Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 249 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-08-17 15:01 | |
![]() | SATC serien är ju helt underbar. Förutom att jag stör mig så mycket på Carrie (enormt krävande) men det hör liksom till för att hon ska bli levande. SPOILERVARNING för de som inte sett SATC 2 :P : I SATC 2 är Carrie så jäävla krävande och jag blir förvånad över att Mr Big inte stövlar ur förhållandet direkt. Filmen är sjukt förutsägbar och känns som en resebyråannons för Abu dhabi och "de är också människor" kärleksförklaring från USA. Ändå vägrar Samantha ta på sig kläderna bland niqabkvinnorna och får dampryck och hyttar med långa rader av kondompaket på marknaden när hennes väska går sönder och innehållet faller ur till männens förvåning. Kan fortsätta men känner hur irriterad jag blir haha. Det enda bra med filmen är Mr Big och Aidan som är lika snygga som vanligt höhö. | |
| moez | 2010-08-17 15:15 | |
![]() | Haha Pledge This med Paris Hilton som huvudskådis! säger ju sig självt visserligen... | |
| peter | 2010-08-17 15:23 | |
![]() | "Tre Solar" är den sämsta film jag sett...och....den jag själv fanns med i..."Hjärta av sten"..ett praktfiasko! | |
| fou | 2010-08-17 15:35 | |
![]() | Godzilla vs Mothra | |
| Lill-IT | 2010-08-17 15:41 | |
![]() | snakes on a plane var urkass | |
| bj-olle | 2010-08-17 15:50 | |
![]() | jag tror att brazilian star wars kan ta hem priset. plan 9 from outer space är ju hur lätt som helst att slå i dåliget. ta bara zombie vs ninja, tex. det är ju knappt att det kvalifierar sig som film! | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2010-08-17 16:59 | |
![]() | Källargubben: Ska försöka förklara. Jag som de allra flesta ÄLSKAR SATC-serien & första filmen gillade jag skarpt. Andra filmen är tyvärr alldeles för mycket. Av ALLT. Filmskapare har tagit i så man vill kräkas. Allt från gay-bröllopet i början, med manskör som sjunger showtunes, Liza Minelli som vigselförättare & några stackars svanar som tvingas stå ut med att simma omkring inomhus i en lite å till den överdådiga Abu Dhabi-resan, som verkligen är ett hån mot fattigdomen i mellanöstern. Hela filmen är så otroligt ytlig, övertydlig & hjärndöd så man storknar. Carrie är ( frånsett att hon ser ut att vara i 60-årsåldern, men klär sig som en 20-åring), fortfarande en kärlekstörstande liten flicka med självkänslan nere i botten, som inte vet hur hon ska få sin ytliga bekräftelse. Vad ger det för signaler till tonårstjejer? Nä, filmen är verkligen helt TVÄRT EMOT det budskap serien vill ge. Hade jag varit Candece Bushnell, hade jag ALDRIG gått med på att låta mej & mina karaktärer skändas & förödmjukas på detta sätt. Filmen är verkligen ett hån mot alla världens seriösa filmskapare. Duger det som recension? Jag kan utveckla mer, säg bara till. | |
| vigren | 2010-08-17 16:59 | |
![]() | Åsa-Nisse slår väl allt i fråga om skit... ;) | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2010-08-17 17:05 | |
![]() | Hjälp, vad arg jag blev av att skriva den där recensionen! Jobbigt när inga nu existerande ord är starka nog. | |
| mjangsan | 2010-08-17 17:07 | |
![]() | Alla filmer med steven segal är värdelöst dåliga. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-08-17 17:13 | |
![]() | Scarpetta, Åh herregud det svartnade för ögonen när Liza Minelli dansade till "Single Ladies" av Beyonce... Fattade ingenting. Absolut ingenting. Sen blev det svart och jag vaknade upp någon gång när Charlotte fick ett housewife-utbrott i matförrådet(?). | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-08-17 17:14 | |
![]() | Scarpetta: Tack, det räcker bra :) Jobbigt att du blev ilsk, själv kan jag tycka att det känns skönt att får "skriva av sig lite" | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2010-08-17 17:25 | |
![]() | Ja, det tycker jag med. Tack för att du frågade ;) | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2010-08-17 17:29 | |
![]() | Delicius: Håller med! När filmen var slut blinkade jag ett par gånger & frågade mej själv vad det var som hände. Snacka om att förvirra sin publik & dölja en ultratunn plot med färg & rörelse. Ett hån som sagt. | |
| Dino78 | 2010-08-17 17:44 | |
![]() | The Sin Eater tyckte jag var urkass. HULK var med helt värdelös...satt och gäspade mig igenomhela filmen, och när Nick Nolte kommer och spelar över var pinan total. Tvåan med Norton var däremot helt ok. Finns jättemånga dåliga filmer men kommer inte på fler just nu. | |
| Savi | 2010-08-17 21:29 | |
![]() | Jag tror den hette "Bronson",den var för jäkla sketen! Och på tal om Sökarna 2 så behöver den INTE vara bra,man kollar bara in Liam Norberg ändå *Brännhet* | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2010-08-18 11:23 | |
![]() | Turkish Star Wars är inte så bra den heller... | |
| elsa89 - Ej medlem längre | 2010-08-18 11:36 | |
![]() | Av någon anledning låter den tveksam, Challe. | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2010-08-18 11:39 | |
![]() | så här bra är den www.youtube.com/watc...uf QD5Y31ZA | |
| agnesiaa | 2010-08-18 11:40 | |
![]() | Jag vet inte om dessa kommit på tal, men i vilket fall som helst är ju alla filmer med Paris Hilton några av de sämsta genom tiderna. T.ex. "The hottie and the nottie" Titeln säger ju allt. -.- Några andra bottennapp är väl typ "Shaft", "The good girl" och "Dirty dancing". | |