Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 12 |
Inloggade | 38 |
Mobilspel
Pågående | 20 385 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-04 11:30 | |
![]() | En bidragande orsak till valet av tidpunkt var att jag tyckte att det var en löjlig stämning här, men det verkar lite väl dramatiskt att avsluta BARA för det? Då hade jag väl inte heller startat ett nytt? | |
bobo flux | 2012-02-04 11:35 | |
![]() | Brrrrrutal kyla. Och jag kan inte tillaga varm O'boy på grund av mjölkbrist. | |
apbur | 2012-02-04 11:37 | |
![]() | Du får avsluta konton av vilken anledning du vill. Jag påpekade bara att förklaringarna ser ganska olika ut innan och efter. Nu verkar du inte riktigt vilja kännas vid din förklaring att du tröttnade på forumet för att en liten klick regerade här. Ett påstående jag tycker man får utveckla om man menar allvar. Annars är det väl bara att glömma om du ångrar sig. | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-04 11:38 | |
![]() | Det vet jag, apbur. Men vad i följande mening är att inte kännas vid det? 'En bidragande orsak till valet av tidpunkt var att jag tyckte att det var en löjlig stämning här, men det verkar lite väl dramatiskt att avsluta BARA för det?' | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-04 11:41 | |
![]() | Och du vet likaväl som jag att jag inte får utveckla det hursomhelst här på forumet; men ja, jag störde mig rejält på hur det gick till i en av trådarna igår. Däremot tycker jag att det verkar infamt att avsluta kontot av bara den orsaken, så känslig är jag inte. | |
apbur | 2012-02-04 11:42 | |
![]() | Om "löjlig stämning" betyder samma sak som anklagelsen att forumet inte går att vistas i för att en liten klick regerar får du gärna förklara dig. | |
-Delika-tess | 2012-02-04 11:43 | |
![]() | Retar mig på att det börjar bli löjlig stämning i många av trådarna.... | |
Bitte - Administratör | 2012-02-04 11:44 | |
![]() | Retar mig på kylan ute, kylan inne då pannan stannat under natten , eller varför inte bara rent allmänt på känslan av kyla Bitte | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-04 11:45 | |
![]() | Det var en klick som 'tog över' rumptråden igår, och anklagade andra för att ljuga, för att hitta på saker för att göra sig själva mer attraktiva, och raljerade över upplevelser och erfarenheter som de inte vet något om. DET är inte god ton i ett forum, även om jag likaväl som någon annan uppskattar en bra diskussion och inte har något emot att den blir hätsk eller intensiv. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-04 11:47 | |
![]() | retar mig på -17 | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-04 11:52 | |
![]() | Håller med jonisk. Trött på att det behövs ryggdunkande av vissa hela tiden, särskilt om det är flera som tycker något annat utan att ryggdunka utan mest känna igen sig. Kan man inte säga vad man tycker utan att säga att andra är offer? | |
apbur | 2012-02-04 11:56 | |
![]() | jonisk, jag hoppas du förstår att din tolkning är väldigt färgad av var du själv står i frågan. Dessutom har du nog även vantolkat det där med att det var en hel klick som påstod att det hittades på saker i tråden. Ryggdunkande sker för övrigt i samma, om inte större utsträckning, från den andra sidan så ni kan alla ta av er offerkoftan nu. | |
grönöga - Ej medlem längre | 2012-02-04 12:00 | |
![]() | Alla tolkningar är färgade utefter var man själv befinner sig i åsikt, inte något som endast gäller vissa. Det gäller oss alla, inget konstigt eller nytt med det. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-04 12:02 | |
![]() | Jag brukar inte skriva "Som vanligt äger X tråden" eller ropa efter stöd när det blir ensamt. Alternativt "smygmobbas". | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-04 12:02 | |
![]() | Precis. Jag diskuterar gärna, jag accepterar att man kan ha radikalt olika åsikter, och att man inte alls är överens. Men att raljera, anklaga och försöka göra bort någon, att trycka ner, det är inte ok någonstans tycker jag. Jag respekterar den jag diskuterar med även om jag inte skulle hålla med, och det ska väldigt mycket till för att jag ska tappa den respekten och börja bete mig barnsligt och anklagande. | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-04 12:04 | |
![]() | Det är svårt att ställa sig helt utanför sina egna värderingar, så ja, det förstår jag. Och jag verkar inte vara ensam i hur jag tycker i frågan, men egentligen spelar det ingen roll. Jag har redogjort för hur jag menade, vi är inte överens. Fine. Det gör mig ingenting. | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-04 12:05 | |
![]() | Jag har ingen offerkofta på mig, och jag skulle uppskatta om alla kunde sluta kasta den omkring sig. Det börjar bli ganska ovärdigt. | |
apbur | 2012-02-04 12:07 | |
![]() | Jag är ingen mobbare och jag skulle uppskatta om hela drevet här, den regerande klicken, kunde sluta slänga dessa anklagelser omkring sig. | |
Dyslekso | 2012-02-04 12:07 | |
![]() | May I offer you a kofta? For the cold? | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-04 12:09 | |
![]() | Jag trodde apbur, Sylvia och rec var den regerande klicken :) Som får dela ut koftor. | |