det helt ok. Kram .

kulspel22010-11-03 20:58

Ps. Annars stannar man kvar och då känns det också ok. Ds.

klose2010-11-04 17:24
Antal inlägg: 105

omoget gjort av honom

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?