Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 246 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kiwiskal | 2012-03-09 04:04 | |
![]() | Apropå "som man bäddar får man ligga" kanske www.tv4play.se/noje/...id =2168957 | |
| le-lou | 2012-03-09 08:11 | |
![]() | Hanna R (söderbönan) har tydligen spottat i alla matvaror som finns i huset under kvällen/natten. Hon har spottat i mjölken, i smöret, i det mesta som finns i kylen. Dessutom krossade hon tydligen ägg mot golvet. Allt detta tyckte hon var kul och att hon bjöd tittarna på god underhållning.. alltså.. sipan med tandborstar, sen töntar som beställer ägg i stora lass och nu detta...vad är det för idioter? är detta verkligen kul? | |
| marmeladov22 | 2012-03-09 08:13 | |
![]() | Fattar inget? Sipan? | |
| marmeladov22 | 2012-03-09 08:14 | |
![]() | lol ok det är en person. | |
| le-lou | 2012-03-09 08:14 | |
![]() | Amandus har hällt honung i Hanna W:s säng dessutom som toppen på isberget. | |
| le-lou | 2012-03-09 08:16 | |
![]() | sorry. Joe har hällt honungen. rätt ska vara rätt i ett sånt här viktigt ämne. | |
| Naity_ | 2012-03-09 08:22 | |
![]() | Det är något typiska mobbare säger för att fortsätta sina kränkningar.. " Det var hon som börja, det är hon som provocerar oss" Det är snarare dessa som är psykopater. En person kan inte göra massa skit mot 5+ personer, ni fattar väl att det är mobbning? Visst är hon kanske provocerande i hennes sätt, men det är ju inte offensivt menat och eftersom att alla människor är olika ger det ingen rätt att trakassera henne... Jävla idioterna fattar inte att folk sympatiserar med henne, ut med gris-hanna | |
| Gautama | 2012-03-09 11:14 | |
![]() | www.tv4play.se/noje/...id =2169307 På riktigt, hur jävla barnslig får man vara egentligen? Hoppas han åker ut snarast. | |
| kiwiskal | 2012-03-09 16:31 | |
![]() | Jag mejlade tv4 för att jag var trött på deras mobbning och sa att jag inte tycker om att titta på sånt osv. Svaret: "Tack för ditt mail! Vi följer allt som händer i huset dygnet runt och ser till att alla regler och lagar följs. Anser vi att ett brott kan eller är på väg eller t o m begås så måste vi agera. Lagar och regler gäller självklart även i huset och ”Big Brother” och TV11 tar ansvar för sändningen. Vad som helst får inte visas i tv. Deltagarna kan när som helst välja att lämna huset." Vanliga taktiken där då.. den som inte trivs får gå? Dessutom vet alla att dom inte vill bli av med HW. Ingen omröstning på söndag, man kan bara hoppas och önska att dom verkligen GÖR något. Men det är väl bara önsketänkande som sagt. | |
| kiwiskal | 2012-03-09 16:31 | |
![]() | Dessutom ett jävla copy-paste svar jag fick. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-03-09 17:33 | |
![]() | Hon Hanna med tänderna är en äcklig kappvändare och mobbare, ut med henne tack. Hon känns som tjejen som i skolan gjorde allt för att få hänga med de tuffa killarna (som aldrig skulle se åt henne annat än som "polare"), och skrapar ihop små smulor av ömhet från dem. Har hon haft tur har hon fått mercy-hångla med någon av dem på fyllan, men egentligen tycker de alla att hon är rätt jobbig. Beteendet lever kvar i relation till Marcel. Nej, Hanna, du är inte charmig eller rolig - bara en odräglig, oformlig degklump som någon stuckit ner två sockerbitar i. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-03-09 17:38 | |
![]() | Hon har stått i täten och vräkt aggressioner över Hanna W, men så fort vinden vänder lite i gruppen så snappar hon upp det och försöker bonda istället. Falsk. | |
| Obstinat- | 2012-03-09 18:18 | |
![]() | Vad synd det är om Hanna R nu. Alla är sura på henne. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-03-09 18:19 | |
![]() | Då har hon fått smaka på sin egen medicin då? | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2012-03-09 18:21 | |
![]() | Vad skönt det måste vara för er som ser BB, att ohämmat snacka så mycket skit som möjligt om deltagarna, det måste ju lätta på ilskatrycket :) | |
| Obstinat- | 2012-03-09 18:22 | |
![]() | :) Jag tänkte bara att Deli skulle kommentera mig så fort hon såg inlägget. Då hade jag tänkt jämföra med hur alla behandlar Hannah W. Det är befogat, liksom. (Jag tycker alltså inte synd om Hanna R.) | |
| Obstinat- | 2012-03-09 18:22 | |
![]() | Pottränad: Och du kan klaga på oss. Win/win. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-03-09 18:24 | |
![]() | Nämen där är du ju, Pottränad! Jag undrade just när du skulle dyka upp efter att inte ha svarat på mitt klockrena inlägg. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-03-09 18:25 | |
![]() | Nä, jag anade det. :) | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2012-03-09 18:27 | |
![]() | Jag måste ha missat ditt klockrena tillägg, Sylvia. Å andra sidan har du skrivt drygt 25000 klockrena inlägg så det är inte lätt att hålla koll på alla. | |