Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 173 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-06-23 20:39 | |
![]() | Du omger dig med idioter isf. Skit i dom. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-06-23 20:41 | |
![]() | Matthias M <3 | |
| Lill-IT | 2013-06-23 20:44 | |
![]() | Det är nog avundsjukan som talar. Du är inte ful.. du ser väldigt bra ut! | |
| bobo flux | 2013-06-23 20:44 | |
![]() | Det finns säkert en rätt rolig grej med den tråden som jag kan reta mig lite på. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-06-23 20:49 | |
![]() | Fakking datorh-vete. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-06-23 20:56 | |
![]() | Idag har jag sett 4 döda fåglar när jag varit ute och gått. Creepy! | |
| Matthias M | 2013-06-23 21:09 | |
![]() | Tack mollee2 <3 :) men folk är elaka mot mig å det är åxå sånna som jag inte känner å aldrig sett förut som jag bara råkar se på gatan som vräker ur sig både de ena å det andra å jag antar att dom har rätt för ingen tjej har ju nånsin velat ha mig :'( jo det är sant att jag fick 4,7 i den tråden å jag vart enormt förvånad för jag har nästan bara fått låga tidigare. Men jag kan inte förstår hur du kan bli kallad för ful eftersom att du är ju jätte vacker ju!!! Tack till incidental å Lill-it åxå :) | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-06-23 21:12 | |
![]() | Alltså, det låter inte riktigt rimligt att okända människor på gatan häver ur sig tillmälen bara sådär? | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-06-23 21:12 | |
![]() | Tack själv! Jag känner mig inte alls ful, lite risig kanske, men jag är ju ändå snart 30 ;-P Du kanske ser speciell ut bara? Jag ser rätt speciell ut, eller jag gjorde det när jag var yngre. Folk skräms av människor som är annorlunda ut, eller som ser annorlunda ut. Finns exempelvis många modeller och filmstjärnor som blivit mobbade för deras utseende, tills någon hittade dom och lyfte upp dom. Jag tycker att du ser bra ut på bilden iaf. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-06-23 21:14 | |
![]() | Matthias M, fattar inte hur folk kan vara så elaka! Du ser fin ut på bilden som Mollee säger. Fan vad arg jag blir! | |
| bobo flux | 2013-06-23 21:15 | |
![]() | Det finns en massa saker som låter orimligt men som folk väljer att tro på ändå. Matthias är för övrigt snygg. | |
| Matthias M | 2013-06-23 21:26 | |
![]() | Nej du nulltj det tycker inte jag heller men tyvärr är verkligheten hårdare för vissa :( jag förstår inte vitsen med att hålla på så. Så lite så mollee2 :) jag säger bara sanningen å det är bra att du inte känner dig ful för det är du verkligen!!!! Du ser verkligen inte ut å va nära 30, jag hade tippat på 23-24 år :) fast åldern är ändå bara en siffra å du är väldigt fin precis som du är!! :) ja det kanske är så som du säger för jag vet inte vad jag ska tro när dom håller på så :/ jo det är sant fast nån modell kommer jag aldrig bli å det vill jag inte bli heller men jag förstår vad du menar :) tack så mycket fina du!!! :)<3 | |
| Matthias M | 2013-06-23 21:28 | |
![]() | Tack så mycket incidental å Bobo å alla andra vänliga här på betapet!!! :) synd att inte alla var lika fina människor som ni!!! | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-06-23 21:31 | |
![]() | Jag säger bara sanningen. Jag hoppas att du inser själv att du är snygg! Låt dom inte trycka ner dig, deras ord är inte något värda alls! Du har oss att prata med och vända dig till när som helst du vill. Verkligheten är även detta serru! :-) <3 | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-06-23 21:34 | |
![]() | Matthias M, stämmer in med det Mollee säger, du kan alltid prata med oss | |
| Matthias M | 2013-06-23 21:37 | |
![]() | Jag gillar din sanning mollee :) med eran hjälp så kan det nog sakta vända :) ja ni är väldigt bra å jag vill hellre vara del av den verkligheten istället, kram:)<3 | |
| Matthias M | 2013-06-23 21:38 | |
![]() | Ja incidental det ska jag göra i fortsättningen för ni är fina människor!! :) | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-06-23 21:39 | |
![]() | Vad glad jag blir över att du skriver detta Matthias! Jag har ofta vänt mig till forum och medmänniskor där när livet har känts jobbigt. Ofta så finns det människor med stor medkänsla och som faktiskt kan känna igen sig i det man skriver. Man är ALDRIG ensam, glöm inte det! Du verkar vara en fin kille, både utanpå och inuti, det kommer gå bra för dig! Kram! | |
| Matthias M | 2013-06-23 21:48 | |
![]() | Jo det kanske är rätt att skriva i forum å jag är ju bra på att finnas för andra å hjälpa andra men jag är inte så bra på att hjälpa mig själv. Men behöver du eller nån annan prata så är det bara skriva till mig :) nej man är nog aldrig ensam även om man kan känna att man är det. Tack så mycket men jag kan bara säga detsamma om dig mollee för du är jättefin å du verkar ha ett otroligt fint inre åxå!! :) kram fina du :) <3 | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-06-23 21:58 | |
![]() | Tråkiga och töntiga polisfilmer som redan har gått i tv ett antal gånger. Dogge Doggelito. Herregud mannen, väx upp! En handikappad vän till mig älskar den här låten: www.youtube.com/watc...LX iGZsSn_I Jag spelar den för alla som behöver en vän som ställer upp och behöver någon att ställa upp för. MatthiasM: Jag är inte särskilt snäll, utan jag tycker rätt upp och ner att du är snygg! Jag fattar inte hur folk på gatan kan häva ur sig tillmälen över andra? I vilket fall som helst ska man inte fästa sig vid såna personer. Är man utsatt för riktig mobbning ska man ta hjälp av någon och anmäla skiten. Molle2 är jättesöt! | |