Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 61 |
Mobilspel
| Pågående | 19 697 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| cherry79 | 2010-01-18 02:04 | |
![]() | mrperfect; Åh hur ska du räkna ut det??? | |
| Comeon - Ej medlem längre | 2010-01-18 06:31 | |
![]() | Jag kan inte sova, kattskrälle. | |
| Comeon - Ej medlem längre | 2010-01-18 07:49 | |
![]() | Nu är det dags att sätta på en kopp kaffe och släppa ut kattskrället så han får rasta av sig. | |
| speedwagon - Ej medlem längre | 2010-03-20 20:51 | |
![]() | Att jag hittat en låt som jag letat efter länge. | |
| Hirosha | 2010-03-20 21:12 | |
![]() | Det skiter sig när jag spelar för att jag är full. | |
| Lindalainen | 2010-03-20 21:24 | |
![]() | idag är jag 22 år, 2 månader och 2 dagar gammal. | |
| ewokerna74 - Ej medlem längre | 2010-03-20 21:30 | |
![]() | Att jag är kär och galen | |
| Engelein | 2010-03-20 21:51 | |
![]() | Min dotter åt 4 mål med ersättning idag ur flaska! First time! Somnade själv i bra tid gjorde hon med ;P | |
| Bitte - Administratör | 2010-03-20 21:51 | |
![]() | Härligt | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-03-20 22:03 | |
![]() | Folk i Storbrittanien som läser tidningen The Sun kallas för; solcredutists. | |
| caughtbock | 2010-03-20 22:17 | |
![]() | Jag dricker ekologiskt vin. | |
| Litenfot | 2010-03-20 22:52 | |
![]() | Jag är såååå godis-sugen :P | |
| wplmr - Ej medlem längre | 2010-03-20 23:16 | |
![]() | jag ska klaga på skolan för de får BECEL smörgåsmargarinet från helvetet det gör mig så upprörd BARN ska ha BREGOTT faktum är att ALLA ska ha bregott | |
| wplmr - Ej medlem längre | 2010-03-20 23:16 | |
![]() | Becel - farligare än du tror? Använder du Becel's margarin trots att du inte har problem med ditt kolestrol? Då kanske du ska ta dig en funderare om du inte borde sluta. Överallt, i tidningar, internet, på teve, kan du lära dig att sänka ditt kolestrol. Men har du inte varit till en läkare och fått ditt kolestrolvärde konstaterat för högt konstaterat, bör du inte heller försöka sänka det. Citat: Det är beklämmande att man försöker skrämma konsumenterna med kolesterol och eventuellt samband med hjärtkärlsjukdomar och att påstå att 55 procent av oss alla har för höga värden. Se www.becel.se/index3.asp Det är inte i första hand Becel vi ska köpa utan äta mera fet fisk som lax, sill och makrill för att få den nyttiga marina Omega-3 fettsyran och även lägga om livsstil, säger Bengt Ingerstam, ordförande i Sveriges Konsumenter i Samverkan, Sveriges enda helt fristående och obundna konsumentorganisation. Studierna är både nya och gamla. Redan 2005 började man misstänka att Becel inte var så bra som man trott. Men det var inte förrän i juni i år som en större rapport i bland annat tyska läkartidningar gick ut med fakta. Varför är då Becel farligt? En av orsakerna är att våra tarmar innehåller ämnen som transporterar kolestrolet osv ut i kroppen. Vad sterolet, som finns i becel gör, är att det blockerar dessa transporter. Bara det att det kan blockera SÅ bra att du inte får upp de fetter du behöver, och även vitaminer. Boken: Fett och kolestrol är Hälsosamt! - Om gamla och nya kolestrolmyterav Uffe Ravnskov tar upp ämnen som: # att kolesterol inte är ett dödligt gift, utan en molekyl som är helt oumbärlig för att våra celler ska kunna fungera normalt. # att högt kolesterol skyddar dig mot infektionssjukdomar. # att din lever producerar tre till fyra gånger mer kolesterol än vad du äter. # att denna produktion ökar när du äter för lite kolesterol och minskar när du äter mycket. Det som dock är så läskigt med Becel är att de i många fall sponsrar dietistutbildningar, vilket gör att många dietister råder oss att använda Becel. Vill du läsa mer om Becel? Konsumentsamverkan Diskussion på Kolhydrater.ifokus Kolhydratiker.se (pdf-fil) Gunnar Lindgren (pdf-fil) Mer av Gunnar Lindgren (pdf-fil) | |
| Moem89 | 2010-03-21 00:51 | |
![]() | Min sambos 3-årige son kräktes på mattan efter kalaset idag | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-03-21 00:56 | |
![]() | Vem torkade up? | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-03-21 01:01 | |
![]() | Jag har halsbränna! Men det är värt det efter en underbar dag med god mat och dricka. | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-03-21 01:05 | |
![]() | Nexium är svaret på Brokenstrings problem. I morgon så är det "ring of fire" och då finns det andra lösningar. | |
| bj-olle | 2010-03-21 10:08 | |
![]() | caféet tvärsöver gatan här gör världens bästa äggröra med parmesan | |
| Cybertron | 2010-03-21 12:32 | |
![]() | jag har lyckats döda min palm. Har aldrig lyckats lista ut om palmer ska ha mycket eller lite vatten. | |