Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 629 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-18 00:07 | |
![]() | niala: Tack. Du verkar ha huvvet på skaft... :D | |
| niala - Ej medlem längre | 2008-07-18 00:07 | |
![]() | elpatron: svar: ja | |
| Taka | 2008-07-18 01:11 | |
![]() | trashone: normen brukar ju annars vara, äldre man - yngre kvinna. Då brukar alla vara glada och nöjda. Tragiskt. | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-18 01:14 | |
![]() | tragiskt??????? QUE?? vad e de för tragisk med det? vackert tycker jag.. | |
| Taka | 2008-07-18 01:18 | |
![]() | elpatron: det tragiska ligger inte i att det är eller kan vara så, utan att folk generellt är för fega för att bryta mönstret och att icke-normen anses dåligt, fult och inte rätt. | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-18 01:19 | |
![]() | man bryter väl inte ett mönster bara för att det ska brytas... man är väl tillsammans eller knullar med den man vill... oavsett ålder så länge båda vill.. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-18 01:25 | |
![]() | :) | |
| mammamu - Ej medlem längre | 2008-07-18 01:34 | |
![]() | Snärtiga trettioåringar är det inget fel på, jag skulle inte alls kunna tänka mig en äldre karl än mig:( Men man blir ju äldre så man kanske fär höja ribban till 35;D Till slut tar man väl vad man får tag i antar jag;D | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-18 01:36 | |
![]() | Stå och ropa.. Hallååå jag har fikabröd oxå, ta mig! | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-18 01:43 | |
![]() | kom här lilla flicka så ska fabbon visa sin självlysande klocka i garderoben... :P | |
| Taka | 2008-07-18 01:50 | |
![]() | Hehe, fikabröd, vad gott :P | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-18 01:52 | |
![]() | :D:D:D | |
| Ceckes | 2008-07-18 02:13 | |
![]() | Har varit singel några veckor o det är SÅ najs! Nu får jag göra som jag vill o slippa visa hänsyn, slippa fråga om det är ok att jag sticker iväg 60 mil över helgen till nåra kompisar. Nu kan jag stanna så länge jag själv känner för det utan att jag behöver åka hem till nån som vill att jag ska komma hem. Räknade just idag ut att jag varit singel endast 3,5 år sen jag var 18 o nu är jag 35... Jag har stort behov att va singel, stort behov till tid för eftertanke, vill bara vara ego o göra som jag känner för utan press o stress att man ska träffas hit o dit o att det är så viktigt att ses varje helg o ringa varje dag. Jag har verkligen inget behov av det. Tvärtom! Nu ska jag resa! Förverkliga mig själv o jobba järnet o tjäna pengar o bara vara. Wow vad härligt! Är inte rädd för att bli ensam ett enda dugg, o det vet jag att jag ändå inte blir. Kommer inte känna mig ensam ens på söndagarna eller fredagskvällar. Har stort kontaktnät av kompisar både tjejer o killar och jag behöver dessutom tid till mig själv. Kliver in i mitt livs epok nu! Freedom! | |