Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 758 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Miss_jk | 2007-06-21 13:15 | |
![]() | Ja, han vart helt klart godkänd. Bäst i stan. 11-1. | |
| Maybach | 2007-06-27 19:33 | |
![]() | Just nu krossar vi Göteborg. :D | |
| Makhpyia - Ej medlem längre | 2007-06-27 19:36 | |
![]() | Varför är du inte där då? Plastsupporter. | |
| Maybach | 2007-06-27 19:39 | |
![]() | Jadu... Vet itne. | |
| Maybach | 2007-06-27 19:48 | |
![]() | 3 - 0!!!!!!!!! | |
| vulcan | 2007-06-27 19:58 | |
![]() | Härligt! Forza Bajen! | |
| snorklan | 2007-06-27 20:04 | |
![]() | Det vrålas så galet därbortifrån att det överröstar min tv.. nu vet jag iaf varför =) | |
| Karl-Alfred - Ej medlem längre | 2007-06-27 20:07 | |
![]() | Bajen, Saft och Thailändska pojkar. | |
| Greenline | 2007-06-27 20:17 | |
![]() | Bra. Synd för talangen Charlie Davies bara. När han är borta kommer målen. | |
| Maybach | 2007-06-27 20:24 | |
![]() | Äh, allt han gör är att springa. Han har ingen teknik! ;P | |
| Mick E - Ej medlem längre | 2007-06-27 22:59 | |
![]() | Känner en lätt skepsis gentemot Aiks nya argentinare...Kan bli våra "videojuggar". | |
| Tobbelille | 2007-06-28 21:21 | |
![]() | skitmatch av Blåvitt, men vi tar Malmoe nästa gång | |
| REDLINEROOKZ - Ej medlem längre | 2007-06-29 02:22 | |
![]() | Fattar inte varför vi ens ska köpa 2 argentinare, men blir dom frälsare klagar jag inte haha, | |
| Makhpyia - Ej medlem längre | 2007-06-29 03:41 | |
![]() | Tur för AIK att inte 3 lag ramlar ut, För då hade ni varit illa ute. | |
| Mick E - Ej medlem längre | 2007-06-29 11:46 | |
![]() | Ja, men serien ska väl spelas klart först va? | |
| pilutta-dej | 2007-06-29 13:28 | |
![]() | Som jag sagt tidigare, que sera sera vi håller på AIK. I med- och motgång. Men nu är det mest motgång, tycks vara som förgjort. I de matcher jag har sett har de inte alls spelat så dåligt som ställningen visar nu, men det hjälper ju inte när det inte blir några mål och de mål som görs döms bort (rätt eller fel, sånt kan inte jag bedöma). Hjärtat slår för AIK i alla fall!!! | |
| Makhpyia - Ej medlem längre | 2007-06-29 20:27 | |
![]() | Ja och så fick kräkvittpacket fängelse. 1 år vardera i buren. Skönt!. | |
| skogstorparn | 2007-06-29 20:54 | |
![]() | tja! vad skall man säga,fråga ösk fansen..det är skillnad på lag och lag tydligen..ICA till superettan! | |
| Tobbelille | 2007-06-29 22:20 | |
![]() | Många här som gillar Blåvitt, d e kul =) | |
| Miss_jk | 2007-07-04 20:27 | |
![]() | Detta är nog bland det roligaste jag läst på myyycket länge! Pinsamma malmoe! Var beredda... ...Akta dig för Malmö Jaha, lyssna noga för det här är en varning från Norra Läktaren Malmö – en liten föraning om vad som väntar, tror du att vi skämtar? Du vet att det är sant när ambulansen hämtar Så kom inte och kaxa, tagga ner, relaxa annars åker du till MAS, grabben, på tjejtaxa Ingen jävel över bron, förbi Joseph på kanten Ingen Thylle kommer här fram – och Graulund, den fjanten ska få smaka hårda kroppar ingen skithög kan bräcka Ni ska plågas så ni kvider: ”Hjälp, nu får det räcka!” Det gör ont att möta Malmö, så ont att ni går sönder Så passa er Götet och alla rödblåa bönder Håll käft och lyssna, det här är ett budskap från Norra Läktaren, du vet att du ska passa dig noga när du möter Malmö ja, akta dig för Malmö Malmö vill du inte möta i en mörk gränd när vi laddat till hundra och viljan är övertänd Vi har sett det förr och garvar åt era låtsasattityder kaxiga i början, snart vet vi att ni lyder Stora, stygga Malmö håller fienden stången Vi ser hur benen darrar när ni äntrar betongen Det straffar sig att lämna, sa Roth och tog Tamandi - och det kvittar om du är svartgul, röd eller blårandig Malmös krigare går in hårt i alla kamper Pinones-Arsle skiter på sig i sin Pampers Ni lämnar tryggheten när ni lämnar spelargången Ingen jävel får pardon här i hemmabetongen Ha ögon i nacken, annars tar vi dig i häcken Redo att ge allt för nästa mästartecken Malmös stolta färger, de är värda att försvara med mod och med svett – så passa er bara Håll käft och lyssna, det här är ett budskap från Norra Läktaren, du vet att du ska passa dig noga när du möter Malmö ja, akta dig för Malmö Ni kan börja springa, är det plågor ni söker? Ni vet ju att det inte ens är lönt att ni försöker! Vi skickar dig enkel biljett ut på löparbanan Med benen i spillror och hörnflaggan upp i anan Och inte ens Falafel-bilen, den med båren kan laga alla brutna ben, plåstra alla såren Du känner dig till åren, som värsta pensionären Vafan kom du hit för till betongmisären? Norra läktaren med ett budskap du vet att du ska akta dig, akta dig för Malmö | |