Spelrum
Giraffen | 6 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 7 |
Mobilspel
Pågående | 20 310 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Candino2 | 2012-12-28 17:33 | |
![]() | Tele2´s mobilsupport. Har varit jättedålig de gånger jag haft supportfrågor | |
Klungan | 2012-12-28 18:32 | |
![]() | Dissar alla butiker som HÖJER priserna inför mellandagsrean och sedan påstår att det är "reapris". Urdåligt och lurendrejeri! | |
Serduszko - Ej medlem längre | 2012-12-28 18:40 | |
![]() | Jag dissar Garants ostkaka och Telenor!! Ostkakan därför att den har samma konsistens som gummi...precis som att tugga på en bit gummi som gnisslar i tänderna. Telenor för deras dåliga täckning...både för själva telefonin och för nätet! | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-02-27 08:57 | |
![]() | natural & Easy color Mousse schwartzkopf,vilket skämt en pump som är för trög att trycka i hop,skum över allt :( | |
krysopras | 2013-02-27 10:57 | |
![]() | Comviq fastpris. Man måste använda chatten på hemsidan för all kundservicekontakt. Och om man avtalar något med dem via chatten påstår de i efterhand att man inte gjort något avtal för att "chatten bröts" - trots att man var med hela tiden och ingen chat brutits. Akta er för dem. Tag skärmdumpar på allt och anmäl dem dem till KO när de ljuger. | |
betpungen | 2013-03-01 22:33 | |
![]() | Västtrafik! Biljett system som blåser dig på pengar Och när du sen inte kan betala brottas du ner av biljettkontrollens dresserade apor | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-03-02 07:33 | |
![]() | fy för dreserade apor | |
corlini | 2013-03-02 10:44 | |
![]() | dissar lågpris maskindiskmedel eftersom det inte blir rent och lågpris toapapper för att rullarna är så löst lindade så de tar slut direkt och det känns som att torka sig med en dagstidning. | |
annakarineli | 2013-03-02 14:17 | |
![]() | Yellibox's yoghurtglass "naturell". Smakade så kemiskt konstigt att jag undrar ifall inte någon maskin hade gått sönder under tillverkningen. Lukten på avfettningsmedel för bilar beskriver bäst smaken på "glassen" tror jag... Urk! | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-03-02 17:19 | |
![]() | Bodum vattenkokare,alldeles för långsam | |
Lillstölla | 2013-05-23 17:02 | |
![]() | Posten! Det är fan ingen riktig post längre. Helt bedrövligt. Skulle skicka ett paket idag som jag inte hade slagit in ännu så jag skulle ha en kartong eller liknande, ni vet sådana där man betalar en viss summa för och så får det väga max 2 kilo. "Nej, sånt har inte vi längre" - " Jaså, men detta är väl posten?" - " Jo men det är ICA och Preem som har sånt numera, vi har frimärken" Uselt! | |
corlini | 2013-05-23 17:54 | |
![]() | LRF, har nyttjat dem 2 ggr. man ska få en halvtimma gratis rådgivning per år som medlem, för ett par år sedan rådfrågade jag kring arrendeavtal och fick en faktura på 4800:- för ett utprintat standradformulär, iår rådfrågade kring markstödsskillnader rörande jordbruk kontra skogsbruk jämfört med rena betesmarker och fick ett masstryckt informationsblad och en faktura på 2800:- kort sagt LRF är min största diss. | |
pawana - Ej medlem längre | 2013-05-23 17:56 | |
![]() | var glad för det lilla, "min" företagspost har inte ens frimärken till försäljning! | |
klantglenn | 2013-05-23 18:18 | |
![]() | bayer gardens myrdosor fungerar inte alls, pengarna i sjön. | |
markoolio5 - Ej medlem längre | 2013-05-23 20:47 | |
![]() | Plastburkar från Home Shop, köpte ett kit för strax över tio år sedan. Mindre än hälften sluter tätt, på resten poppar locket av så fort man tittar på burken. | |
atcg | 2013-05-27 15:18 | |
![]() | Trygg-Hansa höjer årspremien för en villaförsäkring från 6379 kr till 7610 kr. Nästan 20% när inflationen är 0. Det är orimligt och oförskämt. Om jag hade höjt mitt arvode med 20% från en faktura till en annan utan någon väldigt bra förklaring och utan föregående förhandling skulle jag omedelbart tappa kunden. Detsamma gäller Trygg-Hansa. Hejdå! | |
pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-05-27 15:21 | |
![]() | Få se nu hur det går med alla försäkringsbolag efter den massiva förstörelsen denna månad runt om i landet. Antar att vi alla får ett saftigt påslag på bil- och hemförsäkring. | |
Zefyrinus | 2013-05-27 17:48 | |
![]() | Kiviks juicer och krämer. Det är väldigt lite smak i dem pga det låga fruktinnehållet. Ica's chilisås, typ. Kommer inte ihåg vad den hette, en ketchupliknande grej i glasflaska. Den innehöll bara 0,03% chilipulver, så det fanns ingen chilismak i det. Det smakade rätt äckligt. Och alla fingervantar nånsin. Spelar ingen roll om de är tunna och billiga, eller tjocka, dyra Thinsulate-vantar, alla går sönder inom max två veckor. | |
kiwiskal | 2013-07-16 21:50 | |
![]() | AXAs ekologiska frukt- & nötmusli, var ju för fan 90% havregryn i. | |
Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-16 23:02 | |
![]() | kiwiskal! fyfaaan vad sjukt! Satt och åt samma müsli för någon timme sedan och tänkte på exakt samma sak! | |