Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 19 700 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| adami - Ej medlem längre | 2010-12-24 00:49 | |
![]() | Okej..tråden handlar om en kvinna som mår dåligt pga. inte hockey iaf. | |
| Tinna | 2010-12-24 00:51 | |
![]() | Retar mig på 5/10. Natti. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-12-24 00:51 | |
![]() | retar mig på att jag började titta på Höstlegender... nu kommer jag va uppe halva natten. | |
| adami - Ej medlem längre | 2010-12-24 00:57 | |
![]() | gå tillbaks så man fattar. | |
| Gautama | 2010-12-24 00:58 | |
![]() | Nu är jag glad igen. Beta är full av idioter och det kan jag skratta åt. Nu ska jag kolla film. Godnatt idioter! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-24 01:05 | |
![]() | Jag hänger inte med. Vem är dum? Vad har hänt? | |
| adami - Ej medlem längre | 2010-12-24 01:05 | |
![]() | Jävla mobbare och liknande! | |
| adami - Ej medlem längre | 2010-12-24 01:10 | |
![]() | Ingen säger något....börjar likna svenska polisen. | |
| ANDERStG | 2010-12-24 09:07 | |
![]() | www.youtube.com/watc...bK BeLPNdd0 "Hauskaa joulua suklaapukki Sinä jaksat vain olla iloinen Mut miksi köyden jatkona kuusessa roikut Ehkä oletkin murhannut ihmisen Hauskaa joulua suklaapukki" God Jul chokladtomte! Du orkar alltid vara glad Men varför hänger du i ett rep från en gran? Du kanske har mördat en människa/människan God Jul chokladtomte! Retar mig på att inte fullt ut ha de poetiska möjligheter som ett språk utan explicit bestämd form ger. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-12-24 09:57 | |
![]() | Vaknar lite dyster till sinnes vid insikten av att alla positiva jultrådar har raderats i natt och kvar har lämnats destruktiv smörja som i denna tråden fram till 01:10. Alla har vi våra referensramar. Nu överger jag forum för riktigt julfirande. | |
| Rooibos-Rob - Ej medlem längre | 2010-12-24 11:43 | |
![]() | Ha ha :-) God Jul lillgumman <3 | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-12-24 11:43 | |
![]() | Hanna, du e helt underbar. God Jul på dig stumpan. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-24 11:46 | |
![]() | Jag retar mig på att jag känner en liten saknad över vissa planer som gick om intet. | |
| Satyra | 2010-12-24 12:14 | |
![]() | Retar mig på att jag har sådan jävla kramp i strupen/luftrören att det är svårt att bara glädjas åt att jag har både barn och barnbarn här som ska fira julafton med mig. Retar mig även på att en viss person som borde varit här inte är det och på vad det förmodligen innebär i förlängningen ... Till sist just nu retar jag mig på Sylvia som retar sig på musicerande familjemedlemmar. Hur kan man reta sig på det? - var glad istället! Och kanske framför allt för att du inte tillhör min familj, eftersom det här musiceras (gitarr/piano/sång - tidigare även klarinett, trumpet, trummor och fiol) och komponeras (vilket innebär långa stunder av tragglande på samma stycken, hehe) mest hela tiden. ;-) | |
| Satyra | 2010-12-24 12:16 | |
![]() | Ps. Mina grannar säger sig allihop uppskatta min familjs musicerande - ville bara tillägga det, ifall mitt föregående stycke fick någon att reta sig på att jag stör mina grannar. ;-) | |
| Bitte - Administratör | 2010-12-24 13:07 | |
![]() | Retar mig på att det inte kan få råda julefrid Bitte | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2010-12-24 16:09 | |
![]() | TACK SJ :( SJ=Sämsta Järnvägen Jag brukar inte gnälla i första taget, men nu alltså... Det kommer att bli en lång och osäker väntan på anländande släktingar. *grr* Får bli lite betaspel för frustrationslindring. | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2010-12-24 17:18 | |
![]() | *gråter en skvätt* Nu ska de evakuera hela tåget. Vagnfel. SJ kan dra nåstans just nu tycker jag. :O | |
| Mr Mabini | 2010-12-24 17:20 | |
![]() | retar mig på rubriken på denna tråd. Jag retar mig på mycket men det stämmer inte "småsaker som ni retar er på ". det man retar sig är väl ändå alltid mer än smått ? Var för inte ändra namnet på tråden till, saker som ni retar er på kort och gott, god jul | |
| Maja G | 2010-12-24 20:14 | |
![]() | retar mig på en person i min närhet...säger inte vem, men det h*n som har gett mig ett tre-pack najlonstrumpbyxor i julklapp en gång...där det fattades ett par som h*n har tagit själv:( | |