Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 58 |
Mobilspel
| Pågående | 19 104 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pekkis | 2011-05-18 14:37 | |
![]() | Har ni skaffat en barntråd? :) Har inte vart här sedan jag skaffade ett barn, för tre månader sedan <3 Respekt. | |
| Maja G | 2011-05-18 15:34 | |
![]() | Vad gör man åt ett tjurigt barn.......(23 år)? | |
| gills | 2011-05-18 16:05 | |
![]() | megaherz: jag skaffade, eller vad man nu säger, barn sent. Jag skulle då aldrig råda mina barn att vänta så länge. Självfallet så måste man först hitta rätt partner. Och det var det som sinkade mig...Så vänta inte för länge. Har dessutom allt för många vänner och på jobbet som bara ska göra något projekt färdigt (som tar lång tid alltså) och sedan måste få hjälp med tillverkningen av barnen... | |
| gills | 2011-05-18 16:06 | |
![]() | Måste man ha en tjurig 23-åring? Bävar inför den dagen då kidsen börjar bli tjuriga och inte hälsa (som grannbarnen som är i tonåren) Usch. Men det går ju över - hoppas jag! | |
| Maja G | 2011-05-18 16:30 | |
![]() | Nä, helst vill man inte ha en tjurig unge, men han föddes tydligen sådan...Han är så go o snäll annars,men vid minsta lilla felgrej så blir han tjurig:( Nu är han tjurig på sin pappa som är sängliggande pga diskbråck. Eftersom de jobbar på samma ställe så får inte sonen ledigt imorgon pga detta ( han har en viktig fotbollsmatch) o då tjurar han ihop totalt | |
| malman | 2011-05-19 22:45 | |
![]() | nu har ronja fått sin hjälm i skumgummi hon är jätte söt i den, tyvärr så måste hon ha den då hon inte har någon koll alls på vart hon kryper, hon drar huvudet i allt från bord till väggar, men hon lär sig snart. sen undrar jag när man kan ha barn med på cykeln, i en sådan där barnsadel som man sätter på pakethållaren. tänkte hon skulle kuna vara med på cykelturerna | |
| malman | 2011-05-20 19:24 | |
![]() | finns det ingen som vet när man kan ha med sig barn på cykeln, (ålder) om man har en barnsadel på pakethållaren | |
| frukantarell | 2011-05-20 19:31 | |
![]() | Vet inte om det finns någon ålder malman. Du kanske får lita på ditt omdömme. Hon måste ju sitta säkert. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-05-20 19:39 | |
![]() | Min lille kille har då varit sjuk för första gången på riktigt (maginflunsa) och vi fick åka in till vårdcentarlen för han fick så hög feber och kunde inte behålla något. Jag blir alltid en märklig mix av Florence Nightengale och Lille Skutt när barnen blir sjuka. Nu sover han gott och vi verkar har kommit över det värsta eftersom han får behålla det lilla han har fått i sig nu. Blir ännu en natt med ena ögat öppet. | |
| malman | 2011-05-20 19:44 | |
![]() | åå det är ju så jobbigt når de små är sjuka, speciellt magsjuka. hoppas det går över snart | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-05-20 20:53 | |
![]() | min onge bet mig | |
| Labyrint | 2011-05-26 10:28 | |
![]() | Här har det snurrats från rygg till mage ganska länge (någon månad), men åt andra hållet är så svårt då armen fastnar under. Imorse löste hon det problemet genom att aldrig ta loss armen i första vändingen, ta full fart och snurra ett helt varv. Plötsligt tar man henne inte där man lagt henne längre =) | |
| Megaherz | 2011-05-26 16:12 | |
![]() | Finns "springcyklar" i Sverige? www.sport-tiedje.se/...ll ifee.jpg Fanns minsann inte när jag var liten | |
| malman | 2011-05-30 23:41 | |
![]() | i dag sa ronja titta det är hennes första ord, jag är så stolt | |
| smulgubbe | 2011-05-31 19:10 | |
![]() | Megaherz. Tror att det finns att köpa såna i Sverige. Min dotters granne har en sån till sin flicka. Min dotter tyckte det verka bra för balansen så hon tänkte köpa en sån istället för en cykel med stödhjul. Vet bara inte var de finns att köpa. | |
| Drutten_N | 2011-06-04 19:27 | |
![]() | Ja det finns springcyklar i Sverige, såg en senast idag. En liten parvel sparkade sig fram på den, och när han fick fart på cykeln så lyfte han upp fötterna och rullade till farten tog slut. Jättebra för balansen. Bättre än stödhjul på cykel, tror jag. | |
| slånbär | 2011-06-04 20:22 | |
![]() | Mitt äldsta barn barn är inget barn längre. Han tog studenten i Onsdags med fin fina betyg från energilinjen och står nu och väljer mellan två väletablerade rörfirmor som vill anställa honom som lärling. Jag är sjukt stolt över honom och så himla glad att han slipper gå ut i arbetslöshet som så många (nästan alla) av hans kompisar kommer göra. Har man en himla tur så lyckas man på något sätt uppfostra sina barn till unga fina vuxna människor. Nu har jag bara 17 åringen kvar att färdigställa :-) Han är också inne på rätt spår. | |
| slånbär | 2011-06-04 20:23 | |
![]() | Ja -nu skulle det ju inte stå barn barn utan bara barn självklart.....fan att jag aldrig kan korrläsa mina inlägg innan jag trycker på posta!!! | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-06-04 20:24 | |
![]() | Här finns det att hitta- www.cykelguiden.nu/p...pr ingcykel | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-06-05 00:04 | |
![]() | här sover alla barn,dom har varit vaken länge,jag var ute och fixade och grejade,och det är ingen skola som tur är, dom kommer att sova halva förmiddagen,dom tre största är vakna och en har jag kört hem till sitt,det är kolmörkt ute,och jag måste ut med hunden,min dotter blir mer och mer fjortis för varje dag som går,att ha en 14 åring är inte helt problemfritt,alla andra åldrar går bra men tjejer som är 14 år är inte att leka med, nu skäller hunden och vill in,då slapp ja gå ut med henne,14 åringen är drygare en dom andra 7 tillsamans,men det var lika när stor tjejen var 14 och kommer nog att bli lika när lill tjejen blir 14,nu skulle jag kunna skriva att 14 åringar ger en gråa hår och det är aldeles sant,så fatta vad grymdryg dom kan vara,bara tanken på att jag ska gå igenom detta en gång till, kan få mig att emigrera och tappa bort passet,hon styr ställer testar domderar försöker spela ut oss mot varann,och kostar massor med pengar,och det är bara stackars hon som inte fått skolavslutnings kläder än,och det låter illa,men jag kan inte räkna alla affärer vi har varit in i,allt är fult,tycker hon,i morgon ska vi kasta bort en dag på att leta efter någonting som inte finns en klänning eller någonting ,hon kommer att hitta massor av kläder men inget som passar till skolavslutningen,förmodli gen har hon redan bestämt sig för vad hon ska ha,men "lurar"iväg mig bara för att | |