Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 173 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| GunSmoke85 | 2013-06-19 21:57 | |
![]() | är det här man tar upp i-lands-problem? i så fall kan jag ta upp att det kanske ska bli kass väder på midsommar, det retar jag mig lite på :) | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-06-19 22:01 | |
![]() | ja, småsaker=i-landsproblem. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-06-19 22:08 | |
![]() | jag kollar aldrig hur många eller få spel någon spelat,för mig är det ointresant,Det är många som plockar ur diskmaskinen men aldrig någon som sett kniven,inte lånarna knappast den ligger i något skåp men börjar jag leta blir det kaos,bättre då att köpa en ny matberedare fan vad det retar mig att saker försvinner mixerstavsmojen var borta i 5 månader sen bara ligger den där en dag,då retar det mig mer en någonsin,kläder försvinner sen plopp så ligger det plagget bara någonstans uppväxt genom golvet,hatar att leta | |
| glykemi - Ej medlem längre | 2013-06-19 23:02 | |
![]() | efter fem dagars panikspelande från att jag kommer hem till att jag stapplar i säng känner jag mig risig, påtänd och ur balans. | |
| bobo flux | 2013-06-19 23:06 | |
![]() | Jag har sockerxhock. | |
| Bim1964 | 2013-06-20 12:19 | |
![]() | dugren har man hängt här ett tag och deltagit i forumet, har man vart med om en hel det. Visst en del har ruggigt många inlägg. Men så dyker det upp någon "ny" och kanske startar en tråd låt oss säga en tråd om "livet i rymden".( Personen i fråga behöver ju inte vara ny i den bemärkelsen) Där den "nya" kanske kommer med helt otroliga påståenden. Klart att det blir argument för och emot. Ordet Troll förekommer i fler forum och inte bara här. Deras syfte är ju att skapa meningslösa diskussioner . Och ibland även provocera fram svar. Trollen har ofta ett flertal diskussioner i gång samtidigt .Där skapar de ilska och skadar den goda stämningen bland övriga användare i forumet. Eftersom dom som hugger på de krokar trollen lägger ut. Om trollen inte ignoreras eller blockeras kan de lyckas ta död på diskussioner. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-06-20 13:23 | |
![]() | Bra när man får en allergichock av att gå in på apoteket. | |
| drifting - Ej medlem längre | 2013-06-20 13:26 | |
![]() | Alla blir som tokiga över en helgdag.. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-06-20 13:37 | |
![]() | Jupp, kö in på systemet. Känns helt ok att fira i soffan i år. | |
| drifting - Ej medlem längre | 2013-06-20 13:59 | |
![]() | Soffan Cocacola Smågodis Ja det låter som en bra idé | |
| Bim1964 | 2013-06-20 14:10 | |
![]() | Tvättat en jättetvätt. Först åt min svärmor och sedan vår tvätt. Passade på att riva ur allas sängkläder. Nu skall det städas och tvätten ska läggas in. Lika bra att göra det med en gång fast jag nästan förgås av värmen. Är en sådan där fuktig kvav värme. Men vad gör det när man kan ta en dusch när man är klar. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-06-20 14:18 | |
![]() | drifting>> yes, precis så. Minus colan plus ramlösa. Och film. | |
| drifting - Ej medlem längre | 2013-06-20 14:20 | |
![]() | :0) | |
| bobo flux | 2013-06-20 14:48 | |
![]() | Falköpings moderater med Christina Jorméus i spetsen. Hon borde sättas i en genomskinlig glasbur där folk kan se henne och hon kan lägga hur många idiotiska och nedvärderande motioner som helst. "Det goda livet" måste gälla även henne. | |
| glykemi - Ej medlem längre | 2013-06-20 16:08 | |
![]() | jag tycker att hon har ett bra och pragmatiskt förslag. | |
| glykemi - Ej medlem längre | 2013-06-20 16:09 | |
![]() | retar mig på att jag loggat in för panikspel trots att jag knappt kommit innanför dörren och har tusen andra brådskande och viktiga saker för mig. | |
| bobo flux | 2013-06-20 16:15 | |
![]() | Jag tycker man ska sätta skattesmitare i buren istället. Och jag sitter och spelar när jag borde förbereda mig för kvällens göromål. | |
| glykemi - Ej medlem längre | 2013-06-20 16:21 | |
![]() | några av missbrukarna har uttalat sig positiv. alternativet är att bli avvisade från torget. ett humant förslag. | |
| bobo flux | 2013-06-20 16:24 | |
![]() | Jag tycker att man nog borde kunna komma upp med en bättre lösning än att låta folk sitta som djur i bur och spela kort och knarka till allmän beskådan. | |
| glykemi - Ej medlem längre | 2013-06-20 16:27 | |
![]() | ja var så god. det är säkert välkommet. kom bara inte med missbruksavvänjning som enda alternativ. tittar man på realistiskt på det så har våra allmänna platser hög tröskel, här anvisar man till en plats med lägre tröskel för dem som befinner sig i missbruk i stället för att blankt avvisa dem. | |