Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 18 961 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-27 19:43 | |
![]() | Porla? ja jag tror att littlestalin inte riktigt har vuxit ur barnkostymen;) Får lite den känslan;) | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-27 19:48 | |
![]() | littlestalin? eller vad säger du om mitt påstående till Porla ang. dig? Jag skrev till porla om detta just för att jag såg henne kommentera dig som att det var barnsligt gjort ;) Och jag kan faktiskt hålla med Porla om detta ;) Men de var inte illa menat för den skull;) utan jag kommenterade bara för skoj ;) För ibland så kan den som sa de han var de! Få smaka på samma kaka så att säga ;) | |
| Sote | 2013-12-27 19:50 | |
![]() | Känns som att du hetsar upp dig väldigt över vad folk skriver Diamond. Senaste dryga halvtimmen har du skrivit sex inlägg på raken utan att någon annan skrivit emellan. känns på nåt sätt som att du skriver ett inlägg, sedan går du och funderar ett tag till och skriver ett till, efter det retar du dig lite till på något någon skrev och så kommer det ännu ett inlägg. Sen kommer ett par till av bara farten. Blir liksom lite av en monolog över det hela, en något irriterad och lätt desperat sådan. Men det är bara som jag uppfattar det. Du har säkert ett par inlägg att skriva angående just detta också så varsågod bara. | |
| Sote | 2013-12-27 19:51 | |
![]() | Och under tiden jag skrev detta så hann du skriva ytterligare ett upprört inlägg. Lugna ner dig lite, det kan inte vara bra för blodtrycket att jaga upp sig sådär mycket över ett internetforum. | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-27 19:58 | |
![]() | Sote? jag ville bara vara noga med att svara de som kommenterat..och sedan glömde jag tillägga vissa saker jag skulle ha skrivit i samma ruta..Så därför vart det några på raken. Så de är lugnt..jag har inget att hetsa upp mig för..Vi tycker alla olika..så är de ju bara.. :) Så hoppas du är nöjd med mitt svar? :) | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-27 20:06 | |
![]() | Men gällande inlägg i denna tråd överhuvudtaget? Så tror jag nog alla vi som skrivit här har försökt vända ut och in så gott alla kunnat på olika sätt med våra åsikter! Och det känns nästan som att vi inte har så mkt. mer att säga, och att vi kan avsluta här! :) Vill iaf. tacka alla som lagt ner sin tid här för att säga sitt oavsett vad så att säga :) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-12-27 20:25 | |
![]() | vill bara påminna dig om att samhället är vi,gillar inte ditt sätt att framställa barn och tonåringar som dumma,dom är inte dumma iaf inte den stora massan av barn och tonåringar det är sällsynt med sådana tonåringar/barn du beskriver jag tror inte dom finns | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-27 21:11 | |
![]() | ttiittii: Jag har inte för avsikt att skriva om varje tidigare skriven mening jag skrivit i denna tråd! det känns bara så tjatigt och tråkigt när vissa inte kan se vad som tidigare skrivits! Men jag kan iaf. kommentera det du nu skrev ang. om att jag på nåt sätt skulle anse eller framställa barn/ungdomar som dumma? Hur du kan tolka det jag tidigare skrivit som nåt sådant förstår jag faktiskt inte? jag kan bara säga att jag varken haft för avsikt att framställa barn/ungdomar som dumma? Jag försöker ju istället opponera mig just mot saker som jag iaf. inte tycker känns rätt i mkt. som sänts och sänds i TV,Radio och media. Som då enligt min åsikt påverkar både barn/undomar negativ många ggr.! Och jag har också tidigare förklarat allt kring detta.och det känns bara överflödigt att än en ggn. dra samma ramsa igen.. Och ja..alla är vi samhället..presis just de har jag också nämnt vid ett flertal tillfällen i mina tidigare skrivna ord här på Beta.. och det innebär ju också att alla människor bör känna ett ansvar oavsett om de har egna barn/ungdomar eller inte! Hoppas du känner dig belåten med detta svar ttiittii? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-12-27 21:31 | |
![]() | förstår inte var ifrån du fått att barn och ungdomar tar efter Fylking | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-27 22:12 | |
![]() | ttiittii: jag kommer inte att kommentera något mer i denna tråd just för att att jag ser att frågor uppstår ggn. på ggn. från vissa som tydligen inte läst allt jag skrivit? I allt som jag innan skrivit hittar du ett svar! Men vill ändå till sisst svara på din kommentar! Jag menar att det är olämplig vulgär information som inte alls är nödvändig för barn/yngre att lyssna till,och som av nån händelse mkt. väl kan råka höra om könsnedlåtande ord i dess historier! Som iaf. jag personligen inte tycker är okej handlat av Gert.F på bästa sändningstid! Och om barn tar efter? Ja de skulle väl vara att de i sin tur berättar en liknande historia till sina jämlikar isf. och att de också blir varse om att i Radion säger de då så? Så då är de ju både legalt och okej! DE är min tanke och åsikt om detta Och iövrigt så har jag ju skrivit en hel del här i tråden. Så de är väl bara blicka tillbaka och fråga åter igen om du undrar över nåt så kan jag svara isf.! Och som jag tidigare nämnt så handlar detta inte om enbart G.F! Utan denna tråd var också tänkt som en förgrening och i det stora hela gällande olika mediaforum överhuvudtaget som du också har sett! Gert.F är enbart ett strå i en höstack av många andra inom mediabranchens då olika forum.. Men de vart som så lämpligt att spinna vidare gällande media i stort när då Gert.F plötsligt gjorde sig hörd med sin reklam,som då gjorde att jag fick en ide att ta upp ämnet inom media istort så att säga! Så därför startade jag denna tråd för att höra andras åsikter? och det har jag ju fått höra, även om det enbart vart samma och ett fåtal personer som kommenterat! Men som jag tidigare skrev så känner jag det som att det är slutdiskuterat. För de ploppar upp heelt andra kommentarer än de som handlar om trådens syfte? Så då tror jag all verkar ha sagt sin åsikt? Så jag sätter punkt här om du nu inte har nån fråga eller kommentar jag känner att jag behöver svara på? Svarar jag inte, så är det för att jag anser att jag skrivit svar på detta innan i mina tidigare skrivna åsikter! | |
| kryddeluntan | 2013-12-27 22:31 | |
![]() | Vi tycker olika och alla har rätt att säga sin åsikt, utan att bli häcklade och förlöjligade över det. X Diamondx Jag håller med dig i sakfrågan, men tyvärr får du konstiga påhopp om stavning och annat skit. Ha det gott, :-) | |
| meramera | 2013-12-28 00:47 | |
![]() | Kyrkor är ett samlingsforum för de lite svagare människorna i samhället. Frikyrkorna lockar de med aningens klarare intellekt. Jag vet med säkerhet hur det ligger till Meramera | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-12-28 01:00 | |
![]() | En otrolig moralpanik är vad denna tråd handlar om. Vad är en fräckis i radio? Ganska harmlöst om man ser sig om i världen. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-12-28 02:20 | |
![]() | Jag har inget emot xDiamondxs stavning, men jäklar så mycket lättare det är att hänga med i hennes text då den inte är översållad av frågetecken. Nu ser jag den röda tråden bättre. Och ja, det är en personlig åsikt. | |
| Vilja123 | 2013-12-28 03:52 | |
![]() | Oj, tråden kvar än... | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-12-28 09:29 | |
![]() | xDimondx då utgår jag från att det är dina egna tonåringar som tagit efter fylking så intill den milda grad att du startat tråden för det | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-28 11:04 | |
![]() | ttiittii: jag har vuxna barn..och de har inte behövt höra Gerts eller andras osmakliga vulgära utlägg när de vart mindre.. Och glad är jag för de. Utan de är bara de att jag som person vurmar för barn och yngre som nu växer upp! -Och tycker att alla vuxna har ett ansvar oavsett om man har egna barn eller inte! Och det är väl vuxna som rör ihop smeten av vad som både produceras och ska läggas ut i både TV,Radio och annan såkallad seriös media? Så inom såkallad seriös media rätt ut i etern el. skvallerblaskor? Så är de ju de vuxnas fulla ansvar vad de tycker är okej att stötta och lägga ut för beskådning! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-12-28 11:15 | |
![]() | vuxna har ett ansvar sen kan man överdriva det ansvaret in i absurdum man kan skydda barnen från jätte mycket saker,madrassera träden så dom inte kör in i dom i pulka backen vi kan anpassa allt till barnen,dom barn som blir överbeskyddade av sina föräldrar har det inte enkelt.jag tycker det är viktigt att visa barn hur värkligheten är,att andra människor är extremt fattiga att det är krig på olika ställen och framför allt att vi i väst värden har verktyg att förändra värden,att skygglappa barn för Fylking är en fjärt i rymden och meningslöst,barn är så smarta så endast 3 åringar garvar åt Fylkings kuk och fitta skämt.en sjuåring har redan dömt ut fylking som idiot,tror det är farligt att mörka verkligheten för barn,tror det är viktigt att visa dom hur verkligheten är och vad dom kan göra för att förändra den | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-12-28 11:18 | |
![]() | att tala om för ett barn vad alkoholen har för skadeverkningar och hur det blir om man inte går i skolan,att lära barnet konsekvenstänkande så som tar du understa byggstenen rasar tornet,medmänsklighet och att du ska behandla andra som du vill bli behandlad själv är viktigt.Att gömma undan verkligheten har överhuvud taget ingen positiv verkan på barn | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-28 11:31 | |
![]() | vilja123: Jag ser att du kostar på dig att besöka denna tråd bara för att enbart säja?typ..Oj..är den här tråden kvar ännu? Och eftersom jag har förmågan att sålla agnet från vetet! Så anser jag att just du hör till agnet! -Om inte denna startade ämnestråd tilltalar just dig? Så finns det väl ingen anledning för dig att bara göra ett återkommande hastigt besök här igen för att enbart kommentera detta på ditt valda sätt! eller? Just ditt valda sätt att kommentera det så? Gör att jag har svårt att förstå om du har förmågan att förstå hela samhället som sådant i allt annat också? | |