Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 9 |
Mobilspel
| Pågående | 19 109 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sigvard1 | 2008-11-12 17:53 | |
![]() | När man seriöst tycker det vore praktiskt att köpa en sån där foliebit man sätter på bilrutan för att slippa skrapa is. | |
| egoflickan | 2008-11-12 17:54 | |
![]() | Man minns att man en gång i tiden kunde klara sig utan mobiltelefoner & att man var klarade av att ha allas telnr i huvudet :D | |
| hemliga anna | 2008-11-12 17:56 | |
![]() | man är vuxen när man vågar vara barnslig och gammal när man inte orkar vara barnslig längre | |
| hemliga anna | 2008-11-12 17:57 | |
![]() | det är sant, fantastiskt, jag kunde alla nr jag behövde kunna då. och telefonkatalogerna ha ha ´ fatta hur stor lagringsförmåga i hjärnan vi kan använda till annat nu | |
| everthorns | 2008-11-12 18:08 | |
![]() | Du vet att du börjar bli gammal när... ...du inser vad omogen du var när du var 19. ...du inser att volymknappen även går att vrida åt andra hållet. ...du inser att du inte längre kan ha en häst boende på balkongen, inte ens en ponny, och inte ens en liten ponny. | |
| livet_leker | 2008-11-12 18:15 | |
![]() | Du vet att du börjar bli gammal när... ...reklam från begravningsentrepenören dyker ner i lådan ...du blir bjuden på dina barnbarns 50-årskalas | |
| Maradona1986 | 2008-11-12 19:00 | |
![]() | När du läser om fotbollsspelare i din ålder och de kallas 'veteran' eller 'lagets pappa', i stället för 'ung och lovande' | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-11-12 19:24 | |
![]() | När man kommer ihåg hur man fick lämna in sitt travspel på posten. | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-11-12 19:28 | |
![]() | He he, mm, det var helcrazy! :-D | |
| skrattblomma - Ej medlem längre | 2008-11-12 19:33 | |
![]() | Flera av Betapet- kontoägare är väldigt unga, en del bara barn. Öppnar man ett konto här för att "verka vuxen", eller? Det är så subjektivt det där med "att känna sig gammal". När jag var väldigt ung, kände jag mig jämt "äldre" medan jag nu, när jag är väldigt gammal, äntligen törs vara barnslig ibland. Gammal eller ung, vad gör det. Viktigast är att man är á jour! Ålder är bara några siffror. | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-11-12 20:03 | |
![]() | skrattblomma 2008-11-12 19:33: "Flera av Betapet- kontoägare är väldigt unga, en del bara barn. Öppnar man ett konto här för att "verka vuxen", eller?" Knappast. Man öppnar nog ett konto för att man vill spela scrabble. | |
| gnill | 2008-11-12 20:21 | |
![]() | när det var lääänge sen de frågade om leg på systemet och en taxichaufför nyss frågat om du har färtjänst (!) | |
| gnill | 2008-11-12 20:24 | |
![]() | du vet att: - du BÖRJAR BLI gammal när doktorn/tandläkaren etc är yngre än du själv - du ÄR gammal när du tycker att doktorn/tandläkaren/etc inte ser ut att ha gått ut gymnaiet än. | |
| gnill | 2008-11-12 20:26 | |
![]() | När du upplevt MOVIEBOXEN, den där tunga grejen man hyrde och kånkade hem för att kunna se hyrfilm... | |
| Loppan65 | 2008-11-12 20:29 | |
![]() | ...när det känns som Du har träningsvärk fast Du inte har tränat utan bara stigit ur sängen. | |
| Okej - Ej medlem längre | 2008-11-13 15:47 | |
![]() | Som liten brukade jag gå till telefonkiosker för att leta efter tappade mynt och när jag var lite äldre tiggde jag och en kompis pengar av främlingar, genom att säga: Ursäkta, jag skulle behöva ringa, men har bara en krona... På så sätt brukade vi få ihop till en pizza att dela på. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-11-13 16:43 | |
![]() | När någon viskar till dig "I'm a certified muff diver" och du funderar i flera sekunder på vilken ny slags sport det kan vara... innan det slår dig :S | |
| egoflickan | 2008-11-13 17:31 | |
![]() | Trashone: *asgarv* | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2008-11-13 17:42 | |
![]() | gnill Är det sant..frågade taxichauffören om du behövde färdtjänst på riktigt? :) stackare! Jag tror i och för sig du skojade... En på mitt jobb sa "va jag trodde du var 25!" igår. så jag börjar alltså inte bli gammal...som ni då. Jag är tydligen ung och bra! ..när man blir glad för det, att nån säger så är man patetisk och man är gammal, men otroligt dum och nedvärderande mot sig själv. Man är gammal och klok när man lär sig att inte bli glad för det, när man lär sig att ens halvtjocka syrra som inte färgar sina grå hår och har levt 20 år med sin man, numera gift, är gammal i benämningen klok, bra, sund. När ens mormor och morfar levt mer än 60 år ihop. Det är gammalt och bra. Det är äkta wow och bäst | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-11-13 17:44 | |
![]() | När man är gammal tycker man att det var bättre för. Att ungdomar nu för tiden är råa. Att potatisen är smaklös och det är tråkigt med samlag | |