Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 551 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tess 08 | 2011-08-14 21:09 | |
![]() | Uisge- HAhaha!! Då ber jag er (samtliga) uppsöka optikern!! Och som jag skrivit tidigare så är i princip ALLT jag bakar enkelt (eftersom jag är för lat för att baka svåra saker)... och inte springer jag 18 mil, 7km är hittills det längsta.. Och mitt hem ser ut som en byggarbetsplats. En överliggare som ska spacklas och målar, en stolpe som är skitful och behöver fixas till, lister som inte hamnat på plats ens efter ett års renoverande (de sista sakerna är svårast) med mera med mera... och det är alltså det jag INTE gör... Och om ni fundera så fråga Kapis eller yoga, de var hem till mig och såg regeln i golvet där vi inte har någon matta eller så... och allt annat... | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2011-08-14 21:11 | |
![]() | Jag kan intyga att Tess är en alldeles vanlig människa utan några som helst turbotendenser. Kanske med en gnutta mer energi än oss vanliga dödliga, men ändå ;) Lady, att göra ingenting är en konst som jag behärskar till fulländning. Får du alldeles för tråkigt så kom över en sväng till storstan så kan jag hjälpa dig att fördriva en kväll :) | |
| Maja G | 2011-08-14 21:14 | |
![]() | Jag har gjort abslout ingenting i helgen.Nu tvättar jag,men det är allt.. På tal om annat, såg ni att jag hade betapetare här hemma nyss? ( i en annan tråd, inte att ni såg ända hem till mig) Min man blev lite impad faktiskt. Han tror vi är en liten skock ordnördar, och så har han några i sin boulekrets! Vi finns överallt :) | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2011-08-14 21:17 | |
![]() | Haha Gräddis, det låter som om vi är medlemmar i en sekt :) Hade du en trevlig tripp till ön i öster? | |
| Lill-IT | 2011-08-14 21:18 | |
![]() | Vi finns överallt:) Stölla, hade varit så trevligt:) Turbo-Tess<3 | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-14 21:18 | |
![]() | Yoga - Nu ska du inte försöka ta ner min mentala bild av Tess på jorden. Den flyger så himla bra just nu. Turbo-Tess blir liksom mindre glamorös om hon bara har lite mindre energi än oss vanliga döda. :) Jag lovar att höra av mig om jag får en kväll att slå ihjäl Yoga. Det låter som en väldigt trevlig idé. :) Ja, Lill, ät lunch med oss. :D | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-14 21:19 | |
![]() | Beta-sekten.... Vem är ledaren? | |
| Uisge - Ej medlem längre | 2011-08-14 21:19 | |
![]() | Bah! Hon serverade säkert fikat med viktmanschetter runt vristerna och MBT-skor för att klara av att leka filbunke några timmar. Glöm att jag ändrar uppfattning. | |
| Lillstölla | 2011-08-14 21:21 | |
![]() | Tess: Kan väl hojta till när du fått ditt schema :) | |
| Lill-IT | 2011-08-14 21:21 | |
![]() | Lady.. kär som en klockarekatt? Vad har jag missat? | |
| Tess 08 | 2011-08-14 21:23 | |
![]() | Solen- Jag lovar att Yoga hittar på en aning. Har faktiskt inte alls mer energi än någon annan... inte det minsta!! Betänk dock att jag varit ledig skitalänge och har alltså haft lite svårt att aktivera mig lite... Solen: Kex med ostsmak 200g smör/margarin 5dl vetemjöl 2krm salt 150g Västerbottenost riven 1msk olja Flingsalt och örter Nyp ihop mjöl, margarin och salt till en smulig deg. Häll i olja och ost och blanda till en deg. Rulla två rullar och lägg i kylen i ca 30 minuter Sätt ugnen på 200*, ta ut degen och skär skivor ca 3mm och lägg på plåt. Strö över flingsalt och örter. Grädda mitt i ugnen ca 10-15 minuter till de får fin färg. | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2011-08-14 21:23 | |
![]() | Däremot kan jag upplysa om att ett av de största och vackraste leenden jag nånsin sett finns på denna kvinna. (förlåt, förlåt, nu ska jag inte prata om enskilda medlemmar mer ) | |
| Lillstölla | 2011-08-14 21:24 | |
![]() | Nej förlåt, Lill ska det ju vara. Tess nya nick fastnade i huvudet så satt och tänkte TurboTess (eller TT;) ) när jag skrev mitt inlägg nyss. Ber om ursäkt för min röriga skalle! | |
| Tess 08 | 2011-08-14 21:24 | |
![]() | Vad gullig då är, Yoga :) Får väl slänga in en liten "Yoga är vacker på bild, men fan vackrare i verkligheten* som jag faktiskt inte vågade skriva förut.... | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2011-08-14 21:25 | |
![]() | Att vara kär är ett underbart tillstånd!Good for you Solen <3 | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-14 21:25 | |
![]() | Åh, inget speciellt Lill. :P Tack Tess! :D | |
| Maja G | 2011-08-14 21:26 | |
![]() | ni är så gulliga allihopa:) | |
| Tess 08 | 2011-08-14 21:27 | |
![]() | Vem var det du träffade, Maja? | |
| Lill-IT | 2011-08-14 21:27 | |
![]() | Inget speciellt va? .. Hmmm det tror jag på när jag vill. ;) | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-08-14 21:27 | |
![]() | Solen, jag har missat detta. Tjärlek alltså:) whooohaaa! | |